Oh Maartje.. Ik dacht de hele tijd aan je Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Wat is dit ongelovelijk k*t zeg!!! Kon ik maar iets voor je doen... Denk aan je meis! Ik duim voor jullie... Beebje blijf lekker warm bij je mama!!! Knuf
Oh maartje wat erg! Hoop echt voor je dat het allemaal goed gaat komen en dat je mannetje bij je blijft. Denk aan je, heel veel sterkte meid!
Oh Maartje, lees het net pas. Meis toch. Hoopte dat het geen weeen waren maar helaas wel. Ik bid heel hard voor jullie dat de weeen remmers gaan aanslaan! Dikke knuffel!
Oh nee toch! Meid ik denk ook de hele tijd aan je. Hopelijk vinden ze iets waardoor het komt en slaan de weeënremmers aan! Sterkte!
@maartje o nee hopelijk slaan de weeen remmers aan en blijft jullie mannetje lekker zitten,hier draaien de duimen ook!! sterkte!
Kan niks voor je doen, weet niet goed wat ik moet zeggen. Wil je laten weten dat ik met je meeleef maartje. Wij allemaal. Heel, heel veel kracht maartje! Bidden en duimen gaat door! Knuffels
Wat erg!! Hoop dat de remmers gaan aanslaan en de baby het nog zeker een paar weken gaat volhouden!! Heel veel sterkte!!
Wat verschrikkelijk....sorry...weet echt niet wat ik kan zeggen... Ik zit hier een traantje weg te pinken.... Fijn dat ze wel wat willen doen (al vind ik t belachelijk dat ze dit dus normaal niet zouden doen), en ik hoop echt vanuit t diepst van mn ziel dat t aanslaat en je mannetje voorlopig nog lekker warm bij zn mama blijft zitten!!!! Ik hoop en duim echt heel erg hard voor jullie!!!!! En ook een hele dikke knuffel voor jullie!!
Heb even geen woorden. Wat een nachtmerrie maartje! Hoop dat de medicijnen gaan werken, hoop dat jullie kindje voorlopig op zn plekkie blijft! Heel veel sterkte, we denken aan je! En ik word inderdaad bang van dit soort berichten, heb daar zoveel angst voor met die harde buiken.. Maar dat betekend natuurlijk niet dat je het hier niet moet delen meis! Hoop dat iedereen zich wel vrij voelt zijn verhaal te doen... Hoe moeilijk, angstig , of verdrietig ook.. Dat hoort er ook bij..
Heel veel sterkte Maartje hopelijk blijft jullie klein man voorlopig nog even bij je binnen. Ik duim dat de weeën snel stoppen!!
Oh nee Maartje wat erg! Ook hier meteen een brok en een traan toen ik je bericht las. Ik hoop zo dat ze wat voor je kunnen en willen doen en je kleine moppie nog even op zijn plek blijft zitten. Ik duim, hoop en bid voor je en steek nu een kaarsje aan. Veel kracht gewenst.
@Maartje: Denk aan je meis, hoop zo dat de remmers aanslaan... Ook hier draaien de duimen overuren!! Hele dikke knuffel!!
Super bedankt voor jullie steun allemaal. Mijn buik is inmiddels rustig maar dat wil niet veel zeggen. morgen ochtend komt de gynaecoloog langs en hij zal bepalen hoenu verder. ik voel me heel rot en erg schuldig. ik weet dat het mijn schuld niet is maar het is wel mijn lijf. ik probeer de kracht te vindenken om positief te zijn maar voel me enorm klote.
*breekt in* Sterkte Missiemaartje! Ook voor manlief tuurlijk... Duimen draaien voor jullie *breekt uit* (maart 2012 mama)
Fijn dat het weer wat rustiger is Maartje. Vast makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer toch wat milder voor jezelf te zijn. Je doet er alles aan om goed voor je kleintje(s) te zorgen dus van schuld is echt geen sprake. Ik denk dat dat schuldgevoel de ontspanning niet bevordert. Maar nogmaals, ik begrijp heel goed dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is. Ik blijf voor je duimen.
*breekt in* Sterkte Maartje, en natuurlijk ook voor je mannetje we duimen allemaal voor je ook op ons forum.... deze kleine is net als niek een vechtertje..... en hij blijft gewoon lekker zitten tot 40+ !! *breekt uit* (maart 2012 mama) __________________
Gelukkig is je buik nu rustiger.hoop echt dat het zo gaat blijven!! Zulke berichten maken mij ook angstig omdat ik vaak harde buiken heb, maar dat moet je er zeker niet van weerhouden om dit te delen. Ook daar is dit forum voor bedoeld! Kijk hier even naar, misschien kan je er wat mee! Ben ik in mijn zorgen tegengekomen en zou je best eens kunnen helpen. Had er zelf nog nooit van gehoord.. Rapid fFN | Referenties