16 - 30 april 2013 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    De houdbaarheidsdatum is tot wanneer ze hebben getest dat het niet schadelijk en wel werkzaam is...ik verwacht niet dat het kwaad kan, ik weet alleen niet of er nog foliumzuur inzit....net als bv zonnebrand, na 1 jaar verminderd de factor....

2. moon81

moon81 Actief lid

22 apr 2010
    230
    0
    0
    Utrecht
    Vandaag maar even gebeld met MvM had me anderhalve week geleden opgegeven en nog niets gehoord. M'n aanmelding was niet binnen gekomen dus alsnog opgegeven. Ze komt vanavond al langs!

3. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    @ moon, je moet even onderschrift 2012 veranderen in 2013 ;)
    Ik zat te kijken ik denk oh dat is snel achter elkaar (had ik ook hoor dus ;) ) maar toen dacht ik nee dat klopt niet haha

4. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @over de datum, ben ik sowieso geen fan van :D eigenlijk met helemaal niks, al is t maar 1 dag....ben er misschien een hele erge muts in, maar voel me er echt niet prettig bij dan :D

@mvm, hier komt ze woensdagavond, ben benieuwd! ook erg benieuwd naar de test!! laatste test was vorige week dinsdag :)

@juul, ik blijf toch nog even heeeeeeeeeeeel hard door duimen voor je!!!!!

5. geranium32

geranium32 Niet meer actief

@mvm: hier komt morgenavond iemand van mvm. Ik vind ook de test hartstikke spannend! Heb voor het laatst vorige week dinsdag getest, dus ben heel benieuwd!

@juul: ik hoop voor je dat alles toch goed is, duim voor je! Dikke knuf!

@hier: vandaag de vk aan de telefoon gehad! intakegesprek: 12 september; vervolgafspraak op 10 oktober Spannend hoor, gelijk bij de intake wil ze de eerste echo doen! Het wordt wel steeds echter op deze manier. Ben alleen nog steeds zo bang dat er iets misgaat! Als ik het harthe heb horen kloppen ben ik een stuk rustiger denk ik!

6. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    dat heb ik ook heel erg dat t steeds echter wordt! vooral na inplannen van afspraak met vk inderdaad! en ik denk dat we allemaal wel opgelucht zijn als we een mooi knipperlichtje hebben gezien :)

ik kreeg wel als tip van mn vriendin ook mee "zorg voor een volle blaas, zeker t/m week 12" :) al weten de ervaringsdeskundigen dat hier ws ook al ;)

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ben ook echt een muts als het gaat om houdbaarheidsdatums. Haha
    Dus aan mij heb je niets :p

Zo, ik heb echt het hele huis schoongemaakt. Werd zo misselijk van etensgeurtjes in de keuken dus heb het met Ajax heeeeeeeerlijk laten ruiken in de keuken :D Mijn man begon al; Nee he! Niet die drang? netel? Hoe heette dat ook alweer.. Dat krijg je toch niet weer he? Het huis is echt schoon schat, echt!
    Hahaha :D :D :D Geweldig, je kon me opvegen!

Nu met de beentjes omhoog en even een film ofzo opzetten.

8. moon81

moon81 Actief lid

22 apr 2010
    230
    0
    0
    Utrecht
    @ Minnie dank je wel hahaha

Zo vanaf dinsdag plas ik mee voor MvM. Kreeg er een mooi boek bij 'Paaseitjes zoeken in het AMC'. Die hebben/krijgen jullie ws ook allemaal.

Pfff volgens 'Oei oei ik groei' zit zoonlief nu in een sprong en dat laat hij goed merken *zucht* Hij wil 's avonds niet alleen slapen, gaat helemaal over de rooie... Hopen dat het snel weer voorbij is, zo zielig!

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh die sprong ken ik als de beste Moon!!!
    Ik wens je heel veel succes, die is inderdaad erg moeilijk..
    En dat boek heb ik al bijna uit, heel goed boek!

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hier komt mvm woensdagavond. 😄en meiden wat kletsen jullie veel haha....

11. loch88

loch88 Lid

23 apr 2012
    13
    0
    0
    hallo meiden,

ik kom me hier ook aanmelden. ik ben 24 jaar en dit word het eerste kindje. zo als ik het zelf het uitgerekend is de uitgerekende datum 25 april 2013. morgen ga ik een afspraak maken met de verloskundige.

12. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    @juul o nee toch meis. Ik blijf ook heel hard duimen. Knuf

@Anneke is het gelukt met een jurk uitzoeken?

@mvm zijn hier vandaag geweest en o wat was ik zenuwachtig. Maar de teststreep was eerder te zien dan de controle streep. en uiteindelijk zijn ze even duidelijk.

@hier vandaag bij mijn nieuwe baan begonnen was ook erg spannend maar was echt super leuk. Ben nog wel even aan het bedenken wanneer ik daar ga vertellen dat ik zwanger ben. Hoop maar dat ze positief reageren.

13. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    @nieuwe dames welkom

14. loch88

loch88 Lid

23 apr 2012
    13
    0
    0
    ik heb aldoor een heel vol opgeblazen gevoel in me buik en steekjes . hebben meer meiden hier last van

15. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Welkom Ioch, opgeblazen gevoel weet ik niet, wel al een 'dikkere' buik. Enne steekjes of bandenpijn kennen we hier ook :)

16. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Hoi allemaal,

In eerste plaats wil ik iedereen feliciteren met haar zwangerschap! :)
    Ook ik heb positief getest...
    Ik ben 32jaar en dit word ons eerste kindje! Ik ben uitgerekend op 21/4/2013
    Morgenochtend komt moeders voor moeders en 11/9 hebben wij een intake bij de VK en een eerste echo :) SPANNUND!!!

Liefs,
    Wendy

17. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    @ juul we blijven duimen en hopen!! sterkte!
    @ nieuwe dames welkom!

En ja het is gelukt met de jurk! Het is helemaal mijn jurk geworden, die ik altijd al had gewild..Mijn buikje wordt er straks een beetje in weggewerkt, dat wilde ik graag. Zo happy:):)

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Fijn Anneke!! Dat je DE jurk gevonden hebt :D :D
    Ik was 16 weken zwanger toen ik trouwde.. Hebben ze ook allemaal bijgewerkt :D

Nou, ik was weer misselijk vanochtend. Dus ik dacht laat ik eens een droog crackertje met appelsap proberen.. Bij Mira hielp dat helemaal niet, dus ik dacht dat het niet zou werken. Maar het werkt!!
    Het is over.. Haha
    Heb ik dat dus weer even ontdekt. Hoop dat het zo blijft :D

19. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Welkom alle nieuwe dames! Gezellig hoor!

Steekjes; Heb ik sinds vandaag, beetje eng toen ik het voelde, maar zal wel goed zijn ;)

Misselijk; hier nu ook, wel met vlagen hoor, dus gaat over het algemeen goed, maar met vlagen ineens bleegh misselijk. Maar diep van binnen denk ik: dit is goed!

eet je die droge cracker met appelsap 's morgens in je bed al?
    Ik ben 's morgens ook misselijk maar moet eerst zelf douchen, dan beide kindjes aankleden, voor ik beneden ben moeten we eten, haren doen en naar school.. Op zich trek ik het wel hoor, maar misschien toch handig om iets naast m'n bed te zetten ofzo.

Fijne dag iedereen (gelukkig niet zo warm!)

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja Minnie, Mira is altijd precies om 8.30 wakker.
    Dus ik sta dan even om 8.00 op.. Kan ik rustig een crackertje eten en wat drinken. Desnoods even douchen. Heb dat half uurtje echt nodig om even 'bij te komen'.
    Anders hang ik direct boven de wc!

Deel Deze Pagina