Veel succes meiden met de extra controle echo's. (Weet even niet meer of dat nou Guo waren). Shoppen voor je kind, zo leuk, ik doe het meestal even tussendoor. Elke keer wat. Tikt wel aan haha. Grappig hoe het nu al begint dat je niet meer voor jezelf kijkt maar voor je kindje. . Toch ben ik niet, en zal ik denk ik ook nooit een 'even makkelijk aangekleed' mama worden.
Succes met de GUO meiden! Ik ga keihard voor jullie duimen!!! @Bfg; Leuk dat je bestelling er is Ik kan altijd erg genieten van pakketjes die komen haha.. @Elina; Leuk roze verf!! Ben benieuwd naar alle kamertjes straks..
Echt manlief en ik zijn weer over namen bezig via de app. Ik vind het zo lastig. Manlief kwam met 8 namen die hij leuk vindt. Maar dat is het allemaal net niet.. Nu kwam ik net op een naam en manlief zei meteen: ja leuk en stoer! Maar hij is wel redelijk populair dus weet niet of em dat gaat worden. Moeilijk moeilijk!!
@maartje, ooohhh ik ben zo blij dat we een naam hebben! Zelfs een back-up naam ook mochten we bij dr geboorte opeens vnden dat ze geen .... Is maar een .... @bloem, ja pakketjes word ik altijd vrolijk van hoor! @unexpected, moet zeggen dat t bj mij nog meevalt al ben ik wel heel blij dat ik nu gericht kan gaan kijken! Ga nog keer winkelen met mn mams dus wil niet te veel nu al kopen (ook ff de centjes niet voor deze dure maand ) Maar ik kijk ook nog wel voor mezelf haha, vind alleen zo weinig voor een leuk prijsje allemaal zo duur voor zo kort dat je t draagt...dus ach, volgende maand ff nieuwe bh's en dan zie ik t wel weer wanneer ik weer iets nodig heb...denk dst ik voor de winter wel aardig voorzien ben, kan gelukkig nog hoop truien van "normaal" aan! @skatje, oh das idd gelukkig al snel!!!! Hoop dat je hetzelfde nieuws krijgt als wij! @hier, bij de vk geweest, bloeddruk goed (110/60, eerdere keren altijd 120/60), hartje van ons meisje klopte erg goed en krachtig, baarmoeder ligt precies op schema (tot 2 vingers boven navel) en i.p.v. 1 groeiecho met 30 weken krijgen we groeiecho met 28, 31 en 34 weken. Ze zei dat ze inmiddels aangetoond hebben dat er geen verband is tussen 2 vaten en een groeiachterstand, maar eenof ander iets gynaecologen raden t nog wel aan, dus doen ze extra echo's Rot zeg extra naar ons meisje kijken hihi @elina, zou je bijna vergeten , leuk roze verf!! Ben ook erg benieuwd naar alle kamertjes
Fijn Bfg! Alleen maar beter dat ze extra controleren.. En jullie vinden het vast heel erg zo vaak naar jullie prinsesje kijken @maartje; hoop dat jullie er snel samen uitkomen Het geeft me echt rust dat we uit zijn over de naam!
Ja ik denk dat we nu toch een goeie optie hebben.. Alleen hij is misschien iets te populair dus manlief wil nog even extra nazoeken! Peetooms nu wel bedacht en de voornamen ook. Het begint op te schieten. Nu nog het geboortekaartje!
@elina, leuk, lekker aan de slag voor het kamertje. @bfg, ik heb toch maar weer bij HM gekocht maar dit keer wel in de winkel. Ik moest er toch nog wat moois bij voor de feestdagen. Kan voorlopig vooruit. Heb een zwarte jurk die ik leuk kan combineren met een vestje met glans. Dat zal dan mijn feestpak zijn voor komedend verjaardagen, recepties, kerst en oudnieuw. Voor de kleine shop ik ook niet al te veel maar je moet toch allemaal dingetjes hebben en af en toe schaf ik dan tussendoor wat aan. Verder kan ik ook veel krijgen. Gelukkig dat de vk kon vertellen dat je kindje geen groeiachterstand krijgt van 2 bloedvaten. Fijn trouwens dat je extra echo's krijgt. Volgens mij is het voor ons afgelopen met de echo's. Ga nog wel een pretecho regelen. @maartje, ik zou me er niet druk om maken of de naam populair is of niet. Als jullie het een mooie naam vinden zou ik het gewoon doen.
Maartje, ok, ja dat is lastig. Hij moet misschien even wennen aan het idee. Je kunt de naam al gebruiken als jullie samen over je zoon praten. Dat je niet zegt 'de baby' maar..(Naam)..dan merken jullie vanzelf of de naam goed voelt.
Thnx voor de tip! Deden we bij niek idd ook! En het werd al snel echt een niek en dan kun je niet meer wisselen haha! Hij is idd een man die ff moet wennen aan dingen dus komt wrs wel goed!
Ja, de tijd vliegt joh.. Lijkt zo kort geleden dat ik deze topic opende en in mijn eentje op jullie positieve testen aan het wachten was hahaha
Goedemorgen Nee die extra echo's zijn niet vervelend Nu alleen wel aan t twijfelen geslagen over die pretecho... moet m sowieso verzetten kwam ik gisteravond achter, want had helemaal niet door dat ik dan een yoga les heb Maar die pretecho gaat gewoon door hoor roepen we al vanaf t begin, dus die gaat wel door Dat komt nu ook dichtbij zeg!9 januari de eerste les! Ben benieuwd trouwens, volgende week salarisbrief @bloem, nou he het lijkt allemaal nog zo kort geleden dat we ons hier langzaamaan aanmeldden! en idd bijna toe aan een nieuw deel Vnd t wel gezellig hoor al dat geklets , al hou ik t ook niet altijd meer bij hoe en wat en etc Zijn er nog echo's vandaag? Zo ja, veel succes! En laat t ons even weten
Goedemorgen! Bfg, gelijk om 6:30 al op het forum! Hoe trouw aan ons! Hihi. Ja we kletsen veel, wel gezellig. 5 maanden geleden deed ik de test, ja schrikken even. Maar al snel heel blij. Ik ben ook blij dat de 5 maanden snel gingen. Al dat ziek zijn kan ik me nu nog nauwelijks voorstellen. Nog even en we hebben ons kleintje in onze armen. Ik kan niet wachten tot het zover is!