16 - 30 april 2013 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Ik deed ook 5 maanden geleden een test, maandagmiddag... nog net voordat we naar beesd gingen om daar lekker aan het strandje te liggen. :D Kon het niet geloven haha

2. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik deed de test 10 dagen nadat we hadden besloten om voor een 2e te gaan... Zonder manlief. Savonds als kadootje gegeven. Hij was helemaal verbaasd en uiteraard super blij! Grappig als je je dat bedenkt he! Lijkt nog zo kort geleden!

Hier een verschrikkelijke nacht... zoonlief ging elk uur mopperen en 1 uur lang krijsen... Pff... vermoeiend.. Hopelijk wil ie vandaag bij opa en oma wel weer slapen want ik ben doodmoe! Denk dat ik wel ff ga bijslapen!

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hier ook een onrustig meisje vannacht.
    Heb zelf ook hele erge kiespijn ineens???
    Heb echt amper geslapen.. En de tandarts is 'momenteel niet bereikbaar' zucht....

Leuk dat positief testen he! Haha ik had de test ook ingepakt en aan manlief gegeven toen hij uit werk kwam.

4. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Hier ook vroeg wakker. Ok, 6.30 is voor sommige mensen luxe, maar hier is het doorgaans een uur later, haha! Aiden riep dat hij moest plassen en Kyran werd daar wakker van. Jammer joh! :p

Nog 1 nachtje slapen voor de GUO! Spannend :( Maar niet leuk-spannend.

5. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @skatje, komt wel goed met die GUO, weet t zeker :) (al heb je daar nu helemaal niks aan ;)
    *knuffel*

goh 5 maanden geleden alweer...
    op dinsdagochtend was de test dan eindelijk mooi positief te noemen! gelijk rompertjes gehaald voor opa's en oma's en 's middags en 's avonds naar ze toe gegaan
    dag erna vertrokken we naar Zweden naar mn broer :)
    konden t hun gewoon persoonlijk vertellen!! blijf het speciaal vinden en ben er echt dolgelukkig om!

@nacht, hier wel onrustig ja, vooral de 1e helft, maar ook daarna was t niet veel soeps...
    ik heb teveel dingen in mn hoofd zitten die ik nog moet doen, lijst gaat maar door.
    zal blij zijn als ik straks in elk geval de werklijst volledig heb afgevinkt :) zal me al een hoop rust geven :)
    dus nu weer gauw verder ;)

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    5 maanden geleden positief getest??

Zit ik dan wel goed in dit topic? :D Heb pas 13-8 mijn 1e positieve test gehad, op 9 dpo, dus dat is nog maar 4 maanden geleden :(

Maar wel 5 maanden zwanger nu dus toch? Ongeveer..

7. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    Wat wordt er een hoop gekletst! Gezellig ;)

Hier kwam gister ein-de-lijk onze laptop terug! Doet ie het nog niet.. Moeten hem weer terugsturen. Vindt het niet meer leuk! Wil gewoon mn dingetjes kunnen doen.
    We hebben nu wel kunnen zien dat we een laatste backup begin augustus hebben gemaakt. Alles tussen augustus en nu zijn we kwijt :( foto's van dochterlief, maar dus ook van deze zwangerschap. Erger jammer.

Maarja , niks aan te doen.

Dus nog ff geen marktplaats en online winkelen voor mij .. Boehoe! Anders tóch maar bij opa op de pc ;)

Verder hier druk, zit nu ff op de bank met een kruikje. De kleine man is erg druk en naar beneden aan het trappelen, wat minder fijn aanvoelt. Denken soms dat ie zich eruit trapt.. Doet zeer. Hopelijk houdt ie er zo mee op ;) kan ik weer verder met mn regeldingetjes voor dochterlief dr feestje.

Weet niet meer wie het vroeg, maar ik wachten nu op bericht wat en wanneer qua therapie. Er zou sowieso geen wachtlijst zijn omdat ik zwanger ben. Is wel belangrijk dat ik gauw kan beginnen. Maar ben benieuwd wat ze aanbieden. Ben nu wel gewoon zelf bezig met technieken die ik nog wist/uit boeken. Proberen om iig mn gedrag n.a.v. de angst te veranderen. Hopen dat de angst dan ook minder wordt ;)

Afijn, fijne dag allemaal!

8. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier begint de dag altijd pas om 08:15 hihi!!

Spannend meid, komt goed. Duim voor je!

9. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja 5 maanden zwanger en 4 maanden geleden positief getest. Ik geef de schuld aan zwangerschapsdementie. :D

GUO, voor je het weet is het weer voorbij. Bid voor je dat alles goed is.

10. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hallo, hallo!

Zo, mijn avonddienst ging goed gisteren, gelukkig was het niet druk. Maar voelde aan het einde van de avond toch mijn benen/heupen weer. Ben benieuwd wat de Cesar-therapeute morgen zegt/doet.

@bfg: Ik heb ook geen iPhone, helaas. Zal zometeen de site eens bekijken.
    Leuk hoor, afspraak voor pretecho!
    Ik vind het ook net alsof er luchtbellen in mijn buik zitten als ik de beeb voel, soms moet ik er gewoon van lachen als ik een hele duidelijke 'luchtbel' voel, hihi:)

@blije doos: Binnenkort maar eens langs de Prénatal, kan tot eind van het jaar de doos ophalen.

@Elina: Fijn dat je maandag al terecht kunt en dat de arts je al een beetje gerust heeft gesteld!
    En succes met schilderen vandaag!

@missiemaartje: Namen, die weten wat! Wij hebben ook voorkeur voor redelijk 'standaard' namen, geen gekke spelling ofzo. Maar die namen zijn dan ook wel weer heel populair en onze achternaam is ook vrij standaard. Ml maakt zich daar geen zorgen om, ik een beetje maar dat wordt steeds minder. Er blijft 1 naam telkens terugkomen, dus kans is groot dat die het wordt. Uiteindelijk moet je denk ik toch een naam kiezen die goed voelt, en niet kijken naar de statistieken! Ik heb vroeger op de basisschool altijd met een naamgenoot in de klas gezeten en daar heb ik geen moment last van gehad!

@test: 15 augustus (dus bijna 4 maanden geleden alweer) heb ik 's avonds de test gedaan omdat ik na wederom een lange cyclus de dag erna het ZH weer wilde bellen om een afspraak te maken (dacht dat de Clomid niet aansloeg).
    Maar dat was dus niet nodig!!!:D Wel het ZH gebeld, maar met de mededeling dat ik een echo moest krijgen ivm een positieve test...;)
    Uiteindelijk heb ik in totaal 11 testen gedaan, omdat ik maar niet kon geloven dat ik na ruim anderhalf jaar proberen en de MMM toch zwanger bleek te zijn!!!:$

@Bloemmm: Vervelend kiespijn, hoe is het nu?

@Skatje: Heel veel succes voor de GUO morgen, duim voor je!
    Zat ook al te rekeken hoor, 5 maanden geleden positief testen kan volgens mij helemaal niet...hihi! Ach, zwangere vrouwen overdrijven soms nou eenmaal, hahaha! LOL

@frommel: Ow jee wat balen zeg van je laptop!! Wat is er precies mis mee? En je foto's kwijt...:(
    Ik heb een externe harde schijf aangeschaft juist voor dit soort dingen, misschien een idee voor onder de kerstboom? Die dingen zijn helemaal niet meer zo duur en je hebt gewoon een backup van belangrijke foto's en bestanden.

Ik ga even boodschappen doen en een portie kibbeling halen voor ml (die eet altijd thuis tussen de middag, erg gezellig als ik vrij ben!).
    Morgen naar de Cesar-therapeute, ben echt heel benieuwd!

Fijne dag allemaal!

11. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Yeah net een pretecho gepland :D

18 januari om 15.15 bij Jan Koning :) *blij*

12. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Moon; jij kibbeling halen voor hem? Haha, waar is de omgekeerde wereld gebleven? ;) Net zoals een vriendin van mij, ging ze savonds laat nog softijs halen voor manlief, omdat * hij daar zo'n zin in had *. Ze liep al bijna op het einde! Haha..

Pff ik ging net op de weegschaal staan maar schrok er toch een beetje van!! De uiteindelijke kilos nu vallen wel mee, 4 kilo nu, maar uh in een paar weken toch 2 kilo erbij! oeps...

13. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Hier is ml ook lekker aan het 'meezwangeren' (lees: meevreten)

Dus dat wordt lekker samen op dieet straks!

14. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij klopt dat wel, in de 2e helft van de zwangerschap sneller aankomen. Hoewel er natuurlijk genoeg vrouwen zijn bij wie het anders werkt. Nu eindelijk lijkt het aankomen bij mij te beginnen. Iedereen vindt me er geweldig slank uitzien voor 5 maanden. Dan moet ik altijd lachen en zeg ik dat je er wel maanden ziek voor moet zijn. Haha. Mijn enige zorg is dat mijn kindje niks tekort komt. Hij groeit goed en volgens de vk hoef ik me geen zorgen te maken, nou, dat is het enige wat telt.

15. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @geiwcht, pfff doe mij dat ook "maar" 4 kg erbij tot nu toe :p
    nee hoor, hier gewoon al 11 erbij opgeteld... (dus owee als ik nog iemand hoor zeuren over een kilootje :p)
    en ja, nou ben ik ook wel gestopt met roken enzo, maar ik snoep ook gewoon teveel (geef mini te vaak haar zin...), dus dat moet ik nog wel even gaan minderen :D
    dus t is ook heus mn eigen schuld :)

@tijd, ohja 4 maanden :D whahaha
    ach goed, in elk geval t is alweer een tijdje terug en t lijkt ergens nog zo kort geleden ;)
    mjaah zo heb ik ook t gevoel alsof t 2 maanden geleden nog kerst was, en nu is t alweer bijna zo ver! :D

@frommel, hoop dat je gauw wat je horen krijgt!

16. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    KUT m'n laptop is waarschijnlijk dood.

Komen jullie ook op de begrafenis? :(

17. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Oh fiewwwww hij doet het nog/weer!!

Hij wilde niet meer opstarten. Was er nu weer bang voor maar na heeeeeel lang wachten startte hij zowaar op!

18. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hahaha! Weinig feministisch hè...:p
    Ml heeft 's middags maar een half uurtje pauze, 10 min heen- en week rijden dus maar 20 minuten om thuis te eten...
    Ik haal meestal 1x per week iets lekkers voor tussen de middag, croissants of kibbeling dus (ja, óók voor mezelf natuurlijk;)).
    Het scheelt, de AH én de viskraam zijn hier letterlijk om te hoek (3 min. lopen) dus dat kan er nog wel af. En het weekend heeft ml voor pakezel gespeeld door te slepen met kratten en flessen drinken, dus je hoort mij niet klagen, haha!:D

19. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ moon; whaha lekker hoor!! (was het ook lekker? ) :D Dat is inderdaad wel een fijn momentje dan, ff wat lekkers halen!! Over eten gesproken.. Ik moet nog even bedenken wat ik ga eten vanavond. Heb zin in heeeeel ongezond, nog ideeen wat ik kan halen? Haha! Manlief heeft kerstborrel dus ja die is laat thuis. En zoonlief is bij opa en oma. Heb de hele middag geslapen, zoooo doodmoe. Had een enorme slechte nacht, dus nu gelukkig wel weer wat bijgekomen maar hakt er zo in he!

@ BFG; whaha, bij Niek was ik er rond deze termijn al 14 bij, dus ik vind het ook wel prima zo hihi. Maja ik was dus al te zwaar (aangezien ik nog 6 a 7 kilo ongeveer van Niek had) dus hopelijk kom ik er nu minimaal aan. Op hoeveel zit jij nu dan? :) Ja ik weet het; normaal vraag je dat niet aan een vrouw he zeggen ze ;)

@ Skatje; fiew gelukkig doet hij het nog!!!

@ gewicht; hier wordt daar trouwens niet naar gekeken in het ziekenhuis. Wel bloeddruk gemeten maar gewicht, hartslag of buik wordt niet naar gekeken hoor. Ik vind dat eigenlijk maar raar.. jullie?

20. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nogal wat gemist zie ik! Ik werk freelance en na een rustige zomer komen alle opdrachten uiteraard nu allemaal tegelijk van alle kanten, en nee zeggen is ook geen optie, dus het zou leuk zijn om weer eens een weekendje of zelfs een avondje vrij te hebben...:( Nou ja, na kerst lijkt het alweer rustiger, en alle extra inkomsten zijn meegenomen dus maar ff doorbijten.

Wat zijn er nog veel dingetjes mis met de 20 weken echo's zeg! Gelukkig grotendeels relatief onschuldige dingen, maar het blijft naar. Ik hoop dat het bij volgende onderzoeken allemaal mee lijkt te vallen.

En ook sterkte met alle kapotte laptops :) bij mij is gister een flesje gaan lekken in mijn laptop rugzak, goddank is alleen de muis nat geworden en overleden.

Deel Deze Pagina