oke, ja ik moet er elke ochtend om 6.45 uit omdat ze naar school moeten. Dus dan loopt zo'n ochtend net even anders natuurlijk. Ga het toch morgen even proberen om een cracker naast m'n bed te leggen. Maar ben nu de hele dag met vlagen misselijk maar goed, tis voor een goed doel!
Weet iemand hoe het met Juul is? Juul, ik hoop dat alles toch nog goed gaat met je kindje. Veel liefs!
Ik vroeg me idd hetzelfde af, maar als het heeft doorgezet kan ik me ook goed voorstellen dat ze ff afstand heeft genomen van het forum. Ik duim nog heel ff door voor een wonder!
ik wilde op van alles reageren, maar ik weet t niet meer *zucht* nou goed, hongerrrrrrrr dus ik ga maar vast even vroeg lunchen, lekker boterhammetjes met aardbeitjes! mjam! en vanmiddag shoppen met mn mams broeken passen zodat ik ze goedkoop online kan bestellen in de juiste maat denk dat ik ze echt vlot nodig ga hebben... ennnn meegroeibh's kopen, ze vallen mn normale bh's bijna uit, scheelt niet veel meer of je ziet van die lelijke bobbels als zijnde te kleine bh voor de geïnteresseerden, hier mijn buikje met 6 weken succes met de misselijkheid voor de meiden die er last van hebben, en allemaal een fijne dag! liefs
@kleding: heb al meegroeibh's en kan alleen nog zomer rokken en jurken aan. Voor de herfst/winter zal ik zwangerschapskleding moeten aanschaffen. vond het al heel wat om die bh's te kopen. Voelde me net zo'n aanstelster die zo nodig gelijk bij de eerste test zwangerschapskleding aan moet. Maar ja, mijn borsten deden nu eenmaal met mijn beugelbh's echt pijn. Ik denk dat ik trouwens gewoon bij de hm kijk voor positiekleding. Daar is het niet duur en ik weet dat ik het toch maar kort draag. edit: @babyfotograaf: al een mooi buikje!
Kom me ook maar eens melden hier Ik zal op 22 april 2013 zijn uitgerekend. Het is ons 2e kindje. Wij hebben een dochter uit 2010, die gedragen is door mijn vrouw. (wij zijn 2 mama's).. Voor mij is dit wel al de 3e zwangerschap, heb eerder in 2006 een vmk gehad en in mei 2012 een ma met 9 weken. Van de laatste zwangerschap waren wij al een jaar bezig om zwanger te worden via IUI, en de verslagenheid was dan ook groot dat het na een prachtige echo met een kloppend hartje alsnog mis ging. Ik heb nu op 4 september de 1e echo met 7 weken. (protocol na IUI). Duimen op een sterk kloppend hartje, maar zelfs dan zal het voorlopig nog wel spannend (lees: doodeng) blijven. Heb weinig klachten. Maar ben ook pas 5 weken.. Liefs, Frommel
Mijn vriend heeft een bedrijfsuitje en haat asperges, terwijl ik daar dol op ben, dus mijn lunch is vandaag asperges, asperges, en asperge risotto @babyfotograaf: Ik heb een hele slanke vriendin die haar buik kan opblazen tot ze 6 mnd zwanger lijkt. T is dat ze geen foto's maakt, anders zou ik bijna denken dat jij het was Allemachtig zeg wat een buik! :O Bij mij zit er een laagje vet voor dus ik verwacht pas na een maand of 4 wat te zien.
Hey Frommel, welkom! volgens mij zaten wij samen in het januari 2013 topic, althans kan mij herrineren dat daar ook iemand in meepraatte waarvan de vrouw de 1e had gekregen. Fijn dat het nu bij jou ook opnieuw gelukt is in ieder geval!
Ik ben vandaag al de hele dag heel licht in mijn hoofd. Licht misselijk, maar niet zo dat ik moet overgeven. Maar dus wel heel licht in mijn hoofd en duizelig. Zo erg dat ik niet weg durf te gaan, omdat ik bang ben dat ik flauwval o.i.d... Herkent iemand dit? En kan iemand me een tip geven? Nog niemand in mijn omgeving weet van mijn zwangerschap en ik zou dus ook echt niet weten aan wie ik het kan vragen. Heb geprobeerd de verloskundigenpraktijk te bellen (hoewel ik dan wel een beetje bang ben als aansteller gezien te worden) maar daar krijg ik direct een antwoordapparaat..
♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥ 12 april - Minnie22 (26 jaar) Derde Kindje, (Jongen/Meisje) 14 april - Pookie66 (35 jaar) Tweede Kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) 16 april - Bloemmm (23 jaar) Tweede kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) - Mamamooimeisje (28 jaar) Tweede kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) - Babyfotograaf (24 jaar) Eerste Kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) - Fleurop (26 jaar) Tweede Kindje, (Verrassing) - Zara75 (36 jaar) Eerste kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) - Annekeruiter85 (27 jaar) Eerste kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) 17 april - Monica076 (35 jaar) Tweede Kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) 18 april - Moon81 (30 jaar) Tweede Kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) - Tinusjeikke (27 jaar) Eerste Kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) - Geranium32 (32 jaar) Eerste Kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) 19 april - Sonjaa (32 jaar) Tweede Kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) - Unexpectedmom (33 jaar) Eerste Kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) 20 april - Clientje (28 jaar) Tweede kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) - Peeter (30 jaar), tweede kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing 21 april - Mone (35 jaar) Derde Kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) - Loes1990 (21 jaar) Eerste Kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) - Janneke1904 (?? jaar) Tweede kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) - Amezen (32 jaar) Eerste Kindje, (Jongen/Meisje) - Wondertje1985 (26 jaar), Tweede Kindje (Verrassing) - Minimeee (29 jaar) Eerste Kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) - Woerdie (32 jaar) Eerste Kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) 22 april - Tiraa (?? jaar) Eerste kindje?? (Jongen/Meisje/Verrassing) - Frommel (28 jaar), Tweede Kindje (Jongen/Meisje/Verrassing) 23 april -Juul23, (?? jaar), Derde kindje, (Jongen, Meisje, Verrassing) -TumTum, (30 jaar) Eerste kindje, (Jongen, Meisje, Verrassing) 24 april - Zora (29 jaar), 2e kindje, (Jongen, Meisje, Verrassing) - Sammieshiba (27 jaar), 1e Kindje, (jongen, Meisje, Verrassing) 25 april - Loch88 (24 jaar) Eerste Kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) 26 april - Skatje (28 jaar) Derde Kindje, (Jongen/Meisje) - Suzetje (?? jaar) Eerste?? Kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) 27 april - Missiemaartje (25 jaar) Tweede Kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ukkie87 (25 jaar) Eerste Kindje, (Jongen/Meisje) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ Geranium32: 21 augustus - Moeders voor Moeders Babyfotograaf: 22 augustus - Moeders voor Moeders Pookie66: 23 augustus - Eerste echo! Monica076: 27 augustus - Eerste echo! Loes1990: 27 augustus - Verwijsbrief halen + Bloed prikken Zara75: 27 augustus - Eerste echo! Minnie22: 30 augustus - Eerste echo! Annekeruiter85: 30 augustus - Eerste echo! Bloemmm: 31 augustus - Intake Verloskundige Sonjaa: 4 september - Intake Verloskundige Frommel: 4 september - Eerste Echo! Babyfotograaf: 5 september - Intake Verloskundige en eerste echo! Mone: 6 september - Afspraak Gyn Moon81: 6 september - Intake Verloskundige Clientje: 6 september - Eerste echo! Wondertje1985: Eerste Echo! Clientje: 9 september - Intake Verloskundige Peeter: 10 september - Eesrte Echo! Loes1990: 10 september - Intake Verloskundige Fleurop: 11 september - Eerste echo! Woerdie: 11 september - Intake Verloskundige en Eerste echo! Peeter: 12 september - Intake Verloskundige Moon81: 12 september - Eerste echo! Zora: 14 september - Eerste echo! Bloemmm: 17 September - Eerste echo! Annekeruiter85: 17 September - Intake Verloskundige Wondertje1985: 17 september- Intake verloskundige Skatje: 18 september - Eerste echo! Amezen: 19 september - Eerste echo en intake Monica076: 21 september - Tweede echo Loes1990: 21 september - Eerste echo Skatje: 28 september - Intake Verloskundige ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ---------------------------------------------------------------- Graag in kleur als er iets veranderd moet worden aan de lijst!
Ik heb het niet zo erg dat ik niet weg durf, maar ik heb ook last van duizeligheid en soms een beetje vlekjes voor mijn ogen. Ik denk dat het aan een lage bloeddruk ligt. Als ik zwanger ben, kan ik ook niet stilstaan. Dan ga ik zo'n beetje van mijn stokje. Als ik loop, is het goed. Of als ik zit dan.
Ja ik dacht zelf ook al aan lage bloeddruk. Die heb ik nl sowieso al en nu zal die dus nog verder afnemen. Kan ik daar iets aan doen zover je weet?
Bedankt voor het welkom Ben even zo vrij geweest de lijst aan te passen vanaf de laatste versie die ik kon vinden. Hoop dat ik daarmee niemand voor de voeten loop? (Weet niet of er specifiek iemand is die over de lijst gaat ) TumTum, dat was dan waarschijnlijk een ander, ik schreef in het December 2012 topic Amezen, Je zou een kopje bouillon kunnen proberen? Het zou aan je bloeddruk kunnen liggen, die is misschien wat laag? Aan een lage bloeddruk doe je helaas niet zoveel, maar zouten kunnen helpen je wat beter te voelen (niet teveel zout natuurlijk ) Anders gewoon de verloskundige blijven proberen of de HA als je het niet vertrouwd. Liefs, Frommel
Ik ga een kop drinkbouillon proberen, die tip had ik ergens anders ook gelezen. Dank meiden! Vind het ook zo spannend allemaal. Alles is zo nieuw en onzeker en ik wil ook niet zeuren of om elke scheet iemand bellen..