Amezen, wat een goed nieuws! Gefeliciteerd! En wat leuk dat je mini al heb mogen bewonderen! Jammer van de pijn (op z'n zachts gezegd) hopelijk vinden ze snel wat dat is!
Amezen: Goed nieuws gelukkig! Hopelijk vinden ze snel de oorzaak van de pijn en kunnen ze er iets tegen doen. MvM: Hier gister geweest en gelukkig knaltest met avondurine, vond het wel even spannend hoor! Leuke armband en leuk boek gehad. En krijg ook nog een babywikkeldeken als ik meer dan 10x inlever, dat moet gaan lukken gezien ik er zo vroeg bij ben. Volgende week maandag komt de 1e krat.
Hier is MvM ook net geweest, test streep was donkerder dan de test streep Ook boek en armband gehad. Leuk hoor.
Vanavond komt MvM ook hier. Had gisteren de afspraak min of meer afgezegd, maar die kan nu dus toch doorgaan. Ohja en op de lijst kan nog erbij: 29-8 nieuwe echo! Weet niet zeker of de afspraak van 19-9 nog (omdat ik dan dus al 2x een echo heb gehad) maar zo niet geef ik het wel weer door.
Amezen.. Wat een fijn nieuws zeg, hopelijk vinden ze snel de oorzaak van die pijn !!!! MVM: Ik heb mijn gegevens ook achter gelaten, zal een deze dagen wel gebeld worden...
godsamme...typ ik een heel verhaal, klik op vorige en hele verhaal kwijt.... @Amezen: gefeliciteerd! fijn dat de beeb gewoon op zijn plek zit. Niet fijn dat je nog steeds zoveel pijn hebt! hoop dat ze snel een (niet ernstige) Oorzaak en oplossing vinden! Kan me voorstellen dat het een hele opluchting is. @Juul: toch sterkte de komende weken. Ik hoop dat het voor die tijd vanzelf loskomt, of dat je gevoel je bedriegt en alles gewoon wel in orde is @Alle nieuwen: van harte gefeliciteerd!!!!! Het wordt mij hier bijna te druk, 1 dagje niet zoveel achter mijn pc en ik kan het al niet meer bijhouden, haha
Ha meiden, ik meld me hier ook even. Ik weet nu 2 weken dat we zwanger zijn van nummer 2. Ik heb alleen nog niet echt een idee wanneer de uitgerekende datum is. Mijn eerste dag laatste menstruatie van 6 juli Negatieve test op 3 augustus Positieve test op 11 augustus Dus ik denk dat ik nu tussen de bijna 6 en de bijna 7 weken ben. Afgelopen vrijdag is MvM geweest en die test was ook mooi positief, maar geen knaller. Dat maakt me wel een beetje onzeker, bij mijn vorige zwangerschap had ik echt knaltesten, teststrepen die er eerder stonden dan controlestrepen... 29 augustus heb ik intake en eerste echo bij de vk, dus nog even een weekje duimendraaien.
Hoi hoi! Als het goed is ben ik 29 of 30 april uitgerekend maar heb onregelmatige cyclus en mijn vriend kwam met ander uitrekenprogramma op 15!! mei, volgens mij kan dat nooit kloppen maar ik hou het voorlopig op 29/30 april. Echt zekerheid heb ik pas na de 1e echo. Morgen de vk maar eens bellen. Dit wordt mijn 4e kindje.
Ik was 20 juli voor het laatst ongesteld trouwens, daarvoor testte ik meerdere keren negatief, was toen ook overtijd. Rond 11 augustus, in Turkije eisprong gehad, weet ik zeker, hebben toen onze kans gegrepen hihi en al vrij snel (nog in Turkije) werd ik draaierig, misselijk, kokhalzen. Dat heb ik nu nog. Gister test gedaan en overduidelijk zwanger dus dolblij.
Gelukkig goed nieuws van Amezen! Hier ook gelukkig een goede echo. Een vruchtje met mooie hartactie en op het oog klopt het goed met de termijn. Helaas was het beeld wel slecht en kon er geen goede meting worden gedaan omdat hij goed verstopt zat en mijn darmen nogal de boel verstoorden. Wij zijn in ieder geval voorzichtig positief!
@ Amezen: wat goed joh!! gefeliciteerd ik hoop voor je dat ze gauw de oorzaak van de pijn vinden en dat ie gauw mag zakken zoda je met volle teugen kan gaan genieten!!! @Juul: heel erg veel sterkte,ik hoop op een wonder voor je! @allenieuwe: Welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap! @MVM: goh wat stinken die bussen zeg,ik word er echt misselijk van,maar ben wel blij dat ik wat voor anderen kan betekenen... @echo: oeh spannend nog 2weekjes geduld hebben en dan weet ook ik of er een knippertje te zien is,eerst nog twee nachtjes werken en dan lekker vakantie! Buiten die enorme vermoeidheid en verschrikkelijk brandend maagzuur en gevoelige borsten heb ik weinog last,alleen maar fijn maar daardoor maak ik me eigenlijk toch wel zorgen of t goed zit... Ik wil iedereen ene hele fijne avond wensen! Liefs, Wendy xx
@Amezen: YES!!! Wat een opluchting moet dat zijn voor jullie, zo ontzettend fijn!! Nu hopen op een plakkert! @MvM: Ik ga 3 september 2 weken op vakantie, dus ik twijfel: wachten tot na de vakantie of toch nu al opgeven? @Lezen: Heb van een vriendin meerdere boeken te leen gekregen over zwanger zijn, erg leuk om door te bladeren! Nog 8 nachtjes slapen tot de echo... Gelukkig moet ik in de tussentijd veel werken en heb ik een en ander aan feestjes gepland staan, dus afleiding... Succes iedereen!
@amezen, gelukkig goed nieuws!!!!!! wat een opluchting!!! ja urineweginfectie, maar heb je ook erge pijn van t plassen zelf?? of misschien wel een darminfectie?? kan je ook flink krom van liggen namelijk! hoop dat ze t snel vinden en je ervan af geholpen wordt! @nieuwe, gefeliciteerd en welkom!! @rest, t is zoveel kan t niet allemaal meer onthouden hoor @hier, vandaag echt zo'n als-mn-hoofd-niet-vast-zat-dag... komt goed...vanavond beste vrienden van ml op visite, gaat ie t ze vertellen, ben benieuwd! heb cupcakes gemaakt voor bij de koffie maar ze zijn niet zo mooi geworden, dus er komt geen foto van
Amezen: wat fijn! Poeh nou en hopen dat de pijn door iets onbenulligs komt dan! Morgen komt MvM: zenuwachtig!
Ik heb ook cupcakes gemaakt babyfotograaf en koekjes Ben nu ook druk bezig met de voorraadkast, dat wordt dus een inloopkast voor onze kleren, zodat ik meer plek heb voor de baby straks. Druk druk druk bezig dus Nu even uitrusten, Mira ligt in bed.
Kom morgen even echt bijkezen kletsen. Vandaag moeten werken en ben hartstikke moe. Maandag moet ik het al vertellen op mijn werk. Ik werk in de rontgen. En mag dus niet op de ok staan en ook geen diensten meer doen. Dus vandaar dat ik het zo snel mogelijk moet vertellen. Mijn beste vriendinnen weten het al. Dit keer wil ik echt tot 10 weken wachten met het vertellen tegen de rest incl. ouders
♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥ 12 april - Minnie22 (26 jaar) Derde Kindje, (Jongen/Meisje) 14 april - Pookie66 (35 jaar) Tweede Kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) 16 april - Bloemmm (23 jaar) Tweede kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) - Mamamooimeisje (28 jaar) Tweede kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) - Babyfotograaf (24 jaar) Eerste Kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) - Fleurop (26 jaar) Tweede Kindje, (Verrassing) - Zara75 (36 jaar) Eerste kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) - Annekeruiter85 (27 jaar) Eerste kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) 17 april - Monica076 (35 jaar) Tweede Kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) - Isaa (?? jaar) Tweede Kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) 18 april - Moon81 (30 jaar) Tweede Kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) - Tinusjeikke (27 jaar) Eerste Kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) - Geranium32 (32 jaar) Eerste Kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) 19 april - Sonjaa (32 jaar) Tweede Kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) - Unexpectedmom (33 jaar) Eerste Kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) 20 april - Clientje (28 jaar) Tweede kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) - Peeter (30 jaar), tweede kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing 21 april - Mone (35 jaar) Derde Kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) - Loes1990 (21 jaar) Eerste Kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) - Janneke1904 (?? jaar) Tweede kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) - Amezen (32 jaar) Eerste Kindje, (Jongen/Meisje) - Wondertje1985 (26 jaar), Tweede Kindje (Verrassing) - Minimeee (29 jaar) Eerste Kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) - Woerdie (32 jaar) Eerste Kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) 22 april - Tiraa (?? jaar) Eerste kindje?? (Jongen/Meisje/Verrassing) - Frommel (28 jaar), Tweede Kindje (Jongen/Meisje/Verrassing) 23 april -Juul23, (?? jaar), Derde kindje, (Jongen, Meisje, Verrassing) -TumTum, (30 jaar) Eerste kindje, (Jongen, Meisje, Verrassing) - Femmelepem (33 jaar) Tweede kindje (jongen,meisje, verrassing) 24 april - Sammieshiba (27 jaar), 1e Kindje, (jongen, Meisje, Verrassing) 25 april - Zora (29 jaar), 2e kindje, (Jongen, Meisje, Verrassing) - Loch88 (24 jaar) Eerste Kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) - Moon83 (29 jaar) Eerste Kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) 26 april - Skatje (28 jaar) Derde Kindje, (Jongen/Meisje) - Suzetje (?? jaar) Eerste?? Kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) 27 april - Missiemaartje (25 jaar) Tweede Kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ukkie87 (25 jaar) Eerste Kindje, (Jongen/Meisje) 29 april - Butterfly12 (?? jaar) Tweede Kindje, (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ Geranium32: 21 augustus - Moeders voor Moeders Babyfotograaf: 22 augustus - Moeders voor Moeders Pookie66: 23 augustus - Eerste echo! Minnie22: 23 augustus - Moeders voor Moeders Skatje: 24 augustus - Moeders voor Moeders Monica076: 27 augustus - Eerste echo! Loes1990: 27 augustus - Verwijsbrief halen + Bloed prikken Zara75: 27 augustus - Eerste echo! Minnie22: 30 augustus - Eerste echo! Annekeruiter85: 30 augustus - Eerste echo! Bloemmm: 31 augustus - Intake Verloskundige Moon83: 31 augustus - Eerste echo! Femmelepem: 31 augustus - eerst echo. Sonjaa: 4 september - Intake Verloskundige Frommel: 4 september - Eerste Echo! Babyfotograaf: 5 september - Intake Verloskundige en eerste echo! Mone: 6 september - Afspraak Gyn Moon81: 6 september - Intake Verloskundige Clientje: 6 september - Eerste echo! Wondertje1985: Eerste Echo! Ukkie87 7 september - Eerste echo! Clientje: 9 september - Intake Verloskundige Peeter: 10 september - Eesrte Echo! Loes1990: 10 september - Intake Verloskundige Fleurop: 11 september - Eerste echo! Woerdie: 11 september - Intake Verloskundige en Eerste echo! Loch88: 11 september - Intake Verloskundige Peeter: 12 september - Intake Verloskundige Geranium32: 12 september - Intake Verloskundige Moon81: 12 september - Eerste echo! Zora: 14 september - Eerste echo! Bloemmm: 17 September - Eerste echo! Annekeruiter85: 17 September - Intake Verloskundige Wondertje1985: 17 september- Intake verloskundige Skatje: 18 september - Eerste echo! Missiemaartje: 18 september - Intake Gynaecoloog Amezen: 19 september - Eerste echo en intake Monica076: 21 september - Tweede echo Loes1990: 21 september - Eerste echo Skatje: 28 september - Intake Verloskundige Geranium32: 10 Oktober - Controle Verloskundige ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ---------------------------------------------------------------- Graag in kleur als er iets veranderd moet worden aan de lijst! Even mezelf op de lijst erbij gezet