16 - 30 april 2013 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Zojuist een hele gezellige dame van MvM over de vloer gehad. Boek, armband en een hoop info gehad en het allerbelangrijkste: een knaller van een test! Veel donkerder kan ie niet zei ze. Weer een hele opluchting! :D

2. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL

Van harte.gefeliciteerd!
    Ik heb ook een bbz gehad en mis ook een eileider. Ben jij niet bang of onzeker?

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Heel fijn!!! Nu lekker genieten :D

4. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    @ alle nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!

@mvm. Goed dat er zoveel meiden mee doen :)

@echo, ik heb 5 september mijn eerste echo met 6.3 spannend. Hoop echt dat we zover komen....

@leeftijd ik ben 31

Wilt iemand dit voor mij in de lijst zetten? Ik ben niet zo handig en gebruik altijd mijn mobiel! Bedankt alvast!

Liefs butterfly

5. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo dames me best gedaan om alles te lezen maar ben zowat alles weer vergeten. Drukke dag gehad eerst gewerkt daarna feestje van onze kleine meid want die werd 1 vandaag.

@amazen en pookte wat fijn een goede echo

@nieuwe dames welkom en gefeliciteerd

6. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    Amezen, wat fijn dat je uk gewoon in je bm zit ;) Hoop dat ze gauw een oorzaak vinden voor de pijn, of iig een oplossing!

pookie66, ook gefeliciteerd met je goede echo!

wondertje, gefeliciteerd met je dreumes!

nieuwe dames, welkom :)

Hier erg down vandaag.
    Moeilijk om vertrouwen te hebben in deze zwangerschap. Kan niet wachten tot we in de zogenaamd "veilige zone" zitten en de kans dat het misgaat een stuk kleiner is. Probeer maar wat afleiding te zoeken.

Liefs,
    Frommel

7. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken het helemaal Frommel! Ik denk dat ik ook pas echt blij kan zijn als de eerste periode erop zit. Maar eerst de 7 weken grens maar eens voorbij, daarvoor is het bij mij 2x mis gegaan, dus dat voelt al als een opluchting dan denk ik. Morgen eerst maar weer een testje doen om te kijken of die nog goed donker zijn...

8. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Amezen, wat een opluchting! heel goed nieuws! Hopelijk komt de pijn van iets heel onschuldigs en vinden ze het snel. Nu, ondanks de pijn, toch lekker genieten van je zwangerschap.

Dames die het moeilijk hebben of in onzekerheid zitten: ik leef met jullie mee. Vooral als er al een bbz of miskraam is geweest moet de spanning groot zijn. Hoop dat de zwangerschappen allemaal goed gaan en dat jullie ook nog kunnen genieten van de zwangerschap.

MvM, Ik ben begonnen met in het kannetje te plassen. De stank is te doen, ondanks mijn ochtend misselijkheid. Maar het is wel een gedoe hoor! Nu ja, wil sowieso veel inleveren zodat er zoveel mogelijk vrouwen geholpen kunnen worden.

Misselijk, het wordt weer erger. Helaas. Het ging even beter maar nu dus weer terug. Nu is het heel duidelijk het hevigst in de ochtend en daarna kan ik bijna alles weer eten. (in begin was t een beetje de hele dag door). Het is vervelend maar ook een teken van mijn zwangerschap dus ok, ik neem het erbij.

9. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hallo dames,

Ik ben Schaapje, 24 jaar en heb maandag een positieve test in handen gehad. :)
    Het is allemaal nog een beetje onwerkelijk, zo pril, maar ik durf voorzichtig blij te zijn en alvast een beetje te dromen naar wat komen gaat.
    Uitgaande van m'n eisprong zal ik rond 29 april uitgerekend zijn.

iedereen veel succes met jullie zwangerschap, ik hoop voor iedereen een plakbaby!

10. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Welkom schaapje!

Frommel ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Ook al is het voor mij de eerste keer, ik kan echt niet wachten tot het allemaal wat veiliger is en de kans dat het goed blijft gaan groter wordt. En ik durf het daarom ook écht nog niet te vertellen. Veel te bang dat het mis gaat en ik dat weer moet gaan melden..
    Heeft uiteraard ook alles te maken met de pijn die ik heb. Die in mijn ogen toch een soort teken van mijn lichaam is. Maar wát wil het me nu toch zeggen? :(

11. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Welkom nieuwe mensen!
    @ amezen fijn dat het goed is:)

Ik ga vandaag een beetje bij lezen.
    Gister niet aan toegekomen, aangezien gister onze poes is bevallen van 5 gezonde kittens:) Het was een heftige, zware dag. Maar nu is het heerlijk genieten van 5 kleine wondertjes!

12. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Oh wat leuk Anneke! Onze poes heeft dit jaar ook kittens gekregen. Ik vond het zo bijzonder om dat mee te maken!
    Ze kreeg maar 2 kittens en die zijn nog steeds bij ons. Daardoor hebben wij er nu 5 (!)

Ik hoop maar dat dat goed gaat straks als de kleine er is.. Je kind gaat natuurlijk voor alles, maar ik zou geen van mijn 5 poezenmonsters willen missen!

13. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    @frommel en tumtum, heel herkenbaar! Ik heb nooit meer een rustige zwangerschap gehad, zelfs na de 'veilige' periode niet. Op de een of andere manier is het onbezorgde verdwenen. Het hielp trouwens ook niet dat ik bij mijn eerste MK een echo met een kloppend hartje had, de arts zei dat het nu bijna nooit meer misging en ik op de parkeerplaats van het zkh alsnog een MK kreeg :x Artsen en hun stomme statistieken :x In ieder geval, probeer zoveel mogelijk los te laten, of je je nu zorgen maakt of niet, het wordt er toch niet anders van. Makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het.

@ego: Ik ben helemaal kapot hier. Of het nu mis is of niet, er is nog steeds wel genoeg HcG om hondsmoe te zijn, en mijn zoontje heeft dus de zesde ziekte. Is al 5 dagen ziek, vijf gebroken nachten, mijn dochtertje van 3 spookt lekker mee, en ik werk 4 dagen per week. Heb dus even een baaldagje :)

14. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @anneke, jeeej kittens!! gefeliciteerd!!

@onzekerheid, misschien slecht, maar ik voel dat eigenlijk niet zo....het voelt eigenlijk al van begin af aan goed...:) dus ik hoop dat mn gevoel gelijk heeft....
    wil wel iedereen een dikke knuffel geven waarvoor deze 1e weken killing zijn!! en ik duim uiteraard voor ons allemaal voor een mooie plakbeeb! :)

@katten, zou zo graag willen! ml helaas niet...maar nu is er beebje onderweg, daar hebben we onze handen straks heus vol aan :D

zijn er trouwens al meiden hier die het gevoel hebben dat het er 2 zijn?? of heeft iedereen het gevoel dat t er 1 is?
    ik heb sterk het gevoel "t is er 1" :)

@kwaaltjes, nu iets sneller last van maagzuur, maar als ik even rustig achterover ga zitten, pepermuntje eet of wat melk drink zakt t erg snel weer weg :) gelukkig is ff rustig zitten vaak al voldoende :)

15. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @juul, sterkte!

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    He meiden :D
    Lees straks van de laptop even bij!
    Wou even zeggen dat ik maandag om 11.00 een echo heb!
    Haha heb toch een afspraak gemaakt voor een pretecho.
    Kunnen we het eerder aan onze ouders vertellen en weten we of het goed zit!!!

17. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @bloem, leuk!! maar vind je t nou niet eng, stel dat er nog geen goede hartactie zichtbaar is omdat je misschien toch minder ver bent dan je denkt ofzo???? of kan dat niet??

18. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    Ik heb me net aangemeld voor Moeders voor Moeders.
    Had het formulier weggestuurd en werd direct al gebeld.
    Ze zitten blijkbaar echt naast de telefoon te wachten op meer mensen ;) haha

Dinsdag komt ze langs.
    En zo wordt de zwangerschap weer steeds echter. Doodeng.

Liefs,
    Frommel

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Bij Mira was er bij 6 weken al een hartactie.
    En dat kan inderdaad niet, ik weet precies de dag van mijn eisprong en innesteling :D

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh en je mag altijd kosteloos terugkomen bij haar! Heel fijn dus!

Deel Deze Pagina