16 - 30 april 2013 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ik ben naar Spanje uitgeweken. De wachtlijst hier in Nl is zo ontzettend lang. En in Spanje hoef je niet per sé een voltooide kinderwens te hebben om te mogen doneren, dus de donoren zijn veel jonger dan hier in Nl. Hoge slagingskans dus.
    En ik ben zelf half Spaanse, dus de keuze om naar Spanje te gaan was snel gemaakt.
    En gelukkig maar! Ben helemaal in de gloria, na 7 iui en 5 ivf/icsi pogingen is het nu opeens meteen raak via ecd. Het is echt heel moeilijk te bevatten, na 6.5 jaar verdriet en tegenslag. Vanmorgen heb ik weer een test gedaan en het 2e streepje knalde van het schermpje af!!
    Bloemmm: hoe graag ik ook weer 23 zou willen zijn, helaas ik ben 36.:)

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Meiden, allemaal gefeliciteerd he !!! Spannende tijd breekt nu aan, maar zo mooi!!! Op naar een kloppend hartje!:)

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    ----------------------------------------------------------------
    ♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥
    - Bloemmm (23 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Mamamooimeisje (28 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Babyfotograaf (24 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Fleurop (26 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Zara75 (36 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Monica076 (35 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 17 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Moon81 (30 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 18 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Tinusjeikke (27 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 18 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Sonjaa (32 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 19 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)

♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥
    Monica076: 8 augustus - Moeders voor Moeders
    Bloemmm: 13 augustus - Moeders voor Moeders
    Babyfotograaf: 20 augustus - Afspraak Huisarts
    Sonjaa: 20 augustus - Moeders voor Moeders
    Zara75: 20 augustus - Moeders voor Moeders
    Monica076: 27 augustus - Eerste echo!
    Zara75: 27 augustus - Eerste echo!
    Bloemmm: 31 augustus - Intake Verloskundige
    Sonjaa: 4 september - Intake Verloskundige
    Fleurop: 11 september - Eeste echo!
    Bloemmm: 17 September - Eerste echo!
    Monica076: 21 september - Tweede echo

♥ BEVALLEN ♥

-
    -
    -
    -

Sorry Zara! Kwam door het kopieren, plakken! Mijn excuses :)

4. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Zara: wat ontzettend fijn en gaaf dat je nu zwanger bent! Super! Hij moet nu gewoon blijven plakken!!! Welkom hier :D Doe je nu elke dag een test om jezelf te overtuigen? ;)

Hier gaat alles prima.
    Iemand vroeg wat ik deed: ik ben psychiatrisch verpleegkundige op een 24-uurs afdeling. Gisteren weer een separatie moeten doen. Toen maar verteld dat ik zwanger ben en geen risco's meer wil nemen. Dus verblijf nu gewoon aan de rustige kant en blijf op achtergrond bij noodsituaties. Want het voelt echt helemaal niet relaxt.

Ik heb nog geen kwaaltjes behalve heel moe rond de middag. Hoe staat het bij jullie? Al misselijk?

5. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben 33 en het is de eerste.

6. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Fleurop Nou, toevallig vanmorgen een testje gedaan hahahahaha!!:)
    En weer met bibbers in mn benen he, gelukkig spatte het 2e streepje van het scherm af.
    Maar nu stop ik met testen hoor, ik maak mezelf er gek mee.De 20e mag ik voor MvM een testje doen en dat is al spannend genoeg.:)
    Groot gelijk dat je op je werk hebt aangegeven het iets rustiger aan te doen, zeker deze 1e 3 maanden moet je zo voorzichtig zijn he..
    Kwaaltjes komen en gaan bij mij, elke dag is weer anders.
    De ene dag sterf ik van de honger, de hele dag door. Heb een drukkend gevoel in mn liezen gehad, menstruatiepijn in mn onderbuik. Zo nu en dan vlaag van misselijkheid, gelukkig zet het nog niet door haha, zo'n vervelend weeig gevoel. En vandaag voelt mn onderbuik aan alsof hij een botoxbehandeling heeft gehad.:D Een heel strak gevoel, tegen het pijnlijke aan.Sinds gisteren af en toe een heel klein beetje lichtbruine afscheiding, dan schrik ik toch een beetje.
    maar ik heb me erop voorbereid dat bloedingen vaker voorkomen na een ecdpoging, dus ik PROBEER niet in de stress te schieten.
    Zo, dat was het wel denk ik haha.
    Hoe meer kwaaltjes hoe beter denk ik maar, dan gebeurt er iets daar binnen.:)

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Fleurop; Inderdaad lekker op de achtergrond blijven meis.. Heel begrijpelijk dat je je er niet relaxt bij voelt!
    @Zara; Ik heb dat trekkerige gevoel in mijn onderbuik ook momenteel.. Vreemd gevoel he!

Hier voor de rest moe, ook steeds het gevoel dat ik honger heb.. Gelukkig niet echt misselijk, het komt met vlagen zo af en toe!

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    ♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥
    - Bloemmm (23 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Mamamooimeisje (28 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Babyfotograaf (24 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Fleurop (26 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Zara75 (36 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Monica076 (35 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 17 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Moon81 (30 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 18 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Tinusjeikke (27 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 18 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Sonjaa (32 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 19 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Unexpectedmom (33 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 19 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)

♥ BEVALLEN ♥

-
    -
    -
    -

Je staat erop unexpectedmom!

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Wat mooi dat in Spanje de eiceldonatie een goed alternatief is. En als half spaanse spreek je vast de taal goed genoeg om deze behandeling daar te doorlopen. Fijn dat de 2e test ook knalde:)

En misschien ben je wel als 36, je voelt je vast nog 23:)
    Ik met mijn 35 jaren in ieder geval wel......

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    ♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥
    - Unexpectedmom (33 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 19 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Pookie66 (35 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 14 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)

Pookie66: 23 augustus - Eerste echo!

♥ BEVALLEN ♥

-
    -
    -
    -

Ik heb mijzelf er toch maar bij gezet. we moeten er maar vanuit gaan dat het dit keer goed gaat.

11. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
  12. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    We zijn op dezelfde dag uitgerend! Leuk :)

13. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk he!

14. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    zie nu dat ik uitgerend heb geschreven... maar je vatte m al.

@April dames: Vinden jullie het ook nog zo onwerkelijk allemaal? Ik ben me dankzij de kwaaltjes de hele dag bewust van dat ik zwanger ben maar ik heb ook zoveel momenten dat het nog zo onwerkelijk is. Heb vanmiddag nog maar een extra test gehaald voor de zekerheid. Toen ik in de winkel stond wilde ik ook niet de duurste kopen omdat ik toen toch nog even dacht dat het misschien toch niet zo was. Herkenbaar?

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    ♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥
    - Pookie66 (35 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 14 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)

Pookie66: 23 augustus - Eerste echo!

♥ BEVALLEN ♥

-
    -
    -
    -

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Heel herkenbaar hoor! Ik heb af en toe nog steeds het gevoel van; Hé ik ben serieus ECHT ECHT ECHT weer zwanger... Heb om de dag getest om het streepje mooi duidelijker werd. Haha vandaag voor de laatste keer, nu vind ik het genoeg geweest. Maandag test MvM nog een keer en dan wachten we rustig de echo af.

17. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik wil ook niet eindeloos blijven testen. Doe denk ik zondag of maandag mijn laatste om een donkerdere lijn te zien.

Wel heb ik vanochtend nog voor de laatste keer mijn temp genomen.
    Ik zat de hele tijd op 37,2 of 37,1 maar eergister ineens 36,8 en gister 36,9. Vanochtend weer 37,1 . en nu ben ik geruster.

MvM moet bij mij nog komen, ik heb me wel alvast opgegeven dus ik denk dat ze snel contact opnemen.

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Het trekt nu echt aan de zijkanten van mijn buik!

19. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zonder kwaaltjes zou het helemaal niet geloven zijn denk ik.

20. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk ook heel de dag: Joepie, ben weer zwanger. Hardstikke blij. En dan soms opeens denk ik: als het maar goed blijft gaan. Voel me zo'n bofkont dat ik get niet zo goed durf te vertrouwen.

Deel Deze Pagina