16 - 30 april 2013 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Edit 2: vind jullie sowieso wel gezellig... alleen mezelf nu niet.

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Goede echo's; Gefeliciteerd!

Misselijke mama's: Pff wat rot zeg die misselijkheid. Heel veel sterkte ermee. En als je niet kan werken kan je niet werken hoo. De kleine gaat voor. Hoewel ik me kan voorstellen dat het vervelend is.

Hier nog geen kwaaltjes, ja iets meer plassen, en voorkeur voor eten verder niet eigenlijk, maar ben nog maar 6 weekjes dus kan nog komen. Heb gister het zwangerschapsdagboek van mijn dochter erbij gehaald en toen werd ik met 8 weken misselijk en een paar keer overgegeven maar op 1 hand te tellen. Dus daar teken ik weer voor. Weet wel dat ik toen verder in de zwangerschap veel moest spugen, dat was ook niet fijn.

3. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Zora dat je nu nergens last van hebt (op t plassen na). Hopen dat het zo blijft!

Nu net terug van de apotheek en heb Emesafene gekregen. Kon ik gelijk innemen met wat eten, dus dat heb ik gedaan. Dit moet echt werken!

4. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    hi meiden!

balen zeg dat een hoop zo misselijk en aan het spugen zijn!!
    ik ben nog steeds druk bezig met duimen en afkloppen dat t bij mij zo blijft zoals t nu gaat, verschrikkelijk moe, emo, zware benen, boeren en heel regelmatig eten, ik vind t helemaal prima :) dus tja..ik blijf nog even duimen...

en ik hoop dat bij jullie gauw de medicijnen gaan werken! en dat jullie in elk geval alles weer binnen kunnen houden......(hier eentje met een overgeeffobie ;))

@kwaaltjes, hebben jullie ook dat je van t ene op andere moment echt een heel erg droge mond hebben? tenminste, mond, echt tussen lip en tanden zeg maar....heel apart..

@zwschapverslavingen, ik merk wel dat mn reuk beter is geworden al, en heb constant zin in van die snoepkersen :D die zaten in zo'n snoepbak die we meehadden op vakantie, en die vond ik wel zo lekker! normaal ben ik helemaal niet zo van de zoete troep....normaal hou ik heel erg van chipjes, maar daar denk ik nu niet eens aan...
    t is dat ml zo'n zakje tuc minibites in t boodschappenwagentje had gegooid voor mij, maar ik had er eigenlijk niet zo'n behoefte aan :D maar die snoepkersjes mogen van mij komen!

@echo, nou mn nieren zijn goed, blaas ook (mannnnn die zat vol!!! ik moest me nodig plassen!!!pfffff op pure wilskracht heb ik t op kunnen houden, maar mocht gelukkig wel voor iemand anders omdat ik zo nodig moest :D (wist die iemand anders niets van :)))
    en we hebben een glimp kunnen opvangen van mini :) we zagen vruchtzakje (in baarmoeder! dus op de goede plek!!:)) en een vage vorm, meer een gerafelde stip...maar ja was ook geen vk natuurlijk die t deed :D
    maar er zit ECHT iets in mn buik :D:D:D
    dus ml en ik zaten met een grote grijns en natuurlijk eventjes handje vast :D;)

en daarna zijn we even de stad in gegaan en naar de bouwmarkt gegaan, en nu ben ik weer helemaal gesloopt....dus ik ga gauw mn laptop van mn schoot af mikken en lekker gestrekt op de bank afleveringen van Switched at birth terugkijken :)

fijne middag/avond allemaal en eet smakelijk alvast!

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wat fijn babyfotograaf!!!! :D

6. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Echt waar :) leuk he!

7. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk babyfotograaf dat je je kleine stip gezien hebt. Is sowieso een fijn idee dat mini op de juiste plek zit ;)
    Heerlijk dat de kwaaltjes meevallen. Geniet ervan!

8. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Babyfotograaf wat goed dat je de kleine gezien hebt. Fijn dat ze gelijk even gekeken hebben naar dat boontje in je buik. En nu genieten maar.

9. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Meiden, wat kunnen jullie veel kwebbelen op 1dag zeg haha :)
    Heb het allemaal gelezen, maar heb echt een hoofd als een vergiet
    ..

@ alle goede echo s, gefeliciteerd!!!

@babyfotograaf, super joh dat jullie mini gespot hebben ;)

@misselijk, eigenlijk erg weinig! Had ik gelukkig bij de 1ste ook niet!

@ werk, ik ben vorige week na ( onvrijwillige ww) begonneen bij een een nieuwe werkgever. Wel via uzb maar met bedoeling voor langere tijd. Vandaag de laatste cursus dag gehad en nou moet ik het morgen echt gaan doen, helpppp ;) ik moet klantvragen beantwoorden. Nu wilt het probleem dat ik dus echt alles vergeet.het dringt niet door... kom dus lekker dom over ;) durf ze niks te zeggen uiteraard. Maat MAN wat voel ik me kutje zeg. Hoop maar dat het.goed gaat en anders maar niet. Wonderbeeb in mijn buik is het aller aller belangrijkste!

Lig nu lekker met warme kruik op de bank!

Liefs

10. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    omdat dit mijn tweede zwangerschap is gaat het sneller maar ik wist niet dat het zoveel sneller ging

voor dit ineens ontstane buikje heb ik flink wat buikpijn van gehad de laatste drie dagen!

:$ van platte buik naar dit! wauw geen wonder dat ik begon te zuigen over groeipijn bandenpijn!

pfff
    ;)

Bijgevoegde bestanden:

• 5  wke.jpg
      5 wke.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,3 KB
      Weergaven:
      9
  11. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    ;) gaat goed

12. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Heel mooi mopperkonijn!!!!
    Ik heb ook al een extreem dikke buik. Net of ik al een week of 12 ben. Ben super slank dus dat wilt wel haha.
    Zei de gyn gister ook tegen mij, dat je door t snelle groeien idd ook flink pijn kan hebben

13. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL

ja klopt ik heb gigantische buikpijn onder en boven gehad en na een dag werken zoals vandaag ook buikpijn groeipijn steken en geprik overal

14. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    goed buikje konijn! Is heel logisch dat as het snel uitzet dat je dat dan ook heel erg voelt.
    Heb al twee buikjes hier gezien. Dat gaat de goede kant op!

15. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @mopperkonijn, wauw :$ dat zie je echt al duidelijk!! mooi :):):)

@hier, ook al een buikje hoor :D heb t idee dat mn darmen iets overenthousiast reageren en er nu letterlijk een gigantisch gapend gat tussen darmen en baarmoeder zit :D
    maar je kan mn buik niet indrukken alsof t speklaag is, is wel stevig zeg maar..?? hoop dat jullie t snappen :D
    een vreemde zal t nog niet zien, maar bekenden denk wel :)

had foto doorgestuurd naar mn vriendin gister, ze zag t wel, maar ze had niet zoiets van "hey zij is zwanger", ja omdat ze t weet ;)
    ach, komt vanzelf :)
    weet alleen dit; positiebroeken zitten zooooooooooooo veel lekkerder dan mn eigen broeken :)

@echo, nog steeds erg raar :D haha, moet zeggen dat we t ook echt pas beetje zagen toen ie ging inzoomen, maar hij is er verder niet erg bij blijven hangen...behalve "t is nog wel echt heel pril hoor", maar vond t al helemaal tof dat ie t ff wilde doen :)
    nu volgende week de echte!! :):):)

@femmelepem, jij morgen aan de beurt he :) ik heb er vertrouwen in meid! maar ik blijf natuurlijk duimen dat je uk op de goede plek zit :)

@hier :$:$:$ ml smeert scharnieren van de deur net in met wd40 :$:$:$ gewoon niet kraken en piepen :$:$:$ eng....:D:D:D
    maar wel fijn ;) hoeft ie 's nachts niet wakker te worden van al t gekraak en gepiep van de deur als ik weer eens moet plassen :D:D:D

16. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Grappig hoe actief ze kunnen worden als er zoveel voordeel voor ze inzit ;)

17. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ babyfotograaf, ik denk dat de meeste mensen het niet zien omdat ze het gewoon niet verwachten. Want eerlijk, zelf letten we ook niet echt op de buikjes van vriendinnen. En daarbij, je kunt er ook altijd naast zitten. Dus dat geeft ons voorlopig wel voordeel om het geheim te houden.

@vertellen, ik heb het nu aan mijn ouders en 3 vrienden verteld. Mede omdat ik zo misselijk was dat ik het niet kon en wilde verbergen. Bij anderen heb ik gewoon gezegd dat ik dacht een griepje te hebben, maar bij mijn goede vrienden is dat net vol te houden. Mijn schoonouders leven niet meer, dat is wel heel jammer dat ze dit niet meer meemaken. Hebben jullie het al aan veel mensen verteld?

@komende echo's, spannend!

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hallo meiden,

Ik meld me hier ook! Volgens eigen berekeningen ben ik op 28 april uitgerekend ben er vanavond pas achter gekomen sta ik zwanger ben en hen dus geen idee wanneer ik nou echt uitgerekend ben en hoe ver ik zwanger ben. Dit omdat ik 2weken terug gewoon ongesteld geworden ben... Morgen de vlk maar even bellen om te vragen hoe of wat..

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Saja: welkom en gefeliciteerd.

Mopperkonijn: jeetje dat gaat snel, hier nog niets te zien, ben benieuwd of het hier ook veel sneller gaat dan bij de 1e.

Positiekleding blijft ook nog op zolder, moet waarschijnlijk toch nieuw aanschaffen ivm ander seizoen zwanger. Maar geniet toch eerst nog maar ff van mijn garderobe nu zang het nig past....

20. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik weet het ook niet meer
    ik heb een groeispurt gehad van drie dagen en dat heeft hartstikke zeer gedaan.
    :$

Deel Deze Pagina