16 - 30 april 2013 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mopperkomijn, oh lekker dan, sommige mensen zijn ook zo lekker bijdehand he. haha.

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Haha, ja zo'n buurvrouw heb ik dus ook! :p

3. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    #1103 Moon83, 31 aug 2012
    Laatst bewerkt: 31 aug 2012
    Hallo allemaal,

De echo was goed!!! :):):)
    Zijn waarschijnlijk 5,5 week zwanger, uitgerekende datum is iets later: 28 april 2013.

Was nog een hele toer trouwens om de beeb in beeld te krijgen!
    Ik kreeg een inwendige echo, moest mijn bekken kantelen.
    Ze dacht eerst alleen een lege holte te zien, zonder vruchtje...:$
    Ze zei al dat je lichaam je soms voor de gek kan houden, nou, ik dacht dat we terplekke door de grond zouden zakken!!!
    ML zat bijna met zijn gezicht IN het beeldscherm en werd doodstil.

Toen kreeg ik een uitwendige echo, en daar zag ze wel degelijk 'iets' zitten. Goed gekeken, en toen zagen we het hartje flikkeren!:)

Daarna wéér een inwendige echo, nu zonder het bekken te kantelen, en toen zagen we gelukkig wel het vruchtje zitten én het hartje kloppen...:D

Over 5 weken (5 oktober om 16.00) hebben we de volgende echo, blijft spannend maar we zijn wel ontzettend blij met dit goede nieuws!

Nou, met een hartverzakking én een foto rijker verlieten we uiteindelijk dolgelukkig het ZH, maar wat een stress-moment zeg!:$

Bijgevoegde bestanden:

4. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ohhh kijk nou wat ieniemini :D Schattig!!
    Dan schrik je je het apenlazarus als ze niks zien zeg, pfff.

Tot nu toe gaat het goed hier hè? Nog niemand met een mk geweest, of wel? *ff afkloppen meteen*

5. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @moon, fijn dat je uiteindelijk toch het hartje zag! Maar wat een stress moment zeg! En dan zo'n opmerking dat je lichaam je voor de gek kan houden. Voor zover ik weet kan je lichaam niet zomaar HCG aanmaken, dat kan alleen als je echt zwanger bent. Wat een schok moeten jullie gehad hebben. nu ja, uiteindelijk toch je beeb gezien. Nu even bijkomen.

6. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dan kan je wel zeggen ja, kregen echt ter plekke een hartstilstand zowat, maar gelukkig bleef ze zoeken...

Ik zei nog: "Kan het dan nooit eens normaal gaan bij ons!?!";)

7. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
  8. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ik was gisteren bij de Vk langsgegaan om mij in te schrijven. Leuk dat N nu ook een dochter heeft. En het zijn echt leuk mensen daar en toch ook best handig dat ze in het ZH zitten.
    Burger King, hmmmmmm wel lekker.
    Wij gaan vanavond uit eten bij De Walvis op de schans..........ik hoop dat het mij een beetje smaakt.
    Ik heb wat last van middag/avond misselijkheid en weinig eetlust.
    Dat wist ik nog niet toen ik ging reserveren voor de restaurantweek;).

@babyfotograaf; grrrrrr je zou zo'n assistente toch wat aandoen!

@unexpectedmom; fijn dat je lekker hebt kunnen eten. Dat s toch wel weer fijn.

@femmelepem en Moon; Gefeliciteerd best mooie plaatjes hoor!

@amezen; jammer dat ze niet zo enthousiast waren. Misschien willen ze nog voorzichtig zijn tot de 12 weken?

Hier is dat wel zo, gezien mijn verleden niet zo gek natuurlijk. De echoscopiste wist dat ook leuk binnen te laten komen: Zo, dus dit is dan je 6e zwangerschap:$:$:$:$ Die kwam wel even binnen ja. Helaas dan dat er maar 1 echt afgewerkt is geraakt en de rest eigenlijk bij de 7 weken afgelopen waren. Nu dus mijn 2e zwangerschap met een vruchtje dat op een goede manier meer dan 7 weken is:)

Lastig trouwens om hier op iedereen te reageren. Ik lees wel veel mee maar heb echt moeite iedereen uit elkaar te houden.
    Hopelijk wordt dat nog wel beter.

9. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Dat is fijn zeg! Iets geruster nu?

10. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Willen jullie voor mij op 14 september de 2e echo toevoegen aan het lijstje?
    alvast bedankt

11. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ja ik ben weer wat geruster, maar nu zag ik wel dat er wat bloed zat aan het papiertje. Rood, maar misschien van de echo ofzo. Maak me er nog niet zo druk om.
    Het voelde heel onwerkelijk om kleine pluis daar te zien zitten. Grote pluis vond het trouwens geweldig. hij bleef maar wijzen naar het schermpje

12. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ja, dat herken ik ook en dan heb ik niet eens zo veel mk's gehad als jij. Maar elke keer in het zkh bij mijn zoontje zag ik op de status: Zwangerschap 4, levende kinderen 1. Slik. Wat ontstellend bot van de echoscopiste zeg. :(

Maar je hebt een knipperlichtje jeej!!!!!

13. Saja87

Saja87 Niet meer actief

@Juul75

Voor zover ik weet geen 2ling hahaha.

Ik krijg as woensdag een echo dit omdat ik niet weet hoever ik ben ( lang verhaal staat in Ik ben zwanger topic )
    Ik denk zelf dat ik nog niet zo heel ver ben maar dat zullen we woensdag wel zien dan..
    Vind het allemaal erg spannend ( nog spannender als bij mijn zoontje gek he?! )

Hoop dat ik ook wat zie op de echo!

14. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Oh geen idee hoe ik er dan bij kwam haha

15. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Blame it on the pregnancy;):D

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ach dat kan ik wel hebben hoor, het is gewoon niet anders.

En deze doet het! En ik ga ervanuit dat het de komende 34 weken lekker in mijn buik blijft:)

17. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Nou echt we hebben bijna hetzelfde verhaal.
    Ik ben alleen zwanger geworden met Clomid van mijn zoontje.
    En deze keer had ik geen enkel idee hoe en wat, maar dacht laat ik eens een testje doen want ik heb zo'n jeuk aan mijn borsten. En toen jawel positief. Terwijl het eigenlijk niet kon, spontaan zwanger worden. Zonder clomid, zonder gyn, zonder bewust te klussen is daar een broertje of een zusje

18. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Dit is mijn echo:
    20120830_143152.jpg

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Mooie echo's meiden!!
    Moon wat vreemd dat ze zo'n opmerking maakte zeg! Ze kon op zn minst eerst even stil blijven voor ze iets kon vinden...

@Pookie; Ja geweldig he dat N. nu een kindje heeft! Ik vond het zo leuk.. Zij was er namelijk bij mijn bevalling! Heb zo ontzettend veel aan haar gehad.. Ben blij als ze weer terug is :D

20. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk om de eerste echo's te zien meiden! Minnie, ik zie al een klein mensje op jouw echo. Leuk zeg!

Met hoeveel weken krijgen jullie allemaal een echo? Ik pas met 10 weken.

Deel Deze Pagina