16 - 30 april 2013 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Gelukkig gingen je beide bevallingen goed, ik kijk er ook heel fijn op terug :D

2. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ik riep tijdens de eerst bevalling nog dat mensen hier een tweede keer in trappen.....haha ik nu voor de derde keer :D

3. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ja lavita, daarga ik mij nu ook weer melden als de echo goed is. Wel zo makkelijk dat ze in het ziekenhuis zitten met de praktijk.
    Komen we elkaar misschien wel tegen in de wachtkamer:)

Ach en een volgende bevalling zal ik wel weer ingeleid moeten worden met de hele rambam dus dat zien we dan wel weer.
    Scheelt toch ook wel weer met de bende thuis.......

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik kijk ook niet op tegen de bevalling moet ik zeggen.
    Ik hoop alleen met heel mijn hart dat het net zo'n fijne bevalling wordt als bij Mira. Ookal duurde die heel heel lang!

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Leuk zeg! Dat zou leuk zijn :D
    Was je bij je eerste ook bij Lavita?

6. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ik begon eerst bij de Belgische maar tijdens mijn zwangerschap is ze samengegaan met Lavita.
    En dat was niet erg want ik vond ze daar allemaal erg aardig.
    Maar dat was dus alweer 3 jaar geleden!

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja K.athleen heb ik heel veel in mijn kraamweek gehad :D
    Mijn bevalling begon met N.asim! Geweldige VK!
    Ik heb mijn eerste bezoekje (intake) bij C.hris!

8. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou meiden ik mag me bij jullie aansluiten.. na 6 maanden had ik gister ochtend een positieve test.. en dat terwijl ik deze maand helemaal niet het gevoel had dat het raak was.. als ik goed gerekend heb ben ik uitgerekend op 22 april.. het wordt ons eerste kindje..

gek vind ik nu dat ik wel weet dat ik zwanger ben maar het nog niet echt besef..

Liefs,

Loes

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    ----------------------------------------------------------------
    ♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥
    - Pookie66 (35 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 14 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Bloemmm (23 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Mamamooimeisje (28 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Babyfotograaf (24 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Fleurop (26 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Zara75 (36 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Monica076 (35 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 17 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Moon81 (30 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 18 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Tinusjeikke (27 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 18 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Sonjaa (32 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 19 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Unexpectedmom (33 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 19 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Mone (35 jaar) Derde Kindje Uitgerekend op: 21 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Loes1990 (21 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 21 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)

♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥
    Monica076: 8 augustus - Moeders voor Moeders
    Bloemmm: 13 augustus - Moeders voor Moeders
    Babyfotograaf: 20 augustus - Afspraak Huisarts
    Sonjaa: 20 augustus - Moeders voor Moeders
    Zara75: 20 augustus - Moeders voor Moeders
    Pookie66: 23 augustus - Eerste echo!
    Monica076: 27 augustus - Eerste echo!
    Zara75: 27 augustus - Eerste echo!
    Bloemmm: 31 augustus - Intake Verloskundige
    Sonjaa: 4 september - Intake Verloskundige
    Fleurop: 11 september - Eeste echo!
    Bloemmm: 17 September - Eerste echo!
    Monica076: 21 september - Tweede echo

♥ BEVALLEN ♥

-
    -
    -
    -

Je staat erop Loes!

10. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Loes van harte! En welkom!

11. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij zit er achteruitgang in. :) Ik word steeds vroeger wakker.
    Ik heb trouwens echt veel te veel last van zwangerschapskwalen. Gister wilde ik een lekker actieve zaterdag, maar dat ging dus niet. Ik moest echt lange rustpauzes inlassen van 2 uur omdat alles pijn ging doen. Hoop dat dat straks wel wat beter gaat. Maar ja, het is allemaal voor het goede doel zeg ik mezelf dan maar.

Hebben jullie trouwens ook zo'n sterk moeder gevoel? Voor mij is dit de eerste en ik voel heel sterk dat mijn kind op de eerste plaats komt, nu al.

12. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dacht dat het vroeg wakker worden aan mij lag maar lees dus dat er meer last van hebben.. Gister heb ik smiddags wel even op de bank mijn ogen dicht geknepen.. Op me werk kan het inderdaad niet maar dat zien we dan wel weer.. Verder ook Gied last van ochtend misselijkheid.. Voel in ieder geval dat ik zwanger ben.. Haha..

Liefs,

Loes

13. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @loes, gefeliciteerd!! Balen van je misselijkheidal, hoop dat mee gaat vallen :)

@unexpected, ook niet leuk als t steeds vroeger wordt....en balen dat je niet echt meer een actieve dag kunt hebben

@hier, valt gelukkig mee :) alleen 's ochtends na t ontbijt rennen naar de wc want dan ben ik aan de race :D wel af en toe weeig gevoel in mn maag, maar als ik gewoon vaker kleine porties eet zit dat wel goed :) en merk ook dat ik wat langzamer moet eten ipv naar binnen schrokken ;) en qua energie, ik kan zo'n 4-5 uur actief zijn, en ook wel langer, maar op t moment dat ik dan ga zitten stort ik in :D, dus hoop dat ik t vandaag beetje vol kan houden ;) staat veel op de planning :)

Fijn weekend nog meiden!!

14. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Mag ik me hier ook aanmelden? Weet sinds 2 dagen dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Heb verder nog geen contact gehad met de vk, maar volgens mijn berekeningen ben ik rond 18 april 2013 uitgerekend!

Allemaal heel erg spannend, want het is nog maar heel kort. Maar we zijn er erg blij mee!!!

15. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ geranium: Gefeliciteerd! Ik moet ook nog contact opnemen met de vk en ben rond dezelfde tijd als jij uitgerekend (volgens internet)

@Loes: jep is zwangerschapskwaal. Kunnen we alvas voorbereiden op de slapeloze nachten die komen gaan!

@Babyfotograaf: Het is even inleveren helaas.

Fijne zondag allemaal

16. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Gefeliciteerd nieuwe dames! Hier nog nauwelijks kwaaltjes . Maar dat kwam bij mijn vorige zwangerschap ook pas later. Ben wel erg snel moe.

17. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ik begin al last te krijgen van mijn altijd en eeuwige zw.kwaal....dus het laxeermiddel staat alweer klaar...

18. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @mone, hmmm als ik nou een beetje van mij aan jou geef, en jij een beetje van jou aan mij, hebben we allebei een normale stoelgang ;)

19. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Auwauw, de bandenpijn is weer begonnen... wilde vannacht omdraaien in bed. Dat was niet zon goed idee. Hopelijk wordt het over een paar weekjes weer minder, bij Emilie ook niet zo lang last van gehad.

Gefeliciteerd nieuwe dames!

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hier ook bandenpijn, en niet zo'n beetje ook!
    Vooral in de avonden.. Had er bij Mira ook veel last van.

Welkom nieuwe meiden! Ik zal jullie straks vanaf de laptop aan de lijst toevoegen, zit nu op mijn telefoon.

Deel Deze Pagina