zo ook alles weer gelezen. @echo ik krijg eerder een echo deze keer i.v.m. miskraam. Bij Mirre ook pas met 12 weken een echo gehad. @bloemm Thanks. Ik vind Mira ook een hele mooie naam. Maar goed het lijkt ook wel op elkaar he. @misselijk vandaag weer lekker misselijk geweest. maar overgeven heb ik pas 1 keer gedaan. Wel heel anders dan bij Mirre toen ben ik van week 5 tot aan de bevalling ziek geweest en ben er van overtuigd dat het nu in het tweede trimester beter gaat. @amezen spannend dan he zo'n eerste werkdag. Wanneer ga je het daar vertellen? @werk. Heb het vandaag moeten vertellen tegen degene die de opleiding geeft. Je mag niet eten tussendoor maar als ik dat niet doe word ik nog misselijker. dus nu mag ik overleg toch tussen door gewoon wat eten gelukkig @meiden met echo morgen veel plezier en succes
ok bedankt. bloem, wat vervelend voor je! Helpt het je om je avond eten in 3 kleine porties te eten? (zo doe ik het, niet erg gezellig maar het is niet anders)
@ mijn echo. Ik ben precies 6weken vandaag. En het hartje klopte al!!!!!!!! Voor nu ziet het er goed uit! Nu bidden en duimen dat het ook zo blijft! Die extreme buikpijn kan zeker bandenpijn zijn ( wat ik betwijfel, hoezo eigenwijs en de follikel die ze vorige week zagen is een cyste. Die gaat als het goed is vanzelf weg..... Ik krijg de echo zo vroeg doordat ik een bbz en 3mk heb gehad.. Wilt iemand mij op het afspraken lijstje zetten?! Maandag 10 sept. Weer een echo. Iedereen die de.komende dagen een echo heeft, succes lieve meiden! En thx voor jullie lieve reacties op mij Liefs butterfly
Butterfly, fijn dat jullie het hartje al konden zien en dat het klopt! Wat een geruststelling moet dat zijn.
@bloemm he wat vervelend. Weet hoe je je voelt. maar het is voor een goed doel. maar hoe dan ook het blijft vervelend en je mag klagen zoveel als je wilt. @butterfly wat fijn. zal een hele opluchting zijn.
@hier: vandaag m'n eerste werkdag na de vakantie gehad. Ben best wel moe nu,dus ik heb ff geen puf om op iedereen te reageren! Verder voel ik me prima, helemaal geen kwaaltjes! Aan de andere kant is dat wel weer eng, als je iets voelt betekent het toch dat er iets is he! Maar m'n schoonzusje had wel gelijk toen ze gisteren vroeg hoe lang ik het nog verborgen wil houden. Ik zie het zelf ook in de spiegel en dit kan ik niet meer verkopen onder de noemer "ik ben aangekomen in de vakantie"..... Het zit gewoon echt op m'n buik! En we wilden nog wel 5 weken wachten, dat gaat dus nooit lukken! Sowieso volgende week de vk even afwachten en dan zien we wel wat we gaan doen!
Ik ga morgen even bellen voor de zetpil variant.. Want zo blijft het natuurlijk niet lang genoeg in me om zn werk te doen. Lig nu languit op de bank!
@butterfly, jeej kloppend hartje kunnen zien! @bloem, he niet leuk beterschap meid, hoop dat de andere variant wat wil helpen! Of anders misschien iets zwaarders?? @geranium, ik heb ook niet erg veel kwaaltjes, blijf t afkloppen wel bandenpijn, onwijs zere gespannen boobs, en verschrikkelijk moe, en vol puistjes maar niet misselijk *afkloppen*, dus denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor, de een reageert nu eenmaal anders op hcg en zwschap dan een anders. Ik denk dat je t best kan vertellen hoor na je echo! Had net ook heel bericht al getypt, druk ik op verkeerd knopje , maar weet nu niet meer wat ik allemaal had getypt hihi, dus vergeef me meiden frommel, las ik nou vandaag dat je je dochter via draagmoeder hebt? Sorry als de vraagstelling beetje bot klinkt zo bedoel ik t niet...en sorry dat ik ernaar vraag...je hoeft natuurlijk geen antwoord te geven als je dat niet wilt nu moet ik echt heeeeel nodig plassen (moet eerlijk zeggen dat ik helemaal niet vaker ga? Juist minder?? Normaal wel overactieve blaas....) En daarna ga ik lekker naar bed slaap lekker allemaal! Dat de misselijkheid bij iedereen morgen over mag zijn!
Ik krijg nu zo'n trek in patatjes... zal ik of zal ik niet? mmm een paar dan (oven frites). Hopen dat ik niet misselijk wordt en anders nog maar een pil. Ik mag er drie.... Babyfotograaf, lekker slapen straks!
Hier spuit elf; beterschap bloemm, hopelijk werkt de zetpilvariant beter. Ik zit nu trouwens tlc te kjken en het gaat over sexeselectie. Vrouwen die Embryoselectie laten toepassen omdat ze er geestelijk onder lijden omdat ze ( veel) zonen hebben en een dochter willen..... Bizar. Met een jongen kan je toch uitleven op klleding etc. Maar ja, ik kan niet oordelen over het verschil tussen jongens en meisjes babies. Ik ben wel heel nieuwsgierig wat er nu in mijn buik zit. Zelf denk ik een meisje, lekker makkelijk kan ik de leukekleertjes nog een keer gebruiken. Pookman heeft de voorkeur voor een jongen, hij wilt wel eens ruig spelen en dat vindt onze yoon niet leuk. Hebben jullie al een gevoel of voorkeur voor een jongen / meisje?