't Wordt al aardig druk hier! Ik heb niet echt kwaaltjes, 't enige wat ik bijna continu voel is die onderbuik, een zwaar gevoel, beetje ongi achtig. Voor de rest voel ik me prima. Alleen dat vroeg wakker zijn he, maar dat is niet zo gek,met zoveel leuke en spannende opwinding. Het enige nare is dat ik soms bruine afscheiding heb en vanmorgen een beetje roze/rood slijm bij de 1e toiletgang. Maar ik heb me laten vertellen dat vrouwen die dmv ecd zwanger zijn geraakt vaker bloedingen kunnen krijgen, dus zolang het niet doorzet maak ik me geen zorgen.
Vooral de nachten zijn bij mij drama.. Vaak wakker en vroeg weer wakker.. Maar het hoort er allemaal bij.. Misselijkheid is te doen.. Met vlagen maar tot nu toe alles binnen gehouden.. Net de verloskundige gebeld.. Assistente was alleen ziek of ze me rond de lunch terug mag bellen.. Vandaag druk op het werk dus bel morgen zelf weer even.. Kan ik een kijken wanneer het get beste uit komt.. Liefs, Loes
Gefeliciteerd nieuwe mama's! Ben blij dat pijntjes normaal zijn. Het is mijn eerste en ik maakte me er al zorgen over. Worden bij jullie de pijntjes ook erger met inspanning?
Wat is nu precies die bandenpijn??? Sorry hoor ben een echte leek Voel genoeg krampjes enzo, vooral op t eind van de dag als ik redelijk gesloopt ben...trekt dan door naar mn benen, maar is dit dan al bandenpijn of is dit gewoon t groeien van mn bm??? (of is dat tzelfde??) Sorry hoor, blonT
@unexpectedmom, behoorlijk maar bij mij nog niet echt bij inspanning zelf, meer daarna als ik weer even tot rust kom zeg maar......
Maakt je onzeker he? Ik kom ook niet om van de pijn ofzo. ik heb heviger meegemaakt met een menstruatie. Maar ben toch bang dat er iets mis gaat. Ik wil mijn kind zo graag gewoon houden (net als alle andere mama's). Als het dan erger wordt met inspanning ben ik wel bang dat dat niet goed is.
---------------------------------------------------------------- ♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥ - Pookie66 (35 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 14 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bloemmm (23 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Mamamooimeisje (28 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Babyfotograaf (24 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Fleurop (26 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zara75 (36 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Monica076 (35 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 17 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Moon81 (30 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 18 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Tinusjeikke (27 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 18 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Geranium31 (?? jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 18 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sonjaa (32 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 19 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Unexpectedmom (33 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 19 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Mone (35 jaar) Derde Kindje Uitgerekend op: 21 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Loes1990 (21 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 21 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ Monica076: 8 augustus - Moeders voor Moeders Bloemmm: 13 augustus - Moeders voor Moeders Babyfotograaf: 20 augustus - Afspraak Huisarts Sonjaa: 20 augustus - Moeders voor Moeders Zara75: 20 augustus - Moeders voor Moeders Pookie66: 23 augustus - Eerste echo! Monica076: 27 augustus - Eerste echo! Zara75: 27 augustus - Eerste echo! Bloemmm: 31 augustus - Intake Verloskundige Sonjaa: 4 september - Intake Verloskundige Fleurop: 11 september - Eeste echo! Bloemmm: 17 September - Eerste echo! Monica076: 21 september - Tweede echo ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ---------------------------------------------------------------- Je staat erop Geranium! Gefeliciteerd en welkom Ik weet alleen je leeftijd niet, zou je dat nog even willen zeggen. Dan zet ik dat er nog bij!
Ik zie mezelf als heel ervaren Bandenpijn is idd hetzelfde als het groeien van je bm. Je bm 'hangt' aan banden en daarom wordt het bandenpijn genoemd. 2 banden (links 1 en rechts 1) lopen door je lies, vandaar dat sommige vrouwen naast 'krampen' in de buik deze ook in hun lies voelen. Enne....ik ben ook blond hoor
Ik wou net hetzelfde typen, toen zag ik jou stukje Mone Dat is inderdaad banden pijn Babyfotograaf! Vervelend maar wel een teken dat alles aan het groeien is daarbinnen. Ik heb het inderdaad ook meer aan het einde van de dag, vooral als ik te druk ben geweest.
O ja, als het te erg wordt....neem een warme douche, ga even lekker rustig zitten met een kruik. En als je een onverwachte beweging maakt (te snel overeind komt ofzo) dan kun je er last van krijgen....
Ik begin ook 's nacht wakker te worden.....maar ik omdat ik dan moet plassen en gelukkig val ik daarna weer snel in slaap En ik begin zowaar een weeig gevoel te krijgen als ik even niets eet of drink....
Iedereen gefeliciteerd met het leuke nieuws! Ook ik ben uitgerekend op 16 april 2013 van ons 1e kindje!! Groetjes, Anneke
Ik ben trouwens 27 jaar. 10 september heb ik de eerste echo, net de afspraak bij de verloskundige gemaakt!!
@mone en bloem, bedankt voor de uitleg! Haha weet ik nu tenminste dat t bandenpijn is wat ik voel trekt idd behoorlijk door richting mn liezen Denk dat ik gister iets teveel gedaan heb....steile heuvels op en af voor paar uur achter elkaar ben nog niet zo gesloopt geweest als gistermiddag!! Ook echt van t ene op t andere moment was t over en uit voor mij, dus toen kon ik nog naar de uitgang en de auto strompelen en met boodschappen ben ik met ml in de auto gebleven ik kon echt niet meer , gaat nu gelukkig stuk beter Van welke site houden jullie eigenlijk de informatie aan mbt wat je wel of niet mag eten en drinken?? Ik drink nogal veel thee (liefst groene) en de ene site zegt max 3 koppen en de andere max 8 per dag...beetje verwarrend @anneke, welkom en gefeliciteerd!!! @dromen, ze zeggen dat zwangere vrouwen levendiger dromen, hebben jullie dit al gemerkt??? Ik merk zelf dat ik veelal onrustiger slaap, maar of ik echt levendiger dromen heb....heb normaal al zo'n rijke fantastie in mn dromen
Nieuwe meiden, zet jullie er later even op! Ben buiten vanaf mijn telefoon Maar gefeliciteerd en welkom! Babyfotograaf; Ik ben niet zo panisch in het drinken van thee bijvoorbeeld. Hou me dan ook niet aan een bepaalde site. Alles wat rauw is eet ik natuurlijk niet, en let op kazen! Maar voor de rest alles met mate. Ik ben ook een theedrinker! De ene dag maar 1 kopje en de andere wel 5. Dat is echt niet erg hoor.. Maar daar is iedereen natuurlijk anders in Koffie lust ik niet en drinken met prik drink ik ook nooit, dus mijn kopje thee laat ik niet gaan
Bandenpijn is vervelend. Ik heb er ook weer een beetje last van. Dromen doe ik nu ook meer. Mijn nieuwste kwaaltje is bloedend tandvlees bij poetsen. Had ik de vorige keer ook. Het hoort er allemaal bij!!