16 - 30 april 2013 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    tot hoelang blijven de boos zeer doen?
    ik ben lichtgevoelig naar intens peijn gegaan en nu draagbaar gevoelig.
    blijven je boobs de gehele zwangerscap zeer doen als je er eenmaal last van hebt? ik heb nooit zulke zere boobs gehad namelijk in vorige zwangerschap

misschien net een weekje of paar dagen
    dus ben eens benieuwd welke dames zere bobs hebben gehad en weg is? want deed bij mij zo zeer dat lopen en die beweging zelfs auw deed en denk als dat door blijft gaan en ook met groeien dat je me kan opvegen hier;)

2. Janneke1904

Janneke1904 Actief lid

17 mei 2010
    216
    0
    0

Ja het was zeker schrikken! De hele week erg verdrietig geweest, en dan ineens slaat het zo om door de echo! Nu overheerst blijheid:) Ben zo blij dat het 1e kindje het tot nu toe wel goed doet. Waarschijnlijk ben ik vandaag 8 weken ongeveer. Moet volgende wk vrijdag weer heen voor echo. En daarna waarschijnlijk ook nog meerdere keren omdat er nog een bloedstolsel zit, en het vruchtzakje van het andere kindje ook nog. HEbben mensen hier ervaring mee??

3. Janneke1904

Janneke1904 Actief lid

17 mei 2010
    216
    0
    0
    44

Volgens mij is dat heel verschillend. Bij mij was het de vorige zwangerschap altijd wel aanwezig, de ene keer heftiger dan de andere x.

4. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0

Mijn boobs gaan alleen maar meer zeer doen! :(
    Vanmiddag ff op de fiets naar de buurtsuper gereden,reed ik van een drempel af sooow wat deed dat zeer zeg (in mijn boobs)
    Ik hoop ook dat t minder gaat worden (kan ook haast niemeer op mijn buik liggen)
    Meegroeibh s zitten gelukkig wel erg lekker!

@ Janneke: erg van t tweede kindje,maar gelukkig is t andere beebje wel bij je blijven plakken....heel veel sterkte meis! en probeer toch te genieten !!

xx

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Bij Mira had ik er alleen de eerste weken last van..
    Maar nu doen mn borsten nog steeds pijn!

6. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL

ik denk dat je enorm bent geholpen als ik de woorden
    vanishing twin syndrome uitroep
    snap niet dat het je niet vermeld is dat het een naam heeft, en welke gevoglend dit kan hebben
    nu heb je het woord en kun je veel informatie over ophalen
    ook al zeg ik dat deze link je het beste helpt, in nu te doen, wat te doen en later te doen
    xxxx

Ouders Online - Mijn kind was een tweeling

naast gecondoleerd natuurlijk gefeliciteerd en dat is heel scheef ik weet het
    maar je mag best treuren om dat andere ukkie die de wereld verlaten heeft...
    dat is net als mijn vreindin twee jaar geleden. bevallen op 38 weken van een meisje dat dan wel is te komen overlijden spontaan in de bevalling
    wat zeg je dan
    ze is wel geboren. dus gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en gecondoleerd met het vroegtijdig sterven van jullie zo juist geboren dochter...... het meest verschrikkelijke wat ik mee heb kunnen maken.......
    en dan al mijn miskramen en een zwangerschap die met een bevalling op 28 weken zou komen, hakte dit er behoorlijk in. het idee dat ik daar had kunnen staan met twee kindjes die het niet gingen overleven is mij bespaart gebleven, en toen ik haar daar zo zag staan, kwam mijn verdriet van haar kindje. en het verdriet over alles wat ik mee heb gemaakt en mijn angsten zo hard naar boven dat ik hartverscheurend heb staan janken en heb ik maanden er last van gehad....... net zolang is zei ik wil niet meer zwanger worden, dit roep ik op mij af en sta ik ook straks daar aan een kindergrafje
    ben goed door elkaar gerammeld door mijn man om tot besef te komen dat wat wij als mensen doen in ons leven. we niks kunnen voorkomen.....
    en ja nu ben ik zwanger en zal niet rusten voor ik bevallen ben en mijn kindje leeft

weet ook neit waarom ik het vertel nu maar zit me blijkbaar toch weer dwars.

lees het verhaal maar en troost je ermee schat;)

7. Peeter

Peeter Actief lid

26 jun 2010
    115
    0
    0
    @ Frommel: Yes! Goed nieuws! hoop dat je er nu wat geruster op bent
    @ Janneke; jeetje wat een verhaal en achtbaan van emoties, blij dat deze baby het goed doet!
    @ Butterfly: Yes! Goed nieuws!

@ echo; Yes! Kloppend hartje gezien. Zo blij!!

8. Janneke1904

Janneke1904 Actief lid

17 mei 2010
    216
    0
    0

Super bedankt! Daar heb ik echt wat aan!! Ga dr zo (als ik de kleine op bed heb) eens rustig naar kijken.

maar wat heftig jouw verhaal zeg!! Ik kan me heel goed voorstellen dat je heel erg onzeker bent.Als ik het goed begrijp ben je met 28 weken een tweeling verloren? Heel veel sterkte meid!! En al 5 miskramen, dat hakt er behoorlijk in!! Daar kun je emotioneel ook echt kapot van zijn!! Wel knap dat jullie er weer voor gaan!! En ga voor jullie duimen dat dit helemaal goed mag gaan! Ben je nou ook vaker op controle in het ziekenhuis?

9. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    ah nee he gelukkig niet!

ik ging wel op 28 weken van ze bevallen maar we hebben tot week 34 kunnen uitrekken met weenremmers om ze te laten zitten met longrijping en al. deze twee meiden dartelen om mij heen....
    elke dag bedank ervoor dat niet de zoveelste miskraam was.
    lees het verhaal maar volgens mij ga je jezelf wel herkennen met het gevoel die ze omschrijft

10. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Ohwjee...heb hier op t forum dan toch iemand gevonden die voor me wilde pendelen,desondanks ik nog geen drie maanden lid ben en nog geen 100berichten gepost heb :)
    Erg lief!
    Ook deze dame pendelt een tweeling zwangerschap!!
    OEH! spannend heur...morgen weten we of t echt zo is...

liefs
    Wendy xx

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Spannend zeg Woerdie!!!!
    Wie heeft 'm gependeld? :D

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Mijn man komt zo met een angelsound thuis!
    Kan niet wachten, ga 'm gelijk even uitproberen :p

13. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    ohhh nee meiden,ik begin wat bloed te verliezen.en buikpijn heb ik ook al de hele dag... hoe kan dat nou?
    kan het komen door de inwendige echo of is het mischien toch weer mis??

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Heb je een inwendige echo gehad butterfly?
    Dat kan best hoor, dat het daardoor komt!
    Is het echt rood bloed? Ik snap dat je er onzeker van wordt :(

15. Janneke1904

Janneke1904 Actief lid

17 mei 2010
    216
    0
    0
    @butterfly12: Oeee das schrikken zeg!! Hopelijk stopt het weer! Is het helder bloed?!

16. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meid je had toch een echo met een kloppend hartje?
    dan zijn je kansen dat het goed gaat vergroot.
    wat is bloed
    zolang ern geen stolsels of slierten in zitten en de buikpijn niet verergerd tot een ongpijn 2keer zoveel of niet erger dande vorige is er vrijwel niks aan de hand.
    hb je hard gehoest geniest of veel gebukt, gevreeen
    en ja als je inwendige echo heb gehad kan het een wondje hebben veroorzaakt op de baarmoedermond. en als je dan bijvoorbeeld niest of drukt bij het ontlasten van de darmen kan het wondje knappen en bloeden gaan
    net als dus een spontane bloedneus

17. Janneke1904

Janneke1904 Actief lid

17 mei 2010
    216
    0
    0

Ooow gelukkig maar!! Gelukkig kunnen ze tegenwoordig erg veel in het ziekenhuis!! Ga het verhaal lezen! Thanks!

18. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    ik zag het straks voor het eerst toen ik in dat kannetje voor mvm plaste. er zaten eat rode sliertjes in. en net met afvegen ook wat verdikte rood bruine afscheidng.
    heb idd een inwendige echo gehad. de buik pijn word wel erger maar ja..dat kan ook door mijn angst komen.

he bah, waarom heb ik dit nu weer :(

19. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    hmmmmmmm leuke vriendin

ze is zelf zwanger nu 20 weken
    en reageerd op mijn buik met de woorden

in het begin had ik ook zo'n vette spekrand!
    :$
    ik heb een bol strak buikje
    sloeg dat nou op? heb me omgedraaid want de tranen sprong in mijn ogen....:(

20. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    @frommel, wat een fijn nieuws!

@janneke, wat een dubbel nieuws. Heel erg fijn dat je toch nog zwanger bent maar ook een raar idee dat je zwanger was van twee kindjes lijkt me. En dit sterkt me in mijn idee dat wachten met pillen/curettage en zo vaak wel een goed idee is, je weet maar nooit wat er gebeurt. Hopen dat het vanaf nu allemaal gladjes gaat!

Deel Deze Pagina