ja leuk is dat. Je bent er dan echt mee bezig. En fijn dat het streepje zo duidelijk verschijnt natuurlijk
Ja, de teststreep kwam gewoon eerder dan de controle streep en was al gauw donkerder.. Heerlijk om te zien!
Bloemmm,wat een mooie test! Maar wat zijn ze vroeg bij jou gekomen? Bij mij komen ze echt pas maandag, dan ben ik 5,6 weken. Eerder was echt te vroeg had ze aan de tel gezegd. Ik poep nu al in mn broek, angst dat die test opeens negatief is haha. Verder, ik durf NIKS te kopen, eerst maar de echo afwachten, ben zo bang voor een teleutstelling.. Vriendin gaf me een cadeautje, heel lief natuurlijk, maar ik kreeg het er echt benauwd van. Ik vind het nog veel te spannend allemaal.
Ik hoop voor je dat de eerste 12 weken snel voorbij zijn, Zara, ik poep af en toe al in mn broek van angst, kan me niet voorstellen hoe dat voor jou is...
@zara, ja kan ik me in jouw situatie echt heel goed voorstellen dat je het er een beetje benauwd van krijgt! Maar ik weet zeker dat we hier met z'n allen duimen dat je een mooie plakkert in je buik hebt!!! @bloem, mooie knaller!!! Hoop die ook te krijgen! Helaas geen kv meer gekocht voor we op vakantie gingen, dus ik had er nog eentje (en een cb plus) dus die had ik op 13 dpo gedaan, maar natuurlijk nog geen knaller! @mvm, ik ga me aanmelden als we weer thuis zijn dus zal donderdag worden denk ik dan ook gelijk vk bellen voor 1e afspraak Hoop dat we voor 8 sept terecht kunnen! Kunnen we de foto inlijsten en neerzetten op verjaardag van ml en dan maar wachten tot mensen t zien haha @buikjes, hoe staat t met jullie buikjes?? Volgens mij zag ik buikje van bloem al in buikfoto topic?? Ik weet dat t darmen en alles zijn (en vaak ook hoop lucht...) maar verstopping kan t gewoonweg niet zijn hihihi, maar vind m al best duidelijk worden 's middags! Maar hoe snel gaat zo'n buik nou eigenlijk?? Als t op dit tempo doorgaat kan ik t niet lang meer verbergen ben ik bang , maar als t strakjes gaat stabiliseren eventjes dus moet dat wel lukken denk ik zo Wat zijn jullie ervaringen?? @testen, vrijdag een cb indicator gedaan, 's middags met verdunde urine, kon niet meer wachten haha, die gaf 1-2 aan. En heb vandaag een zweedse gehaald! Ben zo benieuwd morgen Of val ik nu in herhaling?? Fijne avond meiden en slaap lekker alvast!
@ Zara: kan me voorstellen dat je nog in spanning zit. Ik hoop heel hard voor je dat je beeb gewoon blijft plakken. Bij ons allemaal trouwens (hier ook af en toe de angst). Kun je er ook wel van genieten? @buikjes: Ik was gelukkig net afgevallen, dat ik nu weer aankom kan mijn omgeving de komende 2 maanden lekker toeschrijven aan een jojo effect. @fotograaf: mag in herhaling vallen zo vaak je wil. Ik kan er erg van genieten van die blijdschap bij iedereen. Als het je lukt om een fotootje te plaatsen...? @mone: Thuis bevallen lijkt me sowieso schitterend, ik zal mijn vk bij ons intake gesprek vragen hoe dat gaat en of het mogelijk is met een bad.
Haha, bleef momenteel toch altijd tot ongeveer 12u wakker, zit nu helemaal ingestort op de bank....lijk wel zwanger
@bloemmm: ff voor de lijst.... Ben 32 jaar! @hier: ook veel last van m'n buik, met name als ik 's avonds in bed lig. Lijken wel ongi krampen! Verder heel moe en een vieze smaak in m'n mond. Komende week maar eens de vk bellen voor een intake gesprek. Ben nog in twijfel over MvM...... Vind het super wat ze doen, maar weet nog niet zeker of ik mee ga.doen! Slaap lekker allemaal!
@ Bloemmm wat een mooie test zeg! Ik ben vers terug van vakantie en 's ochtend een clear blue met indicator gedaan en die gaf aan 2-3 weken zwanger dus kreeg van ML een voorzichtige gefeliciteerd. Het lijkt wel alsof ik het minstens zo spannend vind als toen ik zwanger was van mn zoon. De angst dat de echo niet goed is straks is wel duidelijk aanwezig. Maar goed, maar niet te lang over in zitten. Ik heb me voor MvM opgegeven en ingeschreven bij de VK dus nu kan het echte werk gaan beginnen. Herken de zwangerschaps 'klachten' hoor. Ze lijken bij mij zo goed als hetzelfde als bij mn eerste zwangerschap. Slecht inslapen, lichter slapen. Op tijd moeten eten ook mn tussendoortjes anders word ik helemaal week. Pff die darmen heel herkenbaar. Soms dagen niet en dan weer aan de retteketet Maar vooral zo blij! Wowie zwanger! Bij mij weet een vriendin het. Ze probeert ook zwanger te worden. We weten zelfs wanneer elkaars eisprong ongeveer is dus tja. Verder nog niemand. Ben aan het nadenken over een leuke manier om het te vertellen. Toen ik zwanger was van mn eerste heb ik cupcakes gemaakt met het thema roze/blauw. Wauw je had die gezichtjes moeten zien! Fantastisch! Ik ga eens even op zoek naar een leuke ticker... Nu mag het!
Hi meiden, wilde jullie even snel laten weten dat de test 2-3 weken aan geeft! Hcg stijgt dus gewoon kan helaas geen foto uploaden met mn tel, dus die houden jullie nog te goed als ik weer terug ben van vakantie! vandaag aan de terugreis beginnen...vandaag 840 km en morgen nog eens 810 (en dan maar hopen dat we niet te erg file hebben bij Hamburg....) tot snel!
Ik heb vrijdag 2 keer een test gedaan! Gister de verloskundige gebeld, 10 september 1e echo, 17 september intakegesprek. Ik wil graag in het ziekenhuis bevallen, ze hebben bij ons mooie kraamsuites voor je alleen. Hoe ik wil bevallen heb ik eigenlijk nog niet over nagedacht.. komt nog wel! Heb me ook meteen aangemeld voor moeders voor moeders, bevestiging per mail gehad, maar nog geen telefoontje.. Begrijp ik nou goed dat je dan opnieuw een test moet dan als ze langskomen, ff 1 halen dan Vandaag precies 5 weken zwanger.. Ik voel wel van alles in me buik, maar of het ook echt de zwangerschap is weet ik niet haha..verder hele dag door weinig honger, maar probeer wel goed en regelmatig kleine beetjes te eten.. bij mijn nog geen buikje zichtbaar(althans niet vd kleine) Zijn jullie al bezig met namen?
Anneke, ze nemen een test voor je mee Wij hadden voor we aan kinderen begonnen 2x2 namen (jongetje en een meisje) dus we zullen nu opnieuw namen moeten bedenken. Ik heb gezegd dat ik dit keer het geslacht niet wil weten, maar ml vnd het wel erg praktisch (hoeven we maar 1 stel namen te bedenken, 1 kaartje uit te zoeken, kan ik de babykamer meteen een kleurtje geven...) dus we gaan pas over die dingen nadenken als we weten wat het wordt.
Dames, mag ik ook met jullie meekletsen? Ik ben er net achtergekomen dat ik zwanger ben van ons 2e kindje.. 2 weken geleden besloten ervoor te gaan en nu al zwanger... ben helemaal perplext, maar super blij.
@missiemaartje: gefeliciteerd! Welkom bij de april mama's. @Anneke: MvM neemt zelf een test voor je mee die je mag houden. @babyfotograaf: fijn dat je hcg god stijgt. Goede reis terug naar huis. @Mone: het lijkt mij wel handig om het geslacht te weten inderdaad. @Moon: Het blijft denk ik elke keer een wonder zo'n kleintje dat in je groeit.
@missiemaartje gefeliciteerd! Zeker ben je hier welkom! Wij willen uiteindelijk ook weten of we een jongetje of meisje krijgen Nog een vraag.. Onze poes is ook zwanger, ze moet deze week bevallen. Ik weet dat ik niet de meer de kattenbakken mag verschonen, maar zou het ook gevaarlijk kunnen zijn als ik bij haar bevalling ben en haar daar bij ondersteun mocht dat nodig zijn?
Ja, vk net even gebeld.. maar kan geen kwaad, het zit puur in de ontlasting van de poezen. Ze is nu al beetje bloed aan het verliezen, dus zal niet lang meer duren voordat de kittens er zijn..kan ik me vast voorbereiden op mijn eigen bevalling hahaha
---------------------------------------------------------------- ♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥ - Pookie66 (35 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 14 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bloemmm (23 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Mamamooimeisje (28 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Babyfotograaf (24 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Fleurop (26 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zara75 (36 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Annekeruiter85 (27 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Monica076 (35 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 17 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Moon81 (30 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 18 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Tinusjeikke (27 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 18 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Geranium31 (32 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 18 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sonjaa (32 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 19 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Unexpectedmom (33 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 19 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Mone (35 jaar) Derde Kindje Uitgerekend op: 21 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Loes1990 (21 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 21 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ Monica076: 8 augustus - Moeders voor Moeders Bloemmm: 13 augustus - Moeders voor Moeders Babyfotograaf: 20 augustus - Afspraak Huisarts Sonjaa: 20 augustus - Moeders voor Moeders Zara75: 20 augustus - Moeders voor Moeders Pookie66: 23 augustus - Eerste echo! Monica076: 27 augustus - Eerste echo! Zara75: 27 augustus - Eerste echo! Bloemmm: 31 augustus - Intake Verloskundige Mone: 3 september - Afspraak Gyn Sonjaa: 4 september - Intake Verloskundige Annekeruiter85: 10 september - Eerste echo! Fleurop: 11 september - Eeste echo! Bloemmm: 17 September - Eerste echo! Annekeruiter85: 17 September - Intake Verloskundige Monica076: 21 september - Tweede echo ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ---------------------------------------------------------------- Zo, heb de lijst weer even aangepast.. @Missiemaartje; Zou jij alleen nog even je leeftijd willen vertellen en je uitgerekende datum.. Ik zie dat dit jullie tweede kindje is? Dan zet ik jou er ook op!