Wij hebben het idd aan onze ouders verteld maar vrienden en de rest v d familie volgt pas na de echo. Mijn vriend kan ook al bijna niet wachten hahaha.
Nieuwe dames, welkom en gefeliciteerd!!! Hier nog steeds zooooooo veel angst..... Echt heel vervelend. Heb best wel wat steken gehad ook (komen wel met vlagen). Soms zijn de steken maar minimaal en soms doen ze best wel zeer. Hebben jullie dit ook? Laat a.u.b. weten, want ik maak mezelf helemaal gek Ik kijk heel erg uit naar zondag (of liever tot zondag voorbij is), omdat ik vorige 2 zwangerschappen telkens bij precies 5 weken bloedverlies kreeg en het dus fout afliep (bbz en v.mk). Als die dag voorbij is ben ik hopelijk wat relaxter Ik heb inderdaad ook al die opgeblazen buik, hoewel dat nog niet constant is op dit moment, maar ik denk dat ik mijn zwangerschapsbroeken alweer gauw uit de kast kan pakken... Wij vertellen het aan de familie na onze eerste echo, als we zeker weten dat het op de goede plek zit. De rest van de wereld moet nog even geduld hebben We willen niet weten wat het is en laten ons verrassen bij de geboorte Bij mij in de omgeving klopte de Chinese kalender bijna altijd, maar ik geloof er zelf nog steeds niet in. Heb voor de fun wel even gekeken en zou bij ons uitkomen op een jongetje.
Ik heb het ook hoor, niet de hele dag maar ook in vlagen, steekjes, soms 1 en soms meerdere achter elkaar. Het is mijn eerste zwangerschap dus niet zoveel ervaring om op terug te vallen maar ik denk dat het normaal is zo lang het geen zware krampen zijn.. je baarmoeder groeit en dat kan denk ik gewoon gevoelig zijn
Ik heb zelf geen steken, meer het gevoel dat mijn hele buik opgerekt wordt. Maar ik heb wel vaker gehoord dat mensen steken hebben hoor! Je baarmoeder verandert langzaam en ik denk dat dat die steken geeft. Je verliest geen bloed toch? Dan lijkt het me geen probleem! Bij mijn miskraam heb ik trouwens helemaal geen buikkrampen gehad.
ik voel van alles steken, bandenpijn ( bij niesen) en soms ook weer even niets, past er allemaal nog wel bij
Proficiat aan alle nieuwe zwangeren! Mijn eerste echo is op 11 april. Het aftellen kan beginnen Vandaag net te horen gekregen dat een goeie vriendin van me ook zwanger is en 1 maand vroeger is uitgerekend! Dus we zijn samen zwanger, alleen weet zij dat voorlopig nog niet... Echt leuk want onze eerste zwangerschappen vielen ook samen. Toen was ik een maandje eerder uitgerekend.
Hallo dames, Ik meld me hierbij ook aan. 5 maart een positieve test gehad. Ondertussen al 2 echo's gehad omdat ik eerst erge steken in mijn buik had en afgelopen woensdag bloedverlies had. Afgelopen woensdag hebben ze gelukkig hartactiviteit gehoord Helemaal in de wolken. Volgens mijn berekening ben ik 16 november uitgerekend. Zit nu in mijn 6de week... maar kan het wel merken... Misselijk, moe... Maar ach .. .Het is voor een goed doel 31 maart heb ik de "officiële echo''
Nee, ik verlies gelukkig geen bloed. Hopelijk komt dat ook niet Fijn om te horen dat jullie dat ook hebben Dat stelt toch weer een kleeein beetje gerust. Kan niet wachten tot de echo
Haha grappig.. Ik maak me juist druk omdat ik nu minder steken voel! Bij mij was een van de eerste zwangerschapssymptomen die steken en die voelde ik ook al voor NoD. Enkele dagen na NoD namen ze wat af en nu nog maar heel af en toe. Maakt me juist onzeker, ik voel liever wél wat al heeft het volgens mij allemaal niks te betekenen zolang je geen bloedverlies hebt. En dan hoeft het nog niet mis te zijn natuurlijk.
Ik voel heel af en toe een steek. Maar verder niks aan mijn buik. Vorige zwangerschap voelde ik veel meer steken enz. Ik wil het geslacht zeker weten. Ik vind het praktisch en ik ben gewoon heel nieuwsgierig. Vorige keer merkte ik dat ik me ook net weer wat extra verbonden voelde met het kindje in mijn buik toen ik het geslacht wist. Dan weet je gewoon net iets meer over je eigen kindje. Voor mij maakte het wat echter.
Bedankt voor jullie reacties dames, stelt me wel gerust Ja kan me ook heel goed voorstellen dat mensen het geslacht wel willen weten. Alles heeft z'n charmes
Ik begin me weer iets beter te voelen gelukkig. Nog wel ff uitzieken. Ik heb vooral aan het einde van de dag wat steken bij m'n lies. Voor de rest nergens last van.
Volgens mij hoeft buikpijn ook niks slechts te beteken. Volgens mij is het in de meeste gevallen de groei van je baarmoeder. Die begint gelijk al te rekken. Je kunt die eerste weken zelfs al bandenpijn hebben. Dat kan ook als een soort steken aan beide kanten voelen. Buikpijn betekent dus ook dat jouw lijf ruimte aan hey maken is voor de nieuwe bewoner. Ik hoop dat je straks de voor jou kritische tijd door bent en je er wat geruster op bent.
Ik ben sinds vandaag ineens bang dat de baby niet goed groeit ofzo. Freaking zwangerschaps-onzekerheid, sjonge! Waarom is het nog geen 31 Maart?
MamavanLJN, pffff ja inderdaad, laten we maar snel 2 weken verder zijn, minimaal. Hoe dat zo ineens de angst? Hoop dat het toch snel weg ebt, maar kan me voorstellen als dat pas na de echo wordt
Ja hoor heb ik ook voortdurend! Dan denk ik ineens: heb minder kwaaltjes en dan maak ik me meteen zorgen.. Erg vermoeiend
Hoort er allemaal bij 😳 .. Vriendin stelde me al gerust dat buikpijn er bij hoort. Wij willen wel echt weten wat het wordt! Ik wil echt gericht gaan shoppen haha. En vind het veels te leuk omdat te delen. Babykamer wordt wel in neutrale kleuren maar alleen maar omdat ik dat styletje mooi vind. Beetje scandinavisch zwart wit met hout.
Omg echt om gek van te worden hè! Ik denk ook elke keer oh nee ik heb minder kwaaltjes het zal wel fout gaan. Pfff. En dan weer naar de wc rennen. Bah bah. Laat de komende weken maar snel voorbij gaan en ons allemaal goed nieuws brengen