Pff erg he, hier ook! Heb nu echt last van steken en dan maak ik me meteen weer zorgen, pfff Je kunt er niks aan doen en maar gewoon afwachten. Ik heb heel veel zin in 4 april, het blijft spannend allemaal! Wij willen ook graag weten wat het wordt en vertellen het ook, lekker makkelijk.
nachtdienst sucks gelukkig hierna nog maar 1 x 2 nachten en als alles goed gaat hoeft het daarna niet meer nog even volhouden
Wat lees ik hier toch veel herkenbare dingen. Zo fijn. Ik heb ook wel eens die steken en denk dan ook gelijk het ergste. Vaak is het over als ik naar toilet ben geweest 😌. En het lijstje vult zich lekker aan. Welkom allemaal! Hopelijk blijft het ook zo vol. Voor veel nog anderhalve week wachten en dan al eerste echo. Ik kijk er ook zo naar uit. Heb zoiets nog nooit meegemaakt, dus ben heel benieuwd. Wij weten nog niet of we het wel willen weten. Ergens vind ik die verrassing ook wel heel leuk. Maar als ik erover praat met ml heb ik het altijd over hem. Geen idee of het een voorgevoel is, maar toch. Hij vroeg al hoe ik dat nu al wist, maar ik vind het ook zo raar om over het te praten...
Op verschillende site's gekeken de ene zegt een jongen de ander een meisje.. Dus nee geloof er niet in
Welkom allemaal die nieuw zijn.. Hier ook steken en krampen en bij hoesten of niezen kan ik door de grond zakken van de steken.. Zal er wel bij horen. Hier pas 26 april de eerste echo... Duurt nog zoooooo lang
Ik pas 29 april. Ik mocht ook met 7 weken, maar dat vind ik zelf niet nodig. Ik ga gewoon uit van een gezonde zwangerschap. Vorige keer ook pas met 11,5 weken een echo gehad. Toen was ik wel blij om dat bewegende kindje te zien want mijn ergste kwaaltjes begonnen net allemaal een beetje af te nemen en dan ga je toch twijfelen. Die eerste weken voel je ook nog niks. Je buik zit nog achter je schaambeen en je voelt de baby ook nog niet. Het is zo fijn als je de baby zelf gaat voelen. Dan ben je niet meer afhankelijk van echo's of controles.
Vanmorgen nog een CB-digital gedaan. Had erg gehoopt op 2-3, maar hij gaf direct zwanger aan en daarna (na echt heel lang denken) 1-2. Vorige keer dat ik testte kwam beiden tegelijk in beeld en beiden pas na 3 minuten denken. Ik ga er vanuit dat ik gewoon nét te vroeg was en hoop dat de test wat langer deed over de termijn omdat ik op het randje zit ofzo, maar het maakt me wel onzeker.
Whuz, ik heb een medische indicatie en dus geen keus, ik moet die vroege echo. Dat vind ik ook niet zo erg hoor, wil het heel graag zien. Zo spannend allemaal wat er van binnen gebeurt. Heel bijzonder. Er bestaat ook een grote kans dat ik heel veel echo's krijg, want ik zal de hele zwangerschap goed gevolgd worden. Lala, het zou inderdaad nog net te vroeg kunnen zijn. Ik deed die test op precies 5 weken en toen moest hij ook langer nadenken over de tijd. En wellicht heb je gister wat meer gedronken, waardoor je urine minder geconcentreerd is?
Hee lala! Snap dat je je meteen bezorgd maak daarom test ik ook niet meer haha . Maar als ik het zo lees denk ik echt dat hij 3 minuten afwachtte om te zien of je op 2-3 of 1-2 uit zou komen. Want zwanger gaf ie wel direct aan! Dus inderdaad wellicht net te vroeg, er zitten zulke grote verschillen tussen hoeveel HCG verschillende vrouwen aanmaken!
♡Mama's tussen 16 en 30 November 2016♡ 16 november Vanille99, 32 jaar, 1e kindje Mart, 2e kindje Mirwes, 1e kindje Appel28, 3de kindje Beertje29, 1e kindje 17 november Eedihcro, 38 jaar, 1e kindje 18 november Whuz, 37 jaar, 2e kindje Y84, 31 jaar, 1ekindje (wel 2 pleegkindjes) Dreamer, 26 jaar, 3e kindje Loretje, 32 jaar, 2e kindje Zeladora, 30 jaar, 1e kindje Semmie18, 24 jaar, 2e kindje 19 november Estherbdb, 25 jaar, 1e kindje 20 november Daphne91, 24 jaar, 2e kindje* Lavendel2014, 36 jaar, 2e kindje Naatasja, 27 jaar, 1e kindje So Blessed, 25 jaar, 1e kindje 21 november Lief26, 30 jaar, 2e kindje 22 november 23 november Yale, 27 jaar, 1e kindje Lala90, 25 jaar, 1e kindje Katheleine, 25 jaar, 1e kindje 24 november 25 november LJJ, 25 jaar, 1e kindje 26 november 27 november Marrissie, 23 jaar, 1e kindje 28 november 29 november 30 november Afsprakenlijstje So Blessed, eerste echo,29 maart Mirwes, vroege echo, 31 maart Y84, vroege echo, 4 april Daphne91, vroege echo 4 april Appel28, echo 4 april Dreamer, intake & vroege echo, 4 april Zeladora, intake 5 april Semmie18, 1e echo, 5 april Lala90, intake en vroege echo, 7 april Beertje29, eerste echo, 7 april Lief 26, intake en echo, 11 april Whuz, intake Vk, 12 april Estherbdb, intake en eerste echo, 12 april Yale, intake en eerste echo, 13 april Zeladora, 1e echo, 19 april LJJ, intake en 1e echo, 11 April In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing Wij steunen Moeders voor moeders: Daphne91 Appel28 Lief 26 Beertje29 Lala90 Estherbdb Yale
Ik had bij bij 3.4 week al positief op de cb met 1-2. Zonet de 2-3 gekregen. Hij moest bij mij daar ook een poosje over doen.
pffff... Weer zo vroeg wakker. Gisteren maakte ik me nog zorgen om af en toe die steken en nu maak ik me zorgen omdat ik ze al een dag niet gevoeld heb. Mijn borsten waren vanochtend ook opeens een stuk minder stevig (had ik een aantal dagen geleden ook al eens). Meteen zorgen maken dat het dus minder wordt en dus zal het wel fout gaan. Hopelijk gaat de tijd snel voorbij want deze stress kan ook niet goed zijn @Lala, ik begrijp de zorgen ook heel goed, het verschil tussen 1-2 en 2-3 is natuurlijk ook best klein en zo'n test zal het nooit helemaal precies kunnen zeggen. Niet te veel op vastpinnen dus (makkelijk gezegd en wrs zou ik me ook zorgen maken, maar toch) Al dat testen is om een gerust gevoel te krijgen en uiteindelijk kan het je ook weer een hoop stress opleveren. Het is toch allemaal wat, dat zwanger zijn Gelukkig kunnen we hier onze verhalen kwijt en elkaar steunen!
Ik zal gewoon niet meer testen het maakt je zo onzeker terwijl deze tijd al zo onzeker is.. Probeer er gewoon lekker van te genieten (makkelijker gezegd als gedaan ) Dat slechte slapen herken ik ook slaap overdag veel 'snacht's ook maar elke keer zo vroeg wakker... En dat van dat die ''kwaaltjes'' verdwijnen heb ik ook wel eens schijnt er bij te horen. Ook ik raak er lichtelijk van in paniek... Gewoon lekker genieten met zn allen!!
@lala, ik denk inderdaad ook dat het op het randje zit. Wachten is lastig zeg, vooral in onzekerheid. Deze keer geen cb's gedaan.. hou de testdrang ook onder controle, voor mezelf dan. Omdat ik vroeg een echo had dacht ik, deze keer maar geen dure testen. Verder slaap ik afgelopen week zo slecht. Ben dan ineens om 4 uur wakker maar slapen lukt dan niet meer. Vanacht toch wel 10 uur geslapen met een aantal keer wakker worden. Gelukkig maar want vanavond heb ik een feest, vroeg me al af hou ik dat vol ging houden
Echt super fijn voor jou meis, dat voorop gesteld, maar het versterkt wel nog meer mijn angst omdat wij even ver zijn. Weet dat het niets betekend, maar als ik dan zie dat jij wel omhoog bent dan denk ik "Zie je wel, daar ga ik weer".
@lala wat vervelend dat de test je zo onzeker maakt! Probeer jezelf ook niet met anderen te vergelijken. Yale kan bijvoorbeeld een veel snellere innesteling gehad hebben dan jij waardoor zij net eerder hcg aan is gaan maken en nu al over die grens heen is. Ik hoop voor je dat je het een klein beetje los kunt laten.