16-30 november 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door whuz, 12 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Y84

Y84 Bekend lid

3 nov 2012
    512
    0
    0
    Hahaha wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben :)

2. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Erg he die onzekerheid.
    ik ben na een werkdag echt ovrr de top moe...

3. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pff erg he, hier ook! Heb nu echt last van steken en dan maak ik me meteen weer zorgen, pfff

Je kunt er niks aan doen en maar gewoon afwachten. Ik heb heel veel zin in 4 april, het blijft spannend allemaal!

Wij willen ook graag weten wat het wordt en vertellen het ook, lekker makkelijk.

4. mrsloes

mrsloes Actief lid

11 dec 2015
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    nachtdienst sucks ;)
    gelukkig hierna nog maar 1 x 2 nachten en als alles goed gaat
    hoeft het daarna niet meer :)
    nog even volhouden

5. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Wat lees ik hier toch veel herkenbare dingen. Zo fijn. Ik heb ook wel eens die steken en denk dan ook gelijk het ergste. Vaak is het over als ik naar toilet ben geweest 😌.

En het lijstje vult zich lekker aan. Welkom allemaal! Hopelijk blijft het ook zo vol.

Voor veel nog anderhalve week wachten en dan al eerste echo. Ik kijk er ook zo naar uit. Heb zoiets nog nooit meegemaakt, dus ben heel benieuwd.

Wij weten nog niet of we het wel willen weten. Ergens vind ik die verrassing ook wel heel leuk. Maar als ik erover praat met ml heb ik het altijd over hem. Geen idee of het een voorgevoel is, maar toch. Hij vroeg al hoe ik dat nu al wist, maar ik vind het ook zo raar om over het te praten...

6. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede

Op verschillende site's gekeken de ene zegt een jongen de ander een meisje.. Dus nee geloof er niet in :D

7. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Welkom allemaal die nieuw zijn.. Hier ook steken en krampen en bij hoesten of niezen kan ik door de grond zakken van de steken.. Zal er wel bij horen. Hier pas 26 april de eerste echo... Duurt nog zoooooo lang

8. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik pas 29 april. Ik mocht ook met 7 weken, maar dat vind ik zelf niet nodig. Ik ga gewoon uit van een gezonde zwangerschap. Vorige keer ook pas met 11,5 weken een echo gehad. Toen was ik wel blij om dat bewegende kindje te zien want mijn ergste kwaaltjes begonnen net allemaal een beetje af te nemen en dan ga je toch twijfelen. Die eerste weken voel je ook nog niks. Je buik zit nog achter je schaambeen en je voelt de baby ook nog niet. Het is zo fijn als je de baby zelf gaat voelen. Dan ben je niet meer afhankelijk van echo's of controles.

9. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Vanmorgen nog een CB-digital gedaan. Had erg gehoopt op 2-3, maar hij gaf direct zwanger aan en daarna (na echt heel lang denken) 1-2. Vorige keer dat ik testte kwam beiden tegelijk in beeld en beiden pas na 3 minuten denken. Ik ga er vanuit dat ik gewoon nét te vroeg was en hoop dat de test wat langer deed over de termijn omdat ik op het randje zit ofzo, maar het maakt me wel onzeker.

10. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Whuz, ik heb een medische indicatie en dus geen keus, ik moet die vroege echo. Dat vind ik ook niet zo erg hoor, wil het heel graag zien. Zo spannend allemaal wat er van binnen gebeurt. Heel bijzonder. Er bestaat ook een grote kans dat ik heel veel echo's krijg, want ik zal de hele zwangerschap goed gevolgd worden.

Lala, het zou inderdaad nog net te vroeg kunnen zijn. Ik deed die test op precies 5 weken en toen moest hij ook langer nadenken over de tijd. En wellicht heb je gister wat meer gedronken, waardoor je urine minder geconcentreerd is?

11. Y84

Y84 Bekend lid

3 nov 2012
    512
    0
    0
    Hee lala! Snap dat je je meteen bezorgd maak daarom test ik ook niet meer haha :). Maar als ik het zo lees denk ik echt dat hij 3 minuten afwachtte om te zien of je op 2-3 of 1-2 uit zou komen. Want zwanger gaf ie wel direct aan! Dus inderdaad wellicht net te vroeg, er zitten zulke grote verschillen tussen hoeveel HCG verschillende vrouwen aanmaken!

12. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Dankjewel voor jullie geruststellende woorden. Het zal vast goed komen.

13. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    ♡Mama's tussen 16 en 30 November 2016♡

16 november
    Vanille99, 32 jaar, 1e kindje
    Mart, 2e kindje
    Mirwes, 1e kindje
    Appel28, 3de kindje
    Beertje29, 1e kindje

17 november
    Eedihcro, 38 jaar, 1e kindje

18 november
    Whuz, 37 jaar, 2e kindje
    Y84, 31 jaar, 1ekindje (wel 2 pleegkindjes)
    Dreamer, 26 jaar, 3e kindje
    Loretje, 32 jaar, 2e kindje
    Zeladora, 30 jaar, 1e kindje
    Semmie18, 24 jaar, 2e kindje

19 november
    Estherbdb, 25 jaar, 1e kindje

20 november
    Daphne91, 24 jaar, 2e kindje*
    Lavendel2014, 36 jaar, 2e kindje
    Naatasja, 27 jaar, 1e kindje
    So Blessed, 25 jaar, 1e kindje

21 november
    Lief26, 30 jaar, 2e kindje

22 november

23 november
    Yale, 27 jaar, 1e kindje
    Lala90, 25 jaar, 1e kindje
    Katheleine, 25 jaar, 1e kindje

24 november

25 november
    LJJ, 25 jaar, 1e kindje

26 november

27 november
    Marrissie, 23 jaar, 1e kindje

28 november

29 november

30 november

Afsprakenlijstje
    So Blessed, eerste echo,29 maart
    Mirwes, vroege echo, 31 maart
    Y84, vroege echo, 4 april
    Daphne91, vroege echo 4 april
    Appel28, echo 4 april
    Dreamer, intake & vroege echo, 4 april
    Zeladora, intake 5 april
    Semmie18, 1e echo, 5 april
    Lala90, intake en vroege echo, 7 april
    Beertje29, eerste echo, 7 april
    Lief 26, intake en echo, 11 april
    Whuz, intake Vk, 12 april
    Estherbdb, intake en eerste echo, 12 april
    Yale, intake en eerste echo, 13 april
    Zeladora, 1e echo, 19 april
    LJJ, intake en 1e echo, 11 April

In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing

Wij steunen Moeders voor moeders: Daphne91
    Appel28
    Lief 26
    Beertje29
    Lala90
    Estherbdb
    Yale

14. Yale

Yale Actief lid

26 okt 2011
    292
    2
    18
    Ik had bij bij 3.4 week al positief op de cb met 1-2. Zonet de 2-3 gekregen. Hij moest bij mij daar ook een poosje over doen.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      39,1 KB
      Weergaven:
      1
  15. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    440
    63
    pffff... Weer zo vroeg wakker. Gisteren maakte ik me nog zorgen om af en toe die steken en nu maak ik me zorgen omdat ik ze al een dag niet gevoeld heb. Mijn borsten waren vanochtend ook opeens een stuk minder stevig (had ik een aantal dagen geleden ook al eens). Meteen zorgen maken dat het dus minder wordt en dus zal het wel fout gaan. Hopelijk gaat de tijd snel voorbij want deze stress kan ook niet goed zijn :(

@Lala, ik begrijp de zorgen ook heel goed, het verschil tussen 1-2 en 2-3 is natuurlijk ook best klein en zo'n test zal het nooit helemaal precies kunnen zeggen. Niet te veel op vastpinnen dus (makkelijk gezegd en wrs zou ik me ook zorgen maken, maar toch) :)

Al dat testen is om een gerust gevoel te krijgen en uiteindelijk kan het je ook weer een hoop stress opleveren. Het is toch allemaal wat, dat zwanger zijn :)

Gelukkig kunnen we hier onze verhalen kwijt en elkaar steunen!

16. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Ik zal gewoon niet meer testen het maakt je zo onzeker terwijl deze tijd al zo onzeker is.. Probeer er gewoon lekker van te genieten (makkelijker gezegd als gedaan :D)
    Dat slechte slapen herken ik ook slaap overdag veel 'snacht's ook maar elke keer zo vroeg wakker... En dat van dat die ''kwaaltjes'' verdwijnen heb ik ook wel eens schijnt er bij te horen. Ook ik raak er lichtelijk van in paniek... Gewoon lekker genieten met zn allen!! :D

17. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    @lala, ik denk inderdaad ook dat het op het randje zit. Wachten is lastig zeg, vooral in onzekerheid.

Deze keer geen cb's gedaan.. hou de testdrang ook onder controle, voor mezelf dan. Omdat ik vroeg een echo had dacht ik, deze keer maar geen dure testen.

Verder slaap ik afgelopen week zo slecht. Ben dan ineens om 4 uur wakker maar slapen lukt dan niet meer. Vanacht toch wel 10 uur geslapen met een aantal keer wakker worden. Gelukkig maar want vanavond heb ik een feest, vroeg me al af hou ik dat vol ging houden

18. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Echt super fijn voor jou meis, dat voorop gesteld, maar het versterkt wel nog meer mijn angst omdat wij even ver zijn. Weet dat het niets betekend, maar als ik dan zie dat jij wel omhoog bent dan denk ik "Zie je wel, daar ga ik weer".

19. Y84

Y84 Bekend lid

3 nov 2012
    512
    0
    0
    Volhouden lala, probeer rustig te blijven meid. Het heeft echt niks te zeggen op dit moment!!!

20. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    @lala wat vervelend dat de test je zo onzeker maakt! Probeer jezelf ook niet met anderen te vergelijken. Yale kan bijvoorbeeld een veel snellere innesteling gehad hebben dan jij waardoor zij net eerder hcg aan is gaan maken en nu al over die grens heen is. Ik hoop voor je dat je het een klein beetje los kunt laten.

Deel Deze Pagina