Wat een mooie echo's dames! Fijn ook dat alle nekplooimetingen goed zijn. Ik merk dat iedereen net zo nieuwsgierig is als ik als het om het geslacht van de baby gaat. Zelf heb ik ineens zo erg het gevoel dat het bij mij een jongetje. Ik zou er bijna een pretecho voor boeken om het zeker te weten. @mizz bunny: ik heb echt met je te doen. Steeds weer dat bloedverlies en zo te horen blijft het in die holte ook onrustig. Gelukkig dat het met de baby wel goed gaat. Dat is het allerbelangrijkste al gun ik jou natuurlijk ook dat het goed komt en de bloedingen stoppen. Veel sterkte want het zal mentaal ook wel heftig zijn. Ten eerste steeds die onzekerheid en volgens mij is de hele dag liggen ook niet per se makkelijk. Ik zou het na twee dagen al zat zijn. @lala90: gefeliciteerd met je verjaardag en morgen hopelijk een mooi cadeautje tijdens de meting!
Ik heb een vraagje over de nekplooimeting. Hoe lang hebben ze bij jullie gekeken? Want van sommige dames uit mijn omgeving hoor ik een half uur. Sommigen zelfs 50 minuten. En mijn verloskundige dacht ongeveer zoals een gewone echo maar dat vind ik dan heel kort klinken want zo lang waren die bij mij niet......... Mizz bunny wat vervelend weer! Gelukkig wel goed nieuws over je kleintje dat die het goed maakt. Mooie echo's weer dames. Heerlijk!
@ So blessed, hier duurde het ongeveer 30 tot 40 min. Nu weet ik niet wat normaal is bij een vk maar dit lijkt me lang. Kleine sprong op en neer continue dus ging lastig. Als ik een echo bij de gyn heb (mits alles goed is) sta ik binnen 5 min weer buiten het ziekenhuis, voor mij een enorm verschil dus haha
So blessed: bij mij ongeveer een half uur inderdaad, hij lag mooi stil dus ze was snel klaar met meten maar nam des ondanks nog wel uitgebreid de tijd om naar alles te kijken! Miss bunny: jeetje wat ongelovelijk klote! Iedereen geniet maar en jij ligt maar plat.... kunnen wij je niet met bed en al ophalen voor wat leuks?? Ik zou er ook helemaal klaar mee zijn... heel veel sterkte en ik hoop dat je hier toch wat kracht vindt om er weer een beetje bovenop te komen!!
♡ Mama's tussen 16 en 30 November 2016 ♡ 13 november ♥ Zeladora, 30 jaar, 1e kindje ♥ Whuz, 37 jaar, 2e kindje 16 november ♥ Vanille99, 32 jaar, 1e kindje ♥ Appel28, 3e kindje ♥ Beertje29, 1e kindje ♥ Trinity, 27 jaar, 3e kindje 17 november ♥ Anniek, 3e kindje + 1 pleegkindje ♥♥ Svetik, ?e en ?e kindje ♥ dreamer, 26 jaar, 3e kindje ♥ Estherbdb, 25 jaar, 1e kindje 18 november ♥♥ Y84, 31 jaar, 1e kindje en 2e kindje (wel 2 pleegkindjes) ♥ Loretje, 32 jaar, 2e kindje Semmie18, 24 jaar, 2e kindje ♥ Sandramarije, 37 jaar, 2e kindje 19 november ♥ Daphne91, 24 jaar, 2e kindje* ♥ So Blessed, 25 jaar, 1e kindje ♥ Yale, 27 jaar, 1e kindje 20 november ♥ Illiegoesbam, 38 jaar, 1e kindje ♥ Haak muts, 30 jaar, 2e kindje ♥ Lala90, 26 jaar, 1e kindje ♥ Essie28, 26 jaar, 2de kindje 21 november ♥ Lief26, 30 jaar, 2e kindje ♥ Marbella, 32 jaar, 1e kindje ♥ Mart, 2e kindje 22 november ♥ Katheleine, 25 jaar, 1e kindje ♥ Whoppie, 34 jaar, 3e kindje 23 november ♥ Maritiem, 25 jaar, 2e kindje ♥ LJJ, 25 jaar, 1e kindje ♥ DRLB, 22 jaar, 1e kindje 24 november 25 november ♥ Betula, 35 jaar, 2e kindje NovemberMamma, 24 jaar, 1e kindje 26 november Annalise,?,?, Maybemommy, 19 jaar, 1e kindje 27 november ♥ Marrissie, 23 jaar, 1e kindje ♥♥ Mrsloes, 39 jaar, 2e en 3e kindje 28 november ♥ Baby90, 25 jaar, 2e kindje ♥ Mizz Bunny, 33 jaar, 2e kindje ♥ Tikoes, 27 jaar, 2e kindje 29 november ♥ Nala1987, 28 jaar, 1e kindje 30 november ♥ Kleintje1985, 30 jaar, 2e kindje Afsprakenlijstje: Mei: Daphne91, nekplooimeting, 12 mei Katheleine, combinatietest, 12 mei Lala90, combinatietest ziekenhuis + bloedprikken, 13 mei So blessed, nekplooimeting, 13 mei Mrsloes, nekplooimeting 18 mei Loretje, termijnecho, 20 mei DRLB, geslachtsecho, 21 mei Lala90, verloskundige + hartje luisteren, 23 mei mrsloes, intake gyn 24 mei, uitslag nekplooi en combinatietest Trinity, controle, 26 mei Haak muts, afspraak gyn, 27 mei LJJ, controle, 30 Mei Lala90, controle, 30 Mei Illiegoesbam, controle, 30 mei Dreamer, geslachtsecho, 31 mei Lala90, geslachtsbepaling, 31 mei Yale, controle, 31 mei Maritiem, controle, 31 mei Juni: Estherbdb, controle, 1 juni Illiegoesbam, geslachtsecho, 6 juni Trinity, geslachtsecho, 8 juni Daphne91, controle, 9 juni Dreamer, controle, 9 juni Daphne91, 20 weken GUO, 23 juni Juli: Haak muts, 20 weken echo, 6 juli 0 BOYS 0 GIRLS 37 SURPRISE Wij steunen Moeders voor Moeders: Daphne91 Appel28 Lief 26 Beertje29 Lala90 Estherbdb Yale NovemberMamma Baby90 Mrsloes So blessed kleintje1985 Trinity Illiegoesbam DRLB ☆ die er toch nog bij horen!: Lavendel2014 Naatasja Eedihcro Mic
Oke. Nou ik ben benieuwd morgen. De vorige echo's waren allemaal heel kort. Dus ik hoop wel op een uitgebreide lange echo
Dank jullie wel meiden voor de steun. Donderdag moet ik naar de gynaecoloog. Ben dan de 12 weken gepasseerd en hoor dan zijn bevindingen. Ga van te voren wel een lijstje opstellen. Het liggen ben ik ook zat, maar zit niets anders op. Heb van ons dochtertje een pakketje gekregen om te leren haken, verder een heleboel boeken gekregen en we hebben Netflix. Geeft wat afleiding. Hoop alleen dat het snel stopt zodat ik eindelijk ook kan gaan genieten want dat zit er niet in zo.
Mizz Bunny; Gelukkig dat je komende week weer terecht kan. Let op alels je begint met haken, het is zo verslavend als je eenmaal begint kun je niet meer stoppen Zijn jullie van plan om een cursus te volgen?
Nee zijn niet van plan een cursus te volgen. Hebben dat samen bij ons dochtertje gedaan en was van plan om zwangerschapszwemmen of yoga te doen. Maar dat staat nu even op een laag pitje.
Ik weet het ook nog niet, wil wel graag weer gaan zwemmen maar werk onregelmatig en je zit dan vast aan een abonnement hier... yoga lijkt een betere oplossing, bij de eerste ook gedaan! Erg fijn!
Sterkte mizz bunny, het zit je niet mee zeg. Gelukkig gaat het goed met de kleine en hopelijk snel met jou ook beter.
@ Haak muts haha, dat klopt inderdaad voel me nu weer een beetje goed om weer te haken, eerder zo misselijk dat mijn hoofd er niet naar stond. Net knuffeltje voor de kleine gemaakt hihi. Verder hier overigens geen cursus, tenminste dat denk ik niet. Vandaag vroeg de vk nog of ik meedeed aan centering pregnancy, alleen het begint wel al vanavond. Ik heb het niet gedaan, waarschijnlijk geen cursus hier
Ik moetme nog verdiepen, maar ik denk dat ik me aanmeld voor zwangerschapsyoga. Lijkt me nuttig, gezellig en vooral ontspannen
@yale: die bovenste lijkt wel een nubje. Ik had echt een rotnacht. Hele heftige buikpijn. Toen ik eindelijk weer in slaap viel, droomde ik van miskramen met heel veel bloed. Heb er helemaal een stom gevoel van nu. Vorige zwangerschap heb ik de cursus samen bevallen gedaan. Dat was drie avonden. Eentje met alleen de vrouwen en de andere twee avonden waren met man erbij. Die leerde allerlei technieken om de vrouw te ondersteunen zoals fijne massages. Uiteindelijk ging mijn bevalling zo snel dat er weinig gemasseerd is. Maar ik vond het heel fijn om zo samen naar de bevalling toe te werken. Mijn vriend heeft me ook die laatste weken regelmatig gemasseerd. Ik was begonnen met yoga maar dat ging niet met mijn bekkenklachten. Misschien probeer ik dat nu opnieuw. Gewoon om wat andere zwangere vrouwen te leren kennen. En dan doe ik wat minder mee met de oefeningen.
Over een week of 2 ga ik beginnen met zwangerfit bij mijn fysio. Wekelijks uurtje bewegen, tips en adviezen en ontspannen met andere dames. Benieuwd naar de partner avond. Daar mag ik mijn 2 vriendinnen mee heen nemen die bij de bevalling zullen zijn hihi dat wordt gezellig!!!
Ik wil ook zwangerfit doen. Ben benieuwd of dat lukt met mijn bekken. Binnenkort naar de bekkenfysio, dus maar even met haar overleggen of het een goed idee is. Ben trouwens wel wat gerustgestelder nu de nekplooi goed was. Nu weer 2,5 week wachten tot de volgende echo en dan weten we het geslacht 20 weken echo (Guo) ook al gepland voor half juni.