Ja, er is zoveel leuks voor kinderkamers te koop. Je kunt echt verdwalen op internet. Vorige keer heb ik zelf een muurschildering gemaakt met onder andere een chevronpatroon. Dat was een enorm project, terwijl je ook gewoon chevronbehang kunt kopen natuurlijk. Kamer voor de baby is nu deels een inloopkast, dus ik heb nog niet echt een goed beeld van de ruimte eigenlijk. Die kast zat er al toen we het huis kochten. Die moeten we er eerst uitslopen en dan heb ik een beetje een idee wat ik met de kamer kan.
Wij hebben al een kinderwagen ( dat was het enigste wat we nog niet verkocht hadden) Een mutsy transporter. Een hele fijne wagen. Wij willen in de kinderkamer uiltjes terug laten komen. Ze hebben van baby you nu een badserie met uiltjes. Met daarbij een muur sticker en wil eigenlijk een uil gaan haken ter decoratie. Ben nu bezig met een dekentje
Goedemorgen dames, Wij hebben nog geen wagen gekozen. Wel al wat bekeken. wat erg in de smaak valt is de qute kinderwagen, had er nog nooit van gehoord, maar was zo mooi en liep echt fijn. Vanmorgen ben ik een beetje gebroken. Elke ochtend sta ik op om mijn man brood te smeren voor zijn werk. Nu ik zwanger ben moet ik eerst overgeven en ga dan zijn brood maken. Vandaag had ik echt enorme spanningshoofdpijn en bleef ik maar boven de wc hangen dat ik naar onder ben gegaan en heb gezegd sorry ik kan t niet meer 😢 Voelde me zo waardeloos, hij doet alles voor mij en dan is dit me te veel. Normaal huil ik niet maar vandaag kon ik niet stoppen, hormonen? Het gaat nu wat beter gelukkig en hij heeft me getroost en gezegd dat het toch ook helemaal geen probleem is maar ik zag het wel als een probleem. Achja, zit er gewoon even doorheen denk ik, wil me gewoon weer goed voelen. Morgen de telefonische afspraak met de bedrijfsarts hopelijk heeft ie weer begrip en kan ik nog even thuis blijven, want zo kan ik echt niet werken. 😪 Zo dit was mijn negativiteit vandaag Ik wens jullie een heerlijke dag dames!
Drlb. Ik Snap helemaal wat je bedoeld. De eerste 12 weken kwam er niks uit mijn handen. Mijn man heeft het huishouden gedaan. Normaal Doe ik erg veel. Heb me er nu naar bij neer gelegd. Ik Doe wat ik kan. Maar soms wel frustrerend als ik op de bank zit en het is een puinhoop in huis. Vorige week de keuken grondig gepoetst en vandaag alle strijk weggewerkt.
drlb, begrijp je helemaal. Hier zit ik al bijna 6 weken thuis en mag af en aan helemaal niets. Zo frustrerend wanneer je de gewone dingen wil blijven doen, hoe klein ook en dat lukt niet meer. Hoop voor je dat je nog eventjes thuis rust mag houden.
Ik twijfel tussen mima xari puur voor de uitstraling vind het zooo mooi..maar praktisch is wat anders. Joolz die met grote mand beneden vind ik ook supermooi en wel handiger maar qua uiterlijk vind ik die mima mooier
Goede nekplooi meting gehad! !!! Ze waren erg druk Zag er allemaal goed uit volgende week de uitslag Ben zo blij Een op verzoek een foto van beide 😊😊😊😊 Ik zet hem er vanavond op
Geweldig mrs loes. Moet een hele opluchting zijn. Hier ook weer een echo gehad. Ukkepuk doet het prima gelukkig. Wel duidelijk stolsels, oud bloed en weer vers bloed in de baarmoeder. Morgen naar de gynaecoloog om zijn mening te horen en beleid.
Dankjulliewel dames 💖 Net de uitslag van de Combinatietest ontvangen Het was helemaal super! De minste kans op alles, zoooo blij!😍
Fijn voor de goede echos! Mizz Bunny fijn dat het goed gaat met de kleine ben benieuwd wat de gynaecoloog daarvan zegt. Zou toch fijn zijn als hij je wat gerust zou kunnen stellen. Hier rond aan het neuzen op Marktplaats. Voor een sterilisator, scheeld toch veel in geld. En verkeerd vaak in goede staat. Kopen jullie alles nieuw of ook 2de hands?
Ja dat klopt, maar vind het toch voor de eerste maanden het fijn om het uit te koken zodat ik zeker weet dat het goed steriel is. Over vaatwassers heb ik soms toch het idee dat er iets achter blijft van het vaatwasmiddel en om straks de tutten uit te koken ook handig!
Ik koop zowel tweede hands als nieuw. Kinderkamer en kinderwagen van marktplaats. Matrasje, lakentjes ed nieuw. Je gebruikt t zo kort. Ik verkoop ik geregeld weer iets via marktplaats. Fijn dat alle combinatietesten tot nu toe goed waren! Miss bunny, sterkte vanmiddag benieuwd wat de gyn zegt.
♡ Mama's tussen 16 en 30 November 2016 ♡ 13 november ♥ Zeladora, 30 jaar, 1e kindje ♥ Whuz, 37 jaar, 2e kindje 16 november ♥ Vanille99, 32 jaar, 1e kindje ♥ Appel28, 3e kindje ♥ Beertje29, 1e kindje ♥ Trinity, 27 jaar, 3e kindje 17 november ♥ Anniek, 3e kindje + 1 pleegkindje ♥♥ Svetik, ?e en ?e kindje ♥ dreamer, 26 jaar, 3e kindje ♥ Estherbdb, 25 jaar, 1e kindje 18 november ♥♥ Y84, 31 jaar, 1e kindje en 2e kindje (wel 2 pleegkindjes) ♥ Loretje, 32 jaar, 2e kindje Semmie18, 24 jaar, 2e kindje ♥ Sandramarije, 37 jaar, 2e kindje 19 november ♥ Daphne91, 24 jaar, 2e kindje* ♥ So Blessed, 25 jaar, 1e kindje ♥ Yale, 27 jaar, 1e kindje 20 november ♥ Illiegoesbam, 38 jaar, 1e kindje ♥ Haak muts, 30 jaar, 2e kindje ♥ Lala90, 26 jaar, 1e kindje ♥ Essie28, 26 jaar, 2de kindje 21 november ♥ Lief26, 30 jaar, 2e kindje ♥ Marbella, 32 jaar, 1e kindje ♥ Mart, 2e kindje 22 november ♥ Katheleine, 25 jaar, 1e kindje ♥ Whoppie, 34 jaar, 3e kindje 23 november ♥ Maritiem, 25 jaar, 2e kindje ♥ LJJ, 26 jaar, 1e kindje ♥ DRLB, 22 jaar, 1e kindje 24 november 25 november ♥ Betula, 35 jaar, 2e kindje NovemberMamma, 24 jaar, 1e kindje 26 november Annalise,?,?, Maybemommy, 19 jaar, 1e kindje 27 november ♥ Marrissie, 23 jaar, 1e kindje ♥♥ Mrsloes, 39 jaar, 2e en 3e kindje 28 november ♥ Baby90, 25 jaar, 2e kindje ♥ Mizz Bunny, 33 jaar, 2e kindje ♥ Tikoes, 27 jaar, 2e kindje 29 november ♥ Nala1987, 28 jaar, 1e kindje 30 november ♥ Kleintje1985, 30 jaar, 2e kindje Afsprakenlijstje: Mei: Lala90, combinatietest ziekenhuis + bloedprikken, 13 mei So blessed, nekplooimeting, 13 mei Mrsloes, nekplooimeting 18 mei Mizz Bunny, gynaecoloog, 19 mei Loretje, termijnecho, 20 mei DRLB, geslachtsecho, 21 mei Lala90, verloskundige + hartje luisteren, 23 mei mrsloes, intake gyn 24 mei, uitslag nekplooi en combinatietest Trinity, controle, 26 mei Haak muts, afspraak gyn, 27 mei Daphne91, geslachtsbepaling, 28 mei LJJ, controle, 30 Mei Lala90, controle, 30 Mei Illiegoesbam, controle, 30 mei Dreamer, geslachtsecho, 31 mei Lala90, geslachtsbepaling, 31 mei Yale, controle, 31 mei Maritiem, controle, 31 mei Juni: Estherbdb, controle, 1 juni LJJ, geslachtsecho, 1 juni Illiegoesbam, geslachtsecho, 6 juni Trinity, geslachtsecho, 8 juni Daphne91, controle, 9 juni Dreamer, controle, 9 juni Daphne91, 20 weken GUO, 23 juni Katheleine, 20 weken GUO, 30 juni Juli: Haak muts, 20 weken echo, 6 juli 0 BOYS 0 GIRLS 37 SURPRISE Wij steunen Moeders voor Moeders: Daphne91 Appel28 Lief 26 Beertje29 Lala90 Estherbdb Yale NovemberMamma Baby90 Mrsloes So blessed kleintje1985 Trinity Illiegoesbam DRLB ☆ die er toch nog bij horen!: Lavendel2014 Naatasja Eedihcro Mic
Hoi meiden, Na een korte vakantie weer lekker thuis. Helaas nog steeds erg misselijk.. Heb op de lijst even de geslachtsbepaling toegevoegd. Met 15 weken kan het hier al! Ben zo benieuwd!!! Als we weten wat het is, dan gaan we gericht op pad voor alle babytroep die er maar nodig is! Heb het een en ander teruggelezen en er is een hoop gekletst. Ik weet nu al niet meer waar ik allemaal op moet reageren.
Grrrrrrr de uitslag van de bloedtest van de combinatietest zou vandaag binnen zijn en belde ze eindelijk om 17.30 uur en is er nog niks binnen!!! Zo balen. Zit er al twee weken op te wachten en nu kan ik pas maandag weer gebeld worden dan is het bijna drie weken!! Dat is toch belachelijk lang of niet? Iedereen heeft het binnen een week toch? Ik heb gevraagd of er misschien iets mis was met mijn test en dat het daardoor zo lang duurt maar dat was absoluut niet zo het kwam waarschijnlijk door de feestdagen tussendoor. Baal ervan!! Zal vast goed zijn maar wil het toch graag horen!!
Ik heb vorige week maandag combinatietest gehad en ook nog geen uitslag. Doe krijg ik volgende week donderdag pas bij de verloskundige. Dat is ook 2,5 week later. Ik dacht dat dat normaal was? Kan iemand kijn afspraken op t lijstje zetten? 26 mei controle vk 27 juni 20 weken echo
Hmm, hier kreeg ik de uitslag meteen. Ik moest bloedprikken met 10,2 weken en met 12,5 weken combinatietest met uitslag. Zat dus 2,5 week tussen maar vond dit wel een erg fijne aanpak. Zo hoefde ik niet alsmaar te wachten.. Wachten duurt ook verschrikkelijk lang