16-30 november 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door whuz, 12 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    De hele tijd honger inderdaad. Ik geef er ook aan toe voor nu. Het is al stressvol genoeg zoals het is hihi. Ben gelukkig een relatief gezonde snoeper, dus dat is prima. Ik werd overigens bij de kapper ineens misselijk toen ze mijn haar aan het wassen was en ik achterover lag zeg maar. Daarna was het vrij snel weer weg, maar het was er echt even.

2. Katheleine

Katheleine Actief lid

12 dec 2015
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb ook HONGER! Ik probeer het wel relatief gezond te houden met fruit tussendoor, maar ik moet ook echt extra boterhammen eten, anders red ik het niet :$
    En s ochtends ben ik een beetje misselijk, maar het is gelukkig (nog) niet zo erg dat ik boven de wc hang.

@lala wat fijn dat je tweede test goed was! Zo zien we maar weer dat het gemeten hcg van veel dingen afhankelijk is..

3. Y84

Y84 Bekend lid

3 nov 2012
    512
    0
    0
    Ik heb ook veel meer honger aaaaaahh. Probeer inderdaad gevarieerd te eten en geef er ook wel aan toe. Ach er zijn ergere dingen :). Vandaag, met name vanochtend, wel echt doodmoe. Was de eerste dag dat ik er zóveel last van had!

4. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Zeg ik net dat k weinig trek heb. Prop ik nu nog twee eierkoeken naar binnen..

5. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Hoop dat jullie lekker slapen zo!

6. Katheleine

Katheleine Actief lid

12 dec 2015
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    Danjewel! jij ook ;)

7. mrsloes

mrsloes Actief lid

11 dec 2015
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoop dat jullie lekker hebben geslapen :)
    ik mag over 3 uurtjes gelukkig ook mn bedje weer in :)
    voel me vannacht gelukkig een stuk beter dan gisteren
    die misseijkheid was echt heel erg
    ik ken het ook niet van andere zwangerschappen, hopelijk was dit het ;)

8. Katheleine

Katheleine Actief lid

12 dec 2015
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    Is dit je laatste nachtdienst voorlopig? Fijn dat je je beter voelt, het is al zwaar om nachtdiensten te doen, laat staan wanneer je zwanger bent! Vanaf hoeveel weken hoef je geen nachtdiensten meer te doen?

9. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede

Snap het wel hoor deed precies het zelfde. heb ook 6 testen gedaan voor ik het een ''beetje'' begon te geloven hahaha:D... Lekker van gaan genieten nu

10. Marbella

Marbella Lid

18 mrt 2016
    19
    0
    0
    Gevoel v een lege maag maar geen trek hebben. Heel raar.
    Ik merk dat ik het helemaal geen leuke tijd in de zwangerschap vind zo voor de eerste echo. Vrienden hebben een miskraam gehad en ik ben nu heel bang dat dit mij ook overkomt.
    Ik lees hier dat sommige vrouwen hun eerste echo al bij 6 wkn hebben. Is dit omdat er medisch aanleiding voor is. Ik wil ook een vroege echo voor meer zekerheid. Want met wk 6 begint het hartje te kloppen heb ik gelezen en vanaf dat moment zou de kans op een mk kleiner zijn?
    Aaaarrrgggg ik wordt gek hier! 26 april is mijn eerste echo pas pffff.
    Hebben meer mensen dit gevoel?

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Moggu
    Hier bij de praktijk doen ze standaard een vroege echo. Zodat je met meer vertrouwen de eerste weken doorkomt. Hier dus niet medisch.

Verwacht trouwens wel wer dat k doorgestuurd wordt naar de gyn. Bij andere twee zat mn bloeddruk op t randje dus zal nu ook wel weer maar moet via verloskundige een verwijzing krijgen :)

12. Marbella

Marbella Lid

18 mrt 2016
    19
    0
    0

13. Vanille99

Vanille99 Lid

4 sep 2014
    46
    0
    6
    Goedemorgen dames,

Ja wat zit er veel verschil tussen de tijd dat je voor het eerst naar de Vk kan he. Hier ga ik morgen bellen voor mn eerste afspraak, ben benieuwd.

De onzekerheid begint hier ook te groeien, eerst was ik blij omdat ik geen bloedverlies had. Maar nu ik meer lees over missed abortion ga ik daar steeds meer over piekeren. Niet dat je daar ook maar iets aan kan veranderen...maar toch.

Op naar de 12 weken, heb t gevoel dat het dan pas echt is!

14. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Hier doen ze gelukkig ook een vroege echo. Vorige keer raakte ik in de mmm zwanger dus toen kreeg ik meerdere echo's.
    Ben ook wel aan het aftellen, als het hartje eenmaal klopt zijn de kansen alweer een stuk beter.

Ik heb juist continu een vol gevoel. Hoef maar iets te eten en ik voel me vies vol. Goed voor de lijn ;)

Fijne zondag allemaal!

15. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Ik was weer lekker op tijd wakker vandaag en nog steeds moe, maar dat zal er allemaal wel bij horen.

Marbella, vreselijk he, die onzekerheid. En je moet idd wel erg lang wachten dan. Met 6 weken een echo had geen zin zei mijn gyn, ik heb hem met 7 omdat je dan zeker weet dat je hartje ziet of hoort (dat weet ik niet meer, was nogal overdonderd). Ik zit inderdaad in een medisch traject, maar zie dat veel vk's toch wel mee gaan in de onzekerheid van de vrouw en ze ook eerder doen. Wel heel prettig.

Ik heb wel het gevoel honger te hebben, maar zit ook heel snel vol. Best vervelend, want daardoor heb ik niet veel later alweer trek. Ik heb ook vanalles in huis gehaald om te snoepen tussendoor. Snoeptomaatjes, ananas, komkommers. Dat voorkomt dat ik ga snaaien. Gelukkig vind ik het ook nog eens heel lekker.

Weten jullie trouwens een goeie app voor de papa om de zs mee te volgen? Ml zegt geen idee te hebben hoe of wat en in welke week ik dan steeds zit. Misschien kan hij zich er zo een beter beeld bij vormen?

16. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Geen idee wbt apps voor vaders to be. Hier de derde dus vriend weet inmiddels wel n beetje wat hij kan verwachten.

Vorige zwangerschappen kreeg ik elke controle een echo. Ff snel spieken of de groei ok was en klaar maar toch altijd fijn.

17. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    440
    63
    Ik heb inderdaad om medische redenen een vroege echo. Vooral vanwege de bbz moeten ze er op tijd bij zijn als het fout zou gaan. Mijn eerdere miskraam geeft me de meeste angst. Maar begon toen met helderrood bloedverlies bij mij. Nu begin ik wat meer vertrouwen te krijgen. Maar ik zou proberen te genieten. Als ik in mijn vriendengroep kijk (en daar zijn veeeeeel baby's) ben ik de enige die pech heeft gehad. De kans is gelukkig klein. Maar ik snap heel goed dat je je zorgen maakt hoor! Bel anders de vk en leg dat even uit en vraag of je evt eerder kunt komen ivm de stress...? X

18. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    440
    63
    Ik heb hier de app Zwanger&Zo. Daar zie je gewoon heel simpel per week een plaatje en uitleg :)

Vind dit ook een leuk plaatje om de size bij te houden :D

Bijgevoegde bestanden:

19. Zeladora

Zeladora Actief lid

17 aug 2015
    149
    1
    18
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden!
    Hier dowb ze ook pas echo met 10 weken. Eerst vond ik dat jammer, nu wel prima. Zie zoveel topics over onduidelijke vroege echo's, dat ik overtuigd ben dat je onzekerheid er lang niet altijd door weggenomen wordt. Een vriendin zat te wachten op een miskraam omdat er geen hartje gevonden was, bleek twee weken later dat het gewoon goed was. Dus ook al duurt het lang, ik doe mijn best geduld te hebben. Nog 5 weken...

Honger heb ik vooral 's ochtends. Daarna valt het mee.

App voor mannen: berichtje uit je buik is ook geschikt voor de man. Geeft elke week een overzicht van de groei e.d. Kan je aanmelden voor e-mail.

20. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Thanks meiden! Ik zal eens kijken. Ben benieuwd of ik het hem aangepraat krijg. Ik heb zelf babybump, dan krijg je ook elke dag een tip/weetje, maar dat zal hij teveel vinden.
    Dat plaats is ook leuk so blessed, heb je een link waar hij vandaan komt? Want ik kan deze niet vergroten.
    En berichtje uit je buik heb ik me net voor ingeschreven. Ben benieuwd. Als het iets is zal ik het mailadres wel naar onze gezamenlijke veranderen 😋

Deel Deze Pagina