Die bovenste lijkt wel wat donkerder. En als dit een Kruidvat is, kan de teststreep zelfs donkerder dan de controlestreep. Maar je streep is hartstikke duidelijk. Ik zou me geen zorgen maken. Als het jou een beter gevoel geeft, kun je morgen nog een keer testen. Als je twijfelt of het wel goed gaat kun je altijd contact opnemen met huisarts of vk. Zij kunnen dan deze week met bijv een bloedtest meten of je hcg goed stijgt.
En daarnaast hoeft lang niet bij iedereen de teststreep donkerder te worden dan de controlestreep hoor! Ik snap je bezorgdheid helemaal, maar er zijn heel veel vrouwen die zelfs nooit zulke donkere testen krijgen als dat jij hier laat zien en die verder toch een hele gezonde en normale zwangerschap hebben 😊.
Bedankt meiden!! Het voelt zo fijn om hier je zorgen met elkaar te kunnen delen! Ik ben (uiteraard ) op internet gaan zoeken en lees inderdaad dat sommige vrouwen nooit knaltesten krijgen.. Misschien ben ik wel één van hen, en wordt mijn urine gewoon niet geconcentreerder dan dit. Thanks!!
Mijn teststreep is ook niet duidelijker dan de controlestreep op de kv2v5 trouwens. Terwijl de cb digital wel degelijk omhoog is gegaan naar 2-3 gisteren. Het lijkt me dus heel normaal! Fijn dat je wat rust hebt gevonden nu 😊.
Ja, misschien is de cb digital over een grotere 'range' gevoelig dan de k2v5, en kan de k2v5 het op een gegeven moment niet zo nauwkeurig meer meten? Ik heb geen idee, maar je stelt me wel gerust Alhoewel ik denk ik nooit helemaal gerust zal zijn totdat er een kleine uk in mijn armen ligt Ik ga denk ik maar geen testen meer doen.. (als ik het volhoud tenminste)
het was vandaag de officiele testdag en ondanks dat de voorgaande testen positief waren vond ik het toch wel even spannend maar heb mooie testen dus morgen de gyn bellen superspannend omdat het in jan verkeerd ging ik hoor morgen wanneer ze de echo gaan doen ben wel heel benieuwd wil zeker wel een vroege echo ik heb de vorige keer ook niet gemerkt dat het niet goed ging en mocht dat zo zijn dan wil ik dat wel zo snel mogelijk weten
Gelukkig was je test goed, hopelijk kun je er nu echt van genieten!!! Alhoewel we met z'n allen natuurlijk wel een stel zenuwpezen blijven (sorry, misschien moet ik voor mezelf spreken ) Ik hoor wel vaak dat de gyn een vroege echo doet, ergens rond de 7-8 weken? Maar heb er zelf geen ervaring mee.. Zou voor jou denk ik wel fijn zijn als het vóór de 8,5 week is ivm je voorgeschiedenis..
Och ja een zenuwpees ben ik ook écht... Voel vanmiddag wat minder dan gisteren/vanochtend en maak me meteeeeeen druk. Pffffff wat is dit vermoeiend en vervelend. Zou willen dat ik het wat los kon laten!! Hopelijk na de eerste echo ..
Zenuwpezen ben ik ook goed in. wij gaan morgen naar de efteling. Maar durf spontaan nergens meer in...
Heel herkenbaar! Voel je van alles, dan maak je je zorgen. Voel je weer even niets, maak je je ook weer zorgen!! Ik had dat met die testen ook, hoor. Heb redelijk wat afgetest en dan leek hij weer lichter en dan weer niet en pffff maak jezelf lekker gek. Kan per persoon inderdaad verschillend zijn. Vandaag had ik deze in handen (nu 5 weken) dus dat voelt wel heel fijn en als een opluchting! Gisteren zelfde met die lijntjes. Dacht eerst oh nee, de controlestreep is wel heel licht het zal wel niet goed zijn. Maar vandaag zo'n zelfde test, dus het zal dan wel kloppen, toch? Dames, we maken onszelf helemaal gek en dat zullen we vast nog wel even blijven doen Stay positive!
Mooie testjes hoor!! Precies zoals jij zegt, voel je wel iets maak je je zorgen en als je niks voelt maak je je ook zorgen, verschrikkelijk gewoon
Mooie testen hoor dames. Een knaller is een knaller, je bent echt niet minder zwanger als ie niet zo donker is als een ander. Elk lijf is anders. Ik ben gestopt met testen en begonnen met aftellen naar de 1e echo. Hoop zo dat er een hartje te zien is. En gek. Heb een beetje buikpijn en ik moet en zal chips eten :-D
Soo dr is weer veel gekletst hier! De ene dag voel je vanalles en de andere dag weer niks. Ik kan er niks van op aan. Ik ben ook gestopt met testen. Volgende week komt mvm dus dan weer een testje. Spannend
Hahaha zo herkenbaar, dat onzeker zijn. Ik verslikte me net in een paas-ei, moest flink hoesten en voelde daarna lichte kramp in mijn onderbuik.. en ja, ook ik Google dan (schaam!). Gelukkig kan het geen kwaad las ik, haha.
Ik lig maar weer eens wakker... 😴😴😴 Ben echt heel moe, maar slapen lukt soms niet echt 😕
Lieve meiden, bedenk bij ieder onzeker moment dat het echt zo is dat het bij het allergrootste deel van de zwangerschappen gewoon goed gaat. Jouw vruchtje ligt beschermd achter je schaambot op dit moment en daarom kan je lijf een klein stootje best hebben. Vruchtjes schieten niet los van hoesten, hikken enz. En je krijgt pijn in je buik omdat je lijf zich klaar maakt voor de groei van jouw baby. Je banden gaan rekken, je ingewanden schuiven op. Dat gebeurt nu allemaal al. Het ene moment werkt jouw lijf daar harder aan dan het andere moment. Dus soms voel je pijn en soms niet. Je lijf weet wat het moet doen. Vertrouw daarop!
Mijn echo is verplaatst van 4-4 naar 1-4. Dan ben ik precies 7 weken. Ze belden omdat er wat tussen gekomen was en ik wilde niet later hahaha. Dus werd het paar dagen eerder .
wanneer heb jij je iui gehad? paar dagen niet erg toch? lijkt me juist fijn ik had een hele strenge dame aan de telefoon mocht niet eerder zou het liefst nu voor echo gaan maar dat heeft helemaal geen zin hahaha