Joepie, ik mag hier ook meeschrijven! Hopelijk tot en met november, want het augustusdraadje heb al vroegtijdig moeten verlaten. Ongeveer 25 november uitgerekend Ik twijfel of ik nu meteen al de vk ga bellen, of nog even wacht.
hoi Betula welkom!!! wat leuk dat je hier mee mag schrijven ik moest het augustusdraadje ook vroegtijdig verlaten ivm een mk met 8,5 dus vind het nu wel een stuk spannender dan toen hopelijk mogen we beide nog lang mee schrijven met dit draadje
Welkom Betula! Spannend hè, zwanger zijn na een miskraam (of ma?). Het valt me op dat hier best veel meiden zitten die een miskraam door hebben gemaakt.. Ik ben net gebeld door de vk: 8-4 intake (bij 7+2 ongeveer), en 20-4 termijnecho (bij 9 weken). Heb in eerste instantie niet om een vroege echo gevraagd. Als ik later toch het gevoel heb dat ik dat wil kan ik altijd nog bellen, of het erover hebben bij de intake. Misschien maakt zo'n vroege echo me alleen maar zenuwachtig..
Welkom Betula! Hopelijk blijft deze kleine lekker plakken en mag je hier lang mee kletsen! Ik heb ook net de verloskundige gebeld en ik mag 5 april voor de eerste vroege echo langs komen. Volgens mijn berekening zal ik dan 6+2 of 6+3 zijn. Ben erg benieuwd of er dan al een kloppend hartje te zien is
wow dat is al vroeg!!!! ik mag pas met 7.4 weken een echo zo spannend allemaal hopelijk een mooie echo we zijn even ver !!!
Ik geloof dat ik echt de allerlaatste ben die een echo krijgt met 29 april. Geduld is een schone zaak! Welkom Betula! Ik hoop dat deze zwangerschap helemaal goed gaat. Volgens mij heb ik wel eens met jou in een nodgroepje gezeten. Valt me ook op dat er zoveel vrouwen zijn die of een miskraam gehad hebben of met hulp zwanger zijn geworden in dit lijstje. Gelukkig gaat het bij mij tot nu toe goed en kan ik redelijk zorgeloos de dagen door komen. Ik heb wel veel minder klachten dan de eerste keer. Maar iedere zwangerschap is anders dus ik zoek er niks achter behalve dat ik daardoor denk dat het nu een jongetje is. Slaat natuurlijk nergens op.
Ja klopt ik vond het ook erg vroeg! Maar omdat het bij mij de vorige keer ook mis is gegaan mocht ik nu eerder komen. Ik dacht zal vast rond de 7/8 wkn mogen komen maar ze kwam zelf met 5 april dus ik vind het prima! Zij dacht zelf dat ik wel een paar dagen verder zou zijn dan dat ik dacht maar ik ben best zeker van mijn ei.. Dus we gaan het zien 5 april!
Dat duurt nog wel even, maar als het goed zit dan zit het goed en zou het eigenlijk niks uit moeten maken Wat grappig dat je dat gevoel heb dat het nu een jongen is, ben benieuwd of je gelijk gaat krijgen!
♡Mama's tussen 16 en 30 November 2016♡ 16 november Vanille99, 32 jaar, 1e kindje Mart, 2e kindje Mirwes, 1e kindje Appel28, 3de kindje Beertje29, 1e kindje 17 november Eedihcro, 38 jaar, 1e kindje 18 november Whuz, 37 jaar, 2e kindje Y84, 31 jaar, 1ekindje (wel 2 pleegkindjes) Dreamer, 26 jaar, 3e kindje Loretje, 32 jaar, 2e kindje Zeladora, 30 jaar, 1e kindje Semmie18, 24 jaar, 2e kindje 19 november Estherbdb, 25 jaar, 1e kindje 20 november Daphne91, 24 jaar, 2e kindje* Lavendel2014, 36 jaar, 2e kindje Naatasja, 27 jaar, 1e kindje So Blessed, 25 jaar, 1e kindje 21 november Lief26, 30 jaar, 2e kindje 22 november 23 november Yale, 27 jaar, 1e kindje Lala90, 25 jaar, 1e kindje Katheleine, 25 jaar, 1e kindje 24 november 25 november LJJ, 25 jaar, 1e kindje Betula, ... 26 november 27 november Marrissie, 23 jaar, 1e kindje Mrsloes 28 november 29 november 30 november Afsprakenlijstje So Blessed, eerste echo,29 maart Mirwes, vroege echo, 31 maart Y84, vroege echo, 4 april Daphne91, vroege echo 4 april Appel28, echo 4 april Dreamer, intake & vroege echo, 4 april Zeladora, intake 5 april Semmie18, 1e echo, 5 april EedihcrO, 1e echo, 5 april Marrissie, 1e echo, 5 april Lala90, intake en vroege echo, 7 april Beertje29, eerste echo, 7 april Katheleine, intake, 8 april Lief 26, intake en echo, 11 april LJJ, intake en 1e echo, 11 April Whuz, intake Vk, 12 april Estherbdb, intake en eerste echo, 12 april Yale, intake en eerste echo, 13 april Mrsloes, 1e echo, 14 april Zeladora, 1e echo, 19 april Katheleine, 1e echo, 20 april Whuz, 1e echo, 29 april In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing Wij steunen Moeders voor moeders: Daphne91 Appel28 Lief 26 Beertje29 Lala90 Estherbdb Yale EedihcrO
Ik heb trouwens echt ontzettend veel afscheiding, sorry voor het vieze pverhaal haha maar echt gewoon dat ik haast mijn ondergoed moet verwisselen. Allemaal doorzichtig of wit dus lijkt me geen probleem maar wel vies!! Hebben jullie dat ook zo erg?
@ whuz, pff ja als je hoort dat iedereen eerder mag is dat misschien minder, maar inderdaad geduld is een schone zaak. Overigens, mits ik geen medicatie nodig had en bij de verloskundige zat, dan had ik ook rond de 12 weken 'pas' een echo gehad. Dit is gewoon meer dat de timing van medicatie goed moet lopen haha Y84, vervelend! Hier een klein beetje, niet meer dan normaal. Hopelijk duurt dat niet al te lang bij jou
Dank voor alle welkom! Ik vind het enorm spannend! De vorige keer was ik 11 weken zwanger toen ik mijn eerste echo kreeg. Het bleek een dood vruchtje van 7,5 week. Ik heb toen tabletten gehad om een miskraam op te wekken. Dit keer mag ik eerder een echo, maar toch pas na de 8 weken. Eerder zou volgens de vk niet betrouwbaar zijn. Ik zie dat sommigen hier wel al eerder een echo hebben. Nu dus 4 weken wachten, tot 18 april. Whuz, zou kunnen. We zijn inmiddels al 10 maanden bezig, en eerder schreef ik in het NOD-forum, maar sinds MK (of MA) niet meer. Ik ben trouwens 35 jaar, en dit wordt mijn 2e kindje (als ie blijft plakken, hoop het zo)
♡Mama's tussen 16 en 30 November 2016♡ 16 november Vanille99, 32 jaar, 1e kindje Mart, 2e kindje Mirwes, 1e kindje Appel28, 3de kindje Beertje29, 1e kindje 17 november Eedihcro, 38 jaar, 1e kindje 18 november Whuz, 37 jaar, 2e kindje Y84, 31 jaar, 1ekindje (wel 2 pleegkindjes) Dreamer, 26 jaar, 3e kindje Loretje, 32 jaar, 2e kindje Zeladora, 30 jaar, 1e kindje Semmie18, 24 jaar, 2e kindje 19 november Estherbdb, 25 jaar, 1e kindje 20 november Daphne91, 24 jaar, 2e kindje* Lavendel2014, 36 jaar, 2e kindje Naatasja, 27 jaar, 1e kindje So Blessed, 25 jaar, 1e kindje 21 november Lief26, 30 jaar, 2e kindje 22 november 23 november Yale, 27 jaar, 1e kindje Lala90, 25 jaar, 1e kindje Katheleine, 25 jaar, 1e kindje 24 november 25 november LJJ, 25 jaar, 1e kindje Betula, 35 jaar, 2e kindje 26 november 27 november Marrissie, 23 jaar, 1e kindje Mrsloes 28 november 29 november 30 november Afsprakenlijstje So Blessed, eerste echo,29 maart Mirwes, vroege echo, 31 maart Y84, vroege echo, 4 april Daphne91, vroege echo 4 april Appel28, echo 4 april Dreamer, intake & vroege echo, 4 april Zeladora, intake 5 april Semmie18, 1e echo, 5 april EedihcrO, 1e echo, 5 april Marrissie, 1e echo, 5 april Lala90, intake en vroege echo, 7 april Beertje29, eerste echo, 7 april Katheleine, intake, 8 april Lief 26, intake en echo, 11 april LJJ, intake en 1e echo, 11 april Whuz, intake Vk, 12 april Estherbdb, intake en eerste echo, 12 april Yale, intake en eerste echo, 13 april Mrsloes, 1e echo, 14 april Betula, 1e echo, 18 april Zeladora, 1e echo, 19 april Katheleine, 1e echo, 20 april Whuz, 1e echo, 29 april In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing Wij steunen Moeders voor moeders: Daphne91 Appel28 Lief 26 Beertje29 Lala90 Estherbdb Yale EedihcrO
Misschien een heel persoonlijke vraag, maar ik ben nogal nieuwsgierig van aard. Voelde je je vorige keer met 11 weken nog wel zwanger. Had je nog kwaaltjes enzo. Of blijft er hcg in je lijf totdat je bevallen bent van het levenloze vruchtje.
Had ik gisteren ook een dagje. Vandaag is het weer minder volgens mij. Gisteren had ik ook een zwart slipje aan dan valt het ook meer op.