Hoeft niet in de koelkast hoor! En hoe bedoel je het toelichten? In verband met je proteïne C deficiëntie en je voorgeschiedenis? Lekker dat je goed geslapen hebt, dat scheelt echt een hele hoop in hoe je je voelt. Mijn nachten zijn de hele week al heel slecht. Vannacht zelfs om half 1 al wakker, en om 5 uur pas weer even in slaap gevallen tot half 7..
@Y84, ik heb daar vandaag en gisteren ook zo'n last van! Dat je denkt dat t wel niet goed zal zijn. Ik probeer maar te blijven denken 'geen bloed geeft moed'. Maar het maakt je erg onzeker hè! Bij mij wisselt het enorm. Ene moment voel ik niks en dan lijken er weer gewichten aan mn borsten te hangen en heb ik maagzuur voor t leven...... Niet fijn dat jij er ook last van hebt maar wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben en dat het dus wel eens heel normaal kan zijn
Ik denk dat er sowieso raar gekeken wordt omdat ik wel tot 16 weken meegedaan heb aan MvM maar geen box/kinderspeelgoed hier staat Pff dat schiet ook niet erg op zeg kan me voorstellen dat je dan echt gebroken wakker wordt! Werk je daarnaast ook? Ik vind na een slechte nacht slapen dan werken best pittig in de middag voornamelijk
Oh op die manier bedoel je, heel begrijpelijk en ook echt niet leuk om uit te leggen!! Ja, ben kapot maar heb geen idee wat ik eraan kan doen.. Ga nu wel 's nachts uit bed als ik niet meer kan slapen, even iets anders doen en dan weer proberen te slapen. Soms lukt dat, meestal niet. Ik werk 46 uur per week, dus ik moet echt proberen om in het weekend wat bij te tanken. Hopelijk lukt dat komend weekend een beetje!
Erg herkenbaar die lastige nachten. 's Avonds ben ik erg moe en ga ik dan ook vroeg slapen, maar dan word ik wakker om te plassen rond 2u of 3u en geraak ik pas terug in slaap een uurtje voor de wekker afloopt En koud. Ik heb het de laatste dagen echt koud. Herkent iemand dit? Even zoeken op google en blijkt ook een kwaaltje te zijn, maar daar had ik nog nooit eerder over gehoord!
Ik sluit me ook aan Loretje, tjee wat kan het soms koud en dan meestal op bed is het gloeiend heet. Raam staat dan al open en nog altijd warm.
Ok ik wil nu kwaaltjes! Tis idd zo onwerkelijk als je niets voelt. Hoewel het me nog erger lijkt als je eerst vanalles voelt en daarna ineens nergens last van hebt. Zo raar dat een mens zo ontzettend onzeker kan worden van dit alles eigenlijk.
Oh wat gaan jullie snel. Dan heb ik ws verkeerd gelezen. Maar dan zal t de 23e zijn🙈. Thnx.. minder kans op een sinterklaas baby!👍 Ik ga vanavond ff bijlezen..
lastig zeg dat jullie niet meer lekker kunnen slapen! hopelijk veranderd het snel weer in heerlijke nachten. hier helemaal geen kwalen, nul... soms denk ik doe me maar even een kwaal dan weet ik het weer even. maar goed, laat ik er maar van genieten zolang ze er niet zijn. bij mijn vorige zwangerschap kwamen ze ook pas veel later (daardoor toen ook pas veel later ontdekt dat ik zwanger was).
Soo weer veel gekletst hier! Alles gelezen maar kan niet meer reageren op iedereen ben t alweer vergeten. Mijn echo is vervroegd naar 31 maart! Spannend!
K wel wel constant een zwaar gevoel in m'n buik en af en toe echt zeurende buikpijn. Vandaag lijkt m'n buik ook wel een paar maandjes zwanger 😂 Vandaag bij de v&d nog wat baby koopjes ingeslagen. Vond de korting minimaal alleen bij de kassa bleek er veel meer korting af te gaan! Heb 12 hydrofiel washandjes met leuk patroontje en 2 pakjes voor maar 11 euro. Pakjes waren normaal 11 en 15 euro en de washandjes 3,50 per pakje. Dacht dat daar maar 20% af ging. Bleken ze een heel andere prijs te hebben. Achteraf dan meer mee willen hebben nemen maar vond 1,5 uur in de rij wel genoeg 😒.. Zusje gaat morgen nog cadeautjes voor me halen.
oh dames ik ben zooo misselijk niet normaal, bij de vorige zwangerschappen helemaal geen last van gehad en nu moet ik de hele dag eten anders voel ik me zo ziek blegh en ging net bijna om met boodschappen doen denk te warm gekleed en een driftige kleuter dat dat niet helemaal de goede combi was nu maar weer bankhangen en een appel eten
Yale wat super cute Mag ik me hier aanmelden? Ben vandaag als het goed is 4,2 weken zwanger. Spontaan, dus hopelijk gaat het goed deze keer. Ik ben 28 november uitgerekend volgens mij. Heb het ziekenhuis nog niet gebeld voor een echo, omdat spontane zwangerschappen bij mij altijd snel misgaan door mijn translocatie. We hebben een dochtertje van vandaag precies 10 maanden, via ivf met pgd. Mijn testen zijn overigens nu al donkerder dan bij alle vroege miskramen, dus hopelijk zegt dat wat!! Allemaal gefeliciteerd iig
Ik heb al bijna de gehele uitzet compleet... Maar hier was ik al mee begonnen met m'n vorige zwangerschap 3 jaar geleden... 😂