Hoi dames ik wil me ook melden hier 27 nov uitgerekend en 5 april mn eerste echo ben echt de dagen aan t aftellen. Dit is mn tweede maar weer net zo spannend als de eerste. Ik ben heel erg duizelig de laatste paar dagen hoort dat ook bij de zwangerschaps kwaaltjes?
essie, wauw, wat een vroege echo heb jij dan. Is er een reden waarom je zo vroeg moet? Ik hoop voor jullie dat ze zo vroeg al iets kunnen zien! Duizeligheid is trouwens een veel voorkomend symptoom hoor! 😊
jeetje Baby90, ten eerste gefeliciteerd maar snap dat het erg spannend dan voor je is! Heb je dan een gebalanceerde translocatie? Rot dat dit telkens de reden is dat het misgaat. Mocht het allemaal goed blijven gaan, weet je dan al wanneer je contact opneemt met het ziekenhuis?
Hoi Daphne91, heel spannend allemaal Idd. Ja ik heb een gebalanceerde translocatie. Ik weet niet wanneer ik contact opneem met het ziekenhuis.. vind het zo spannend. En rot als ik weer moet afbellen. Ik denk binnen nu en een paar dagen, wanneer ik de moed heb verzameld haha.. Ik vraag wel om een vroege echo
@essie: ik ben een paar dagen duizelig geweest en dat is nu over. @yale: cute! Vooral dat witte pakje vind ik superleuk. Ook fijn als bij de kassa blijkt dat het nog goedkoper is. @msloes: rustig aan. Ik heb af en toe ook van de opvliegers. Ik heb hier een dreumes met een grenzeloze energie die de hele dag haar grenzen aan het verkennen is. Ook zo fijn als je even een dagje wat minder fit bent. Ik ben helemaal erg. Ik heb al een supercute broekje gekocht bij de Hema. Maar het is een echt meisjesbroekje. Ik kon het gewoon niet laten hangen. Ik was er op slag verliefd op. En over een week of 14 hangt het er vast niet meer. Rond de tijd dat ik de 20 weken echo heb, bevalt een vriendin van een meisje. Dus ik heb al een bestemming voor als er een jongetje in mijn buik groeit.
Hallo dames, Allereerst gefeliciteerd en als tweede wil ik mij ook aanmelden. Het voelt allemaal nog onwerkelijk maar ben dus echt zwanger van onze tweede, uitgerekende datum 28-11-2016. 29-3 hcg prikken. 12-4 intake en echo vk 21-4 echo gynaecoloog
Jaa he best vroeg met 6weken en 1 dag. Maar ben alleen maar blij ermee kan nu al niet wachten. Ik weet eigenlijk niet waarom zo vroeg ik heb nooit miskramen gehad of iets. Ik lees wel vaker dat ze met 6 weken al hartslag hebben. En weet je ik testte op.7dpo al positief dus misschien is er een kans opeen.tweeling daarom vind ik t extra spannend. Heb jijal.afspraak voor.je echo.
Hahah wat grappig en heel herkenbaar. Ik deed dit ook bij mijn eerste..en ik kocht jongenspakjes ik had heel sterk het idee dat het een jongen was en wat denk je ineens was t een meisje haha moest echt weer even omschakelen. Nu doe ik.et wat rustiger aan maar ik snap je helemaal haha
Het is ook mijn tweede. Ik heb al een meisje en zag iedere keer dat broekje hangen, maar mijn dochtertje is er al te groot voor. Nu zag ik ineens een optie. Op de één of andere manier denk ik trouwens dat het deze keer een jongetje is.
net gebeld door de mvm ze komen morgen langs dus hoop een mooie test urine hoefde idd niet in de koelkast
Ooh ik dacht je eerste. Hoe oud is je dochter? Waarom denk je dat t nu een jongen is haha andere soort kwaaltjes ofso?
Met 16/17 weken had ik exact hetzelfde. Ik kocht zowat bijna een pakket voor meisjes. Ik wist zeker dat het een meisje was haha. Bleek ook niet zo te zijn en moest ook even omschakelen. Morgen komt MvM hier ook langs, om zondag of maandag te starten met 6 weken. @ whuz, ook wel benieuwd hoe je dat denkt. Ik denk dat het een meisje is omdat ik andere kwaaltjes heb haha.
Twijfel, twijfel, twijfel.. ik slaap al de hele week heel slecht, en ben erg moe. Het inslapen is niet het probleem, maar wel het doorslapen. Ik twijfel heel erg of ik eerder op bed zal gaan, omdat ik bang ben dat ik dan 's nachts alleen maar eerder wakker wordt en mijn ritme zich verschuift. Maar misschien pak ik wel een paar uurtjes extra slaap als ik eerder op bed ga, dat zou lekker zijn.. Wat doen jullie?
Alle nieuwe dames Welkom!! Yale: wat een super schattige pakjes heb je gekocht!! Whuz: Wat grappig dat je dat broekje niet meer kon laten hangen En dan heb je ook nog het gevoel dat het een jongen wordt! Ben benieuwd of je gevoel gelijk heeft! Katheleine: Ik zal het gewoon uitproberen, ga je vandaag vroeg naar bed en dan kijk je gewoon wat er gebeurd Ik heb precies hetzelfde, ik ben ook iedere ochtend tussen 4/5 uur wakker en slaap dan niet meer..
Thanks Marrissie, ik ga het vandaag maar eens proberen, veel slechter kan het toch niet worden @Yale en Whuz: ik krijg helemaal zin om inkopen te doen van jullie mooie kleren/leuke verhalen! Morgen ook maar eens bij v&d kijken
Ja, ik heb hem met 7 weken en een dag. Omdat ik zo'n lange cyclussen heb stond ik eerst ook een week eerder gepland (volgens de verloskundige ben je dan verder, maar ik weet precies wanneer mijn ei is geweest!), maar las toen op internet dat met 6 weken het hartje niet altijd te zien is en die onzekerheid lijkt me verschrikkelijk een week lang! Toen ik het verhaal uitlegde aan de verloskundige gaf ze aan dat met 6 weken er bij iets meer dan de helft al iets te zien is. Dat vind ik te weinig om risico voor te lopen, maar ik ben dan ook iemand van de zekerheid hihi.
Ooh oke nou 7 weken is ook goed toch dan heb je tenminste meer zekerheid dat je een kloppend hartje gaat horen. Ik neem de risico wel haha kan gewoon.nie wachten Myn clear blu test gaf ook een week teveel aan maar ik ben zeker van mn eisprong
Erg is dat he haha ik wil overigens wel een vroege geslachtsbepaling.doen zelfs daar kan ik.niet op wachten
Welkom nieuwe meiden! Wat dapper om nu al spullen te kopen, maar wel echt super schattig! Ik vind het allemaal nog veel te spannend. Ben echt aan het aftellen tot de echo, nog 4 weken. En in de tussentijd geloven dat het waar is en goed gaat. Bij mij kwam mvm al met 4.4 weken langs en mocht gelijk starten. Nooit iets gehoord over 6 weken. Vervelend voor de slechte slapers. Had ik de eerste week ook, nu wat minder. Slaap redelijk door, alleen iets voor de wekker wakker. Kijken hoe het dit lange weekend gaat.