16-30 november 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door whuz, 12 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben normaal heel nuchter, maar ik heb nu echt een enorme knoop in mijn maag. Vanochtend bij het afvegen behoorlijk wat bruin. En ik heb vanaf het begin al dat ik me veel minder zwanger voel dan bij de eerste. Daarom ook mijn gedachte dat het daarom nu een jongen is. Maar op dit moment ben ik best bang dat het niet goed zit. Ik heb weinig klachten en dan nu dit. Vannacht droomde ik ook zo idioot. De baby was al geboren maar ik raakte hem kwijt op het strand. Zo'n stomme droom daar zoek ik nu ook gelijk wat achter. Ik heb er gewoon niet zo'n goed gevoel over.

Ik hoop dat ik vandaag verder niks zie. Ik moet me echt bedwingen om niet steeds naar het toilet te rennen. En als dit wel uitdraait op een miskraam dan maar snel. Onzekerheid is ook niks. Fingers crossed!

Aan de meiden die een mk gehad hebben op een vroege termijn: hoe begon dat bij jullie?

2. Y84

Y84 Bekend lid

3 nov 2012
    512
    0
    0
    Hee Whuz! Wat ontzettend rot meid!!!!! Volgens mij kan het gewoon echt twee kanten op, veel vrouwen hebben wat bloedverlies vroeg in de zwangerschap!! Zeker als het bruin bloed is. Bel anders de VK voor een echo?

3. Maritiem

Maritiem Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    @whuz, wat spannend. hopelijk is het niks ernstig en blijft de kleine lekker zitten... als je het nog weer ziet zou ik denk ik de vk bellen, maar voor nu kan het twee kanten op denk ik, en ik hoop zo voor je dat het de goede is!!

4. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik wacht het vandaag af en als het erger wordt dan bel ik zeker de vk even. Ik heb ook buikpijn, maar dat kan ook van de spanning zijn.

5. Katheleine

Katheleine Actief lid

12 dec 2015
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh Whuz, wat rot!
    In februari had ik een miskraam, maar ik voelde dat eigenlijk al een tijd aankomen. Mijn testen bleven licht (lichter dan mijn eerste test nu), en ik had al een week lang bruin/rood bloedverlies. De vk kon nog niets doen omdat ik pas 5 weken was toen ik voor het eerst bloedverlies had (het ging mis bij 6+2), maar ze vertelde toen dat bloedverlies in het eerste trimester vaak voorkomt. Meestal is het oud bloed van de innesteling wat je baarmoeder nu naar buiten werkt omdat de kleine een mooi plekje voor zichzelf vrijmaakt. Zolang het weinig is en niet felrood met stolsels is er niks aan de hand, maar het blijft zenuwslopend! Misschien wel goed om de vk te bellen, dan weten ze wat er aan de hand is, kunnen ze je geruststellen en vertellen waar je op moet letten.
    Hele dikke knuffel!!!!!

6. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Hier begon t ook met bruin bloed. Hoeft idd niets te betekenen. Bij mij is het dan wel iedere keer misgegaan. Vk kan denk ik weinig voor je doen. Nu het nog zo vroeg is. Dan is het toch gewoon afwachten. Ik heb de vk dan ook niet gebeld bij de mk-en.

Ik ken wel dames die veel bloedverlies hebben gehad en waar t wel goed bij zat. Dus ik hoop voor je dat het die kant op gaat! en dat het verder niks is.. (duimt voor Whuz)

Welkom andere zwangeren.

Kopen doe ik nog niet hoor.. dat durf ik niet. Eerst een goede 1e echo met 8 weken en dn nog een vroege geslachtsbepaling. Bij de eerste twee heb ik netjes de 20 weken afgewacht. Maar nu wil uik het eerder weten. :)

7. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Lieve Whuz. Wat angstig moet dat zijn. Ik ga niets zeggen wat je gevoel kan weg rationaliseren nu. Wel wil ik je een dikke virtuele steun-knuffel geven en ga ik heel hard voor je duimen dat bij jou gewoon alles goed zit. ♡

Hier is MvM net de deur uit. Heel vroeg inderdaad, maar dat kon niet anders.

Bijgevoegde bestanden:

8. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

9 nov 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    Wat rot meid!!!!!
    Ik heb vorig jaar mei een mk gehad, kreeg met 8wk een echo en het was leeg, dus ze zei t zit niet goed, ze kon niks vinden, en de kwaaltjes hielden bij mij aan, vooral m'n boobs. Week later weer een echo gepland, als er wat gebeurde gelijk bellen in die tussenweek. Met 9 weken een echo gehad, niks te zien, en nog steeds de kwaaltjes. We hebben t erover gehad, en kreeg een verwijsbrief na gyn voor de maandag erop als er niks gebeurde. Ik weet t nog als de dag van gister hoe t allemaal in stand kwam: vrijdag 8 mei, ik had m'n zoontje in z'n stoel gezet, broodje gegeven, en ik kreeg me ineens krampen, zo zeer, ik manlief appen dat t dus mis was, hij belde me gelijk op en ik barstte in tranen uit ( nu ik dit type worden m'n ogen weer waterig). Manlief is thuis gekomen en die heeft de vk gebeld. Ik ben op bed gaan liggen met een kruik en een poosje later kwam de vk bij me om te kijken. Ze zijn een paar x jij me geweest in het weekend, en heb er echt heel veel steun aan gehad,vond t fijn dat ze er waren. Het vruchtje was met 5 weken al gestopt en heeft erna nog ruim 4 weken gezeten, vandaar m'n kwaaltjes
    En als ik eerlijk moet zijn, zit er nu ook best over in......

9. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dat klinkt heftig Kleintje1985. Ik hoop dat het deze keer wel goed gaat met jouw kindje.

@lala90: dank je. Ik ben zelf ook niet zo van het mezelf opbeuren en alle goede verhalen lezen enz. Het kan inderdaad goed gaan maar in deze fase gaan zwangerschappen helaas ook vaak mis. Ik kan niks anders doen dan rustig afwachten. Of nou ja, rustig is nog best lastig.

Hoe is het trouwens met de slechte slapers? Deze nacht een beetje doorgekomen?

10. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Lieve Whuz, ik sluit me aan bij de andere meiden. Het hoeft niks te betekenen. Bij mijn zoontje had ik ook een beetje bruinverlies bij 6 a7 weken, kindje bleef plakken. Toch kan ik me heel goed je zorgen voorstellen want ik ben toen nog maar het zkh geweest om het te laten checken.

Mijn miskraam ging als volgt: was een jaar geleden en ik had eigenlijk nooit een knaltest gehad. Echter toen ik later testte werden de streepjes lichter en wist ik al wat zou komen. Anderhalve week later kreeg ik buikkrampen en verloor Ik alles.

Ik hoop zo met je mee dat het helemaal niks betekend. Was het veel bruinverlies? Veel sterkte, hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

11. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    440
    63
    Ahh lieve Whuz, ik snap dat je je zorgen maakt! Het kan nog alle kanten opgaan is mij toendertijd verteld met bloedverlies. Sommige vrouwen hebben 9 maanden lang bloedverlies en gaat het goed. Het kan dus nog alle kanten op, ik hoop echt dat het goed komt voor jou!!!!!! <3
    Om je vraag te beantwoorden, bij mij begon mijn miskraam met helderrood bloedverlies en best veel. Maar ook dat is geloof ik weer bij iedereen anders. Hou je taai en keep us posted! xx

12. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Dat is echt heel normaal dat bruinverlies dat is gewoon nog wat oud bloed.
    Pas als t.helderrood is en je hebt buikkrampen dan kan t een begin zijn van.een miskraam.
    Ik had bij mn.vorige zwangerschap met 10 weken.helderrood bloedverlies maar geen pijn.
    En toen bij de echo bleek er niks aan de hand te.zijn dus zelfs dat zegt niks.

13. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Och whuz, dit kan heel normaal zijn hoor. En zeker oud bloedverlies! Dat lees je zo vaak! Komt vast goed&#128536; Zolang je geen krampen en helderrood bloedverlies hebt is er niets aan de hand!

Ik ga vandaag het ziekenhuis bellen voor een echo.

14. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Tot nu toe blijft het bruin en af en toe een beetje korrelig. Alleen met afvegen als ik echt mijn best doe. Inlegkruisje is nog wit. Ik ga maar van het beste uit. Als het niet goed zit, dan hoop ik wel dat het snel doorzet, want dit is ook niks.

15. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    440
    63
    @ Whuz, goed zo. Van het beste uitgaan. Je bent zwanger tot het tegendeel is bewezen!

Bij mij net Moeder voor Moeders de deur uit. Maak me continu zorgen, omdat ik sinds gisterenavond weer geen symptomen meer heb enzo. pfffffffff Ik word er echt gek van :( Kan niet wachten tot dinsdag, hopelijk zit het er nog en zit het dan ook op de goede plek deze keer. Zelfs al test ik superpositief, ik blijf me zorgen maken......
    Nu ook weer een positieve test bij MvM :)

Bijgevoegde bestanden:

16. Zeladora

Zeladora Actief lid

17 aug 2015
    149
    1
    18
    NULL
    NULL
    Whuz, wat vervelend die onzekerheid! Hoop dat het snel ophoudt en je weer wat vertrouwen krijgt. Knuffel!

17. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

9 nov 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    En als je t niet vertrouw kun je altijd de vk bellen!!!!
    Hoop echt voor je dat t niet erger wordt en dat beebje blijft plakken!!!
    Dikke knuffel

18. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Hier ook net MvM de deur uit. Dinsdag na Pasen beginnen tot aan 7 juni, wat lijken die 10 weken nog ontzettend ver weg zeg :)

Mevr. vroeg inderdaad naar mijn vorige zwangerschap en gewoon uitgelegd hoe het zat

Bijgevoegde bestanden:

19. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dat zijn mooie dikke strepen op die testen zeg!

20. Katheleine

Katheleine Actief lid

12 dec 2015
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jullie testen zien er allemaal super mooi uit! Ik dacht dat de testen van mvm minder snel aankleurden, dus jullie beebjes maken mooie hoeveelheden hcg aan!
    Fijn dat het meeviel daphne

Deel Deze Pagina