Whuz wat naar die onzekerheid zo! Dames wat een knaltesten van mvm! Ik heb echt gewoon 0.0 energie om alles bij te houden. Merk echt goed dat ik er al twee heb lopen nu. Ben in de middag en avond kneitrmoe. En nu ook nog eens flink verkouden en dus gewoon lamlendig..
He damens Wat een onzekerheid allemaal ... Is inderdaad allemaal wel erg spannend. Vraagje: ik droom veel en slaap hierdoor slecht iemand tips? En ik wil het erg graag heg goede nieuws aan ouders en vrienden vertellen.. Ook omdat ik werk op een groep met agressie en ik volgende week een feest heb en dan dus niet meer drink en rook.. Is het nov te vroeg ? Zit nu in week 6 Groetjes en bedankt voor alle openheid .. Echt. Bijzonder deze groep
@Novembermamma, geen antwoord eigenlijk op je vraag over het dromen, maar ik zit wel met hetzelfde als jij, wanneer ga je het vertellen? Familie ga ik doen na de eerste echo, mits deze in orde is uiteraard. Dat is dus bij resp. 8 tot 10 weken. Ik denk dat ik het mijn baas wel eerder vertel op 7,5w. Niet omdat ik het graag wil, maar omdat ik fulltime werk en waarsch net als vorige zwangerschap geregeld naar de gyn moet. Daar moet dan toch iets voor geregeld worden. Echter, ik doe dit pas nadat ik van de gyn een zwangerschapsverklaring heb (verplicht op mijn werk). Als de gyn dat de volgende afspraak klaar heeft, dan vertel ik het daarna wel. Overigens deze week vrij, daarom kan ik overdag ook op het forum reageren haha. Heb je het feest met je werk of met vrienden/familie? Ik had vorige week zaterdag een feest en had precies hetzelfde. Mijn beste vriendin wist het toen al, maar heb de rest van mijn vrienden op de hoogte gesteld. Ze vinden het anders heel raar als ik ook ineens niet meer rook en drink. Ze gaven aan al een vermoeden te hebben, omdat ik geeneens 1 drankje nam haha.
Ik droom ook heel erg veel en levensecht. Geen enge dingen maar gewoon gekke dingen! Heb er eigenlijk geen last van..
Hier geen rare dromen gelukkig. Maar slaap ook slecht.. nu komt dat omdat ik ziek ben.. zit aan de antibiotica vanwege keelontsteking. Dochter slaapt ook nog niet volledig door, dus hoop dat ze dat snel gaat doen! Hier vertellen we het denk ik pas met 12 weken. Dit omdat bij de vorige zwangerschap iedereen er bovenop zat vanwege de ivf met pgd. Nu een leuke verassing dus Mijn zus wil ik het net iets eerder vertellen.. omdat zij al 2,5 jaar bezig is voor een tweede en het maar niet wilt lukken. Ze gaan binnenkort starten met ivf met pgd. Dus zou het lullig vinden om het met iedereen erbij zo te vertellen.. Straks even het ziekenhuis bellen, spannend Ben wel een beetje misselijk nu..
wat een dilemma's he ..Vrijgezellen feestje😬 Heb ik volgende week Maar ja is het erg als je ouders het erg vroeg weten .. Als het mis gaaf kunnen die mensen je toch immers steunen ? Dromen is niet erg storend maar wel lastig als je als een halve zombie op werk bent .. Hahaha Tanden op elkaar en blijven hopen Op blijvend goed nieuws voor iedereen hier ...
Vorige zwangerschap heb ik 9 maanden heel slecht geslapen. Nu lig ik ook alweer behoorlijk te woelen 's nachts. Ik ga er vaak even uit of lees even wat. Wanneer je het vertelt is heel persoonlijk. Wij willen het dit weekend aan mijn familie vertellen. Mijn zus zie ik weinig omdat zij niet in de buurt woont. Nu twijfel ik wel een beetje. Misschien vertel ik het juist alleen aan mijn zus en dan met mijn zorgen erbij. Op dit moment voelt het een beetje raar om het heel enthousiast te delen en felicitaties in ontvangst te nemen. Eerst de komende dagen maar even afwachten.
Mijn ouders en 1 broer weten het al, ook omdat ik rookte. Op m'n werk nog niks verteld, wel bijna verluld natuurlijk. Slapen gaat nog prima snachts alleen word om half6 al klaar wakker.
Wat naar Whuz, dat je bruinverlies hebt. Ik heb dit al vanaf 4+3, dus ben ook best onzeker geweest. Maar t gaat nog steeds goed. Als je er erg onzeker van wordt gewoon de vk bellen he, daar zijn ze voor. Mooie mvm testen zeg, die van mij was lang zo knallend niet. Dromen doe ik niet, maar slaap idd wel slecht. Net als veel hier. Probleem van vertellen heb ik nog even niet. Na de eerste echo mogen mensen het wel weten. Het is dan toch zo, ook als het alsnog mis gaat.
Ja, dat duurt dan nog wel even inderdaad. Ik heb de echo met 7,5 week, das al net ff anders. Nu weten 2 beste vriendinnen het en jullie natuurlijk.
Wat naar Whuz! Hopelijk is het niks ernstigs en wordt het al minder. in principe hoeft bruinverlies niets ernstigs te betekenen dus hou je daar aan vast! En Anders kan je altijd de verloskundige bellen En de dames die met mvm mee doen, wat een knaltesten zeg!! Super!! Ik heb ook veel last van levendige dromen en ben iedere ochtend ook mega vroeg wakker..
Inderdaad mooie testen! Goed dat jullie mee doen! Ik ga uiteraard ook weer meedoen.. zonder mvm hadden wij onze dochter niet gehad. Dus ben zeer dankbaar en ga me vanavond aanmelden. Ik heb een verwijzing gevraagd voor het ziekenhuis, omdat ik liever daar weer onder begeleiding ben tijdens mijn zwangerschap Ik moet toch bevallen onder begeleiding van een gyn, dus dan leer ik hem of haar liever direct kennen. Nog meer meiden die bij de eerste een keizersnee gehad hebben? Ik wel, na 14 uur uiteindelijk een keizersnee geworden omdat onze dochter verkeerd lag. Ik hoop nu gewoon vaginaal te bevallen
Bruinverlies lijkt op dit moment gestopt. Hopen dat het zo blijft. Ik heb geen contact opgenomen met mijn vk, want die kan er toch niks aan doen. Als het nou echt bloed wordt, dan bel ik wel even. Het was eigenlijk precies hetzelfde als wat ik op 7/8dpo had. Toen had ik een soort innestelingsbloeding.
@ dames met bruin verlies. Sterkte het kan nog alle kanten op, probeer positief te blijven. Kan helaas heel goed voorstellen hoe jullie je voelen. Bij ons is het 5 keer vroeg mis gegaan. Kan mij voorstellen dat het spannend is. De vk kan helaas idd weinig voor je doen. Enigste wat ze bij mij doen is bloedprikken op hcg en dat geeft geen garanties alleen iets meer gemoedsrust voor mezelf.
Hier mijn moeder vertelt en een vriendin. Zij helpen mij door deze moeilijke weken heen en staan mij bij met een luisterend oor en duimen met mij mee dat het deze keer wel goed gaat.
Ja ik wel in ieder geval. Ik had vandaag een knaltest maar dinsdag worden de kratten pas gebracht omdat ik zondag 6 weken zwanger ben. Ik las van iemand anders hier in de groep dat ze al voor de 6 weken gestart was? Dat is bij mij in de regio absoluut niet het geval, voor iedereen pas na de 6 weken