Whuz: niet leuk! Hoe gaat het nu? Wat een vreselijke onzekerheid... Sterkte en dikke knuffel... Hier mag ik al meteen beginnen met mvm! Wel even wennen hoor te plassen op zo'n pot hihi Vandaag voor het eerst echt misselijk geweest, en die buik die zwelt toch een eind op! Niet te missen! Ik hoop dat het snel minder wordt!
Die opgezwollen buik heb ik ook lief, vreselijk. Mijn broeken doen gewoon zeer. En afhankelijk van de test mocht ik idd direct beginnen. Als hij fel genoeg is verspillen ze niet meer hcg dan nodig gaf ze aan. Maar dat potje plassen is de maar niks 😂. Staand kan ik me niet genoeg ontspannen, dus ik ga maar op mijn hurken zitten (zoals je in het bos zou doen)
Dat zou je denken, maar daar denken ze in omg. Drenthe dan toch wat anders over haha. Ik mag echt pas a.s. dinsdag beginnen. Het is dus denk ik afhankelijk van de MvM mevrouw zelf
Vreemd dat het zo scheelt dan ja. Maar je kunt dan alsnog wel 10 weken mee doen. Koken wordt wel lastiger nu. Ik krijg toch steeds meer last van sterke geuren en misselijkheid. Kan nog leuk worden vanavond, want dan heb ik een workshop chocola bewerken. Als die geur me maar niet tegen gaat staan 🙊
Ik woon ook in Drenthe en mocht ook gewoon vandaag beginnen haha. Ze zijn vanochtend geweest maar het was geen probleem volgens die mevrouw. Zal dus wel per persoon verschillen... Op zich raar dat je nog niet mag beginnen want ze willen toch zoveel mogelijk hcg inzamelen?
Haha, misschien dan toch meer de vertegenwoordig van omgeving Hoogeveen (ik woon in Zuidwolde maar weet dat de vertegenwoordiger uit Hoogeveen komt ) .. Tja als ik er zo over nadenk is dat zeker raar. Waarom niet eerder beginnen, als ik toch een knaltest heb dan plas ik het alleen maar uit. Ach, dan dinsdag. Raar maar goed, de 10 weken an sich zijn nog best lang dat ik wel mee doe
Daphne ik heb hetzelfde hoor Begin ook pas dinsdag. Volgens mij is het per MvM persoon verschillend idd en begrijp dat dinsdag de standaard ophaaldag is. Dus hier ook dinsdag
Nee nog geen oorzaak bekend. Was eigenlijk nogal onverwacht dat ik nu zwanger was. Heb 8 maart een dagopname gehad bij het UMCM en krijg 21 april de uitslagen. 8 maart zei de echoscopiste dat ze kon zien dat ik elk moment mijn menstruatie kon verwachten, vanwege onregelmatige cyclus dat voor waar aangenomen en gedacht dat we daarom niet echt voorzichtig hoefden te zijn. Na 2 weken wachten op een menstruatie die niet kwam toch maar een test gedaan en die was duidelijke positief. Cb gaf 1-2 aan en vk en gynaecoloog denken dat ik waarschijnlijk toen mijn eisprong heb gehad en nu tussen de 4 en 6 weken zwanger ben. Hcg waarde was goed en past bij zwangerschap van 4,5 week. Dit is dus een beetje een zeer welkom cadeautje die we hopelijk in november in het echt mogen ontmoeten.
Spannend hoor Mizz Bunny. Laat het deze keer maar goed gaan. Jij hebt al meer dan genoeg miskramen gehad!
Het lijkt gestopt. Het is beperkt gebleven tot alleen wat met afvegen en dat heb ik nu ook niet meer. Ik ben nu trouwens ook heel misselijk. Dat herken ik wel van vorige zwangerschap. Dat ik rond etenstijd honger kreeg maar tegen de tijd dat het eten klaar was te misselijk om te eten. En nu na een half uurtje toch weer honger. Dat geeft dan wel weer een goed gevoel dat het nog wel goed zit. Als het bruinverlies niet terug komt ga ik proberen om het rotgevoel los te laten. Ben jij de hele dag misselijk?
Wat spannend allemaal he! Ik blijf ook zo onzeker... Ik weet dat ik er niks aan kan doen en toch moet proberen om het van me af te zetten. Maar dan denk ik s'morgens weer dat ik minder pijnlijke borsten heb en dan twijfel ik weer. Bij mijn eerste twee kindjes heb ik ook niet echte klachten gehad dus weet dat niks hoeftvte betekenen.. Inderdaad mizz Bunny: ik hoop ook dat we in november allemaal ons kleintje in onze armen mogen houden!
Oh wat fijn! Ik hoop dat je het kan loslaten ! Ik sta goed op, maar in de loop van de dag als m'n maag leger wordt dan wordt ik misselijk, eet ik weer dan gaat het weg... Had ik bij m'n vorige zwangerschap ook!
Herken het hoor, voel hier ook helemaal niets op wat buikpijntjes af en toe na. Vind het doodeng, heb altijd misselijkheid en pijnlijke borsten gehad bij mij vorige zwangerschappen en nu helemaal niets, het was dat de test positief was. En nu maar naar de wc toe rennen iedere keer en broekloeren. Wordt gek van mezelf...
nou ik had een enorme knaltest dat verbaasde haar toch ook wel en ik was bang dat hij nog niet positief genoeg zou zijn voor hun test hahahaha bij mijn dochter had ik een veel lichtere streep dan nu en toen was ik al 6,5 week?? ik kan niet wachten tot mijn echo om te zien wat er allemaal gaande is in mn buik
Lieve Whuz heel veel kracht toegewenst. Blijf positief! Bij mijn miskraam had ik zoals beel dames schrijven lichte testen. Ze werden niet echt donker. Tijdens de eerste echo klopte de termijn niet. Ze konden niet goed zeggen hoever ik was en het klopte niet met mijn vermoeddelijke eisprong. Toen wist ik eigenlijk al dat het niet goed zat. Na een week een paar dagen bruin/rood verlies en toen na wat heftige krampen kwam het vruchtje.
Wat duurt het wachten op zo'n echo toch lang! Ik heb het mijn ouders al verteld, maar reactie was dat ze in zo'n vroeg stadium nog niet had willen weten. Jammer dan, het leuke vertellen heb ik tijdens mijn misgelopen zwangerschap al gedaan. Nu wil ik gewoon kwijt waar ik mee zit. Nou, paasdagen staan voor de deur. Gaan jullie nog leuke dingen doen? Ik ga een paar dagen kamperen, nu kan ik het nog En dan zijn we zo weer een paar dagen dichter bij de echo.
Gelukkig is het gestopt whuz!! Betula, jammer van die reactie. Snap het ook wel.. maar voor jou is dit gewoon belangrijk nu. Ik heb een nieuwe verwijzing aan de huisarts gevraagd en die was vandaag binnen. Gelijk het ziekenhuis gebeld maar helaas, moet een paar dagen wachten voordat ik kan bellen stom.. Wij zijn al aan het bedenken hoe we het gaan vertellen..
@betula: wat een vervelende reactie van jouw ouders zeg! Het gaat hierbij toch om wat belangrijk is voor jou? Pfffff. Hier blijft de onzekerheid. Had eerder deze week veel steekjes enzo, gaf me een goed gevoel. Gisteren maar enkele en alleen 'à middags wat misselijk en nu meteen stressen natuurlijk hahaha. Zal blij zijn als ik volgende week de echo heb. Moet gewoon er niet aan denken dat ik een vierde MA heb ((((((. Zul je net zien denk ik dan weer . Maar goed... Volhouden en rustig blijven. Mijn man steunt me wel heel erg lief moet ik zeggen. Fijne dag allemaal vandaag!!