16-30 november 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door whuz, 12 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    @betula. Wat jammer dat ze zo reageren. Maar als jij die behoefte hebt om het te kunnen delen dan is het natuurlijk goed om te vertellen. En kamperen? Heel leuk, maar het is niet echt warm en droog op dit moment. Of heb je een lekkere caravan met verwarming? Ik hou zelf ook van kamperen maar eind maart vind ik nog een beetje te vroeg. Veel plezier! Waar ga je heen?

Nog bedankt dames om jullie ervaringen met jullie miskraam met mij te delen. Het helpt me om mijn bruinverlies in perspectief te plaatsen. Het kan denk ik onschuldig zijn of het kan binnen nu en een paar dagen toch uitmonden in een miskraam. Het blijft een beetje spannend in ieder geval.

2. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat onwijs bot Betule. Waren ze wel blij of dat ook niet eens?

Whuz: nog bloed verloren?

Wat duurt dat 1e trimester lang he! En dan zeker de tijd tot de echo.

Wij gaan gourmetten met Pasen en verder gelukkig geen verplichtingen. Hoop dat het droog blijft kunnen we er lekker op uit met onze kleine.

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Moggu!
    Whuz hopelijk blijft t hierbij.
    Betula, zo was bij de eerste de resctie van mijn schoonmoeder ook. Tsja t kan nog misgaan he..

Ik ben alleen met de kindjes met pasen. Vriend moet werken met late dienst. Tweede paasdag gaan we bij mijn moeder gourmetten :)
    Nu nog n dagje werken en dan vrij tot woensdag :)

4. Katheleine

Katheleine Actief lid

12 dec 2015
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Betula ik kan me voorstellen dat dat een aardige domper was.. Was het denk je meer zelfbescherming vanaf haar kant? In ieder geval geen fijne binnenkomer.

Ik ga met Pasen langs beide families. Hopelijk komt er geen rosbief op tafel ;) mijn moeder weet dat ik daar gek op ben..

5. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn familie komt brunchen met Pasen. Hopelijk kunnen we lekker naar buiten voor een wandeling ofzo.

Sinds gistermiddag geen bruin meer gezien. :)

6. Maritiem

Maritiem Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    @ whuz, fijn dat het gestopt is zeg!!

@ betula balen inderdaad dat ze zo reageren.

Hier ook echt totaal nog geen (duidelijke) symptomen, alleen wat last van mijn darmen af en toe. Met pasen hebben wij met de hele familie een paas brunch. ik hoop dat ze niks doorhebben. We willen eigenlijk nog wachten tot na eerste echo (4,5 week) maar ben aldoor bang dat ze het al eerder gaan zien. we zullen wel zien hoe lang we het volhouden.

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ik draag nu maar wijde vesten. En zelfs daarin begin je het al te zien. Blij als we 4 april een goede echo hebben. Dan gaat de rem er af..

8. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    @Betula, pff net of ik mijn schoonmoeder hoor praten. Was ze verder wel blij of alleen deze reactie? Jammer, maar goed, jij hebt het in ieder geval verteld :)

Mijn schoonmoeder zie ik vanmiddag, ik ga nog niks zeggen, die hoort het over een paar weken wel. Toen mijn zoon overleed zei ze, niet huilen, er komen wel andere kinderen. Strikt gezien heeft ze daar hopelijk gelijk in, blij ben ik er nog altijd niet mee :)

Verder goed geslapen, alleen ik ben wat verkouden. Keelpijn en hoesten. Valt verder mee, alleen met hoesten krijg ik zo'n krampen rond mijn baarmoeder dat ik echt even moet zitten. Niet altijd maar soms, wanneer ik ineens wat harder moet hoesten. Ik wist niet eens dat dit kon, nu al 'bandenpijn'.

@ Maritiem, ik hoop met je mee! Ik heb mijn moeder vorig weekend gezien, maar daarna zei mijn vriend: ik denk dat ze het door heeft. Ik hoop het niet.. wil het vertellen op de verjaardag van mijn stiefvader namelijk op 8 april

9. mrsloes

mrsloes Actief lid

11 dec 2015
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vertel het mijn ouders voorlopig nog niet hoor
    hahaha mijn moeder wil dat niet zo vroeg weten
    en was het er eigenlijk niet mee eens dat ik nog een iui ging doen
    wat me vrij logisch lijkt na een eerste iui die slaagde ook al liep hij met een mk af
    dus ik vertel voorlopig nog niets aan mijn moeder
    mijn zusje weet het al wel, aangezien mijn man niet mee kan met de echo en na de vorige keer vind ik het toch wel heel spannend
    na de test van gisteravond heb ik wel het idee dat het er 2 kunnen zijn
    ik zal toch echt de echo af moeten wachten :)
    14 april

10. mrsloes

mrsloes Actief lid

11 dec 2015
    258
    0
    0
    NULL
    NULL

11. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    @ Mrsloes, goed dat er toch iemand met je mee gaat! Blijft spannend inderdaad. Ik snap je reden goed, weliswaar heb ik geen IUI traject gehad maar wel dat je het echt pas na een goede echo wilt vertellen.

Toevallig ging dat idee gisteren ook héél even door mijn hoofd, knaltest, bandenpijn, wat als het er twee zijn? Maar vandaag denk ik dat het er toch maar 1 is. Er was 1 eitje wat de goede grootte had in de linkereistok, tweelingen zitten niet in de familie dus rationeel gezien denk ik dat het er maar 1 is haha

12. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe

13. Mic

Mic Lid

9 mrt 2016
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Schoonmoeders 😊. Toen ik zwanger was van onze tweede was haar eerste reactie: o was het een ongelukje? Dat was het dus niet. Vond het zo'n stomme reactie... Ben benieuwd naar haar reactie als (hopelijk mogen) vertellen dat ik zwanger ben van de derde....

14. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Ooooh.. werkelijk geen leuke reactie.. ik zit te bedenken hoe ik zou reageren, ik zou het niet eens weten. Inderdaad een stomme reactie. Succes!

15. mrsloes

mrsloes Actief lid

11 dec 2015
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben zelf een 2eiige tweeling
    en eigenlijk altijd wel gedacht dat mocht ik kinderen krijgen er een 2-ling tussen zou zitten ;)
    en bij de follikelmeting waren er dit keer 2 op de goede grootte en 2 kleintjes
    oh wat duurt dat wachten tot die echo lang!!!! en had eigenlijk de 12e al gemogen had ik daar nou maar gewoon ja op gezegd ;)
    achteraf had dat wel gekund

16. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Haha ja nou spannend dan, dan snap ik je gedachte best. Het zou zomaar kunnen alleen inderdaad nog even wachten. Ik vind al dat wachten lang duurt.. laat staan jij.

17. Katheleine

Katheleine Actief lid

12 dec 2015
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat leuk! Ik ben nu al benieuwd naar jouw echo!!
    Zou je het leuk vinden om een tweeling te krijgen??

18. mrsloes

mrsloes Actief lid

11 dec 2015
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja lijkt me hartstikke leuk ook superdruk lol
    met 1 ben ik ook blij
    als het maar goed gaat dit keer ;)
    mijn man zal wel even moeten slikken hahaha die vind het wel eng ;)
    maarja het duurt nog lang 14 april ;)
    echt nog even geduld hebben

19. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Hee meiden,

Wel meegelezen niet zo veel gekletst.
    Wat jammer dat sommige familie zo reageert zeg :(

Ik ben ook zeer benieuwd hoe onze ouders en andere familie gaat reageren. Bij ons is het de eerste, en ze wachten al lang tot het moment, dus ik gok dat ze zich kapotschrikken en er een tranenbal onstaat.
    Hihi, heb er nu al zin in!
    Wij willen het na de eerste echo vertellen. Tussen de 7,5 en 8 weken.

Ik las dat er dames zijn die al positiekleding hebben moeten kopen.. Gaat het zo snel bij jullie joh?!
    Denk dat ik het geluk heb dat ik van mezelf voller ben en een buikje heb... Dus ik vind dat je nog niks kunt zien, hoewel m'n buik wel harder voelt.

Het enige waar ik bang voor ben ik dat teamgenootjes het gaan zien, vooral aan m'n borsten.. Wij douchen namelijk gezamenlijk na training en wedstrijd.
    Zo heb ik zelf ooit ook gezien dat iemand zwanger was... Al weken voordat ze het vertelde. ;)

20. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Haha dat is dan wel een erg leuk vooruitzicht natuurlijk! Oprechte blijdschap, heerlijk!

Ik denk niet dat het echt zo snel gaat, bij mijn zoontje kreeg ik een buikje rond 17 weken. Ik heb nu echt nog geen buikje, wel positiekleding aangeschaft. Meer omdat mijn darmen enorm opspelen.

Hmm, ja daar wens ik je succes mee. Ik kan het me goed voorstellen dat ze het daarmee doorhebben, maar daar kun je helaas weinig aan doen. Wat voor sport beoefen je?

Deel Deze Pagina