Het is ook gewoon een onzekere tijd meid! Hoe zit het bij jouw translocatie, omdat elke toch weer anders is? Of hebben jullie een andere reden voor de Pgd bij je dochtertje als ik vragen mag? Bij ons werd ik wél makkelijk zwanger maar stopte het vruchtje met 6 à 7 weken wanneer het aangedaan was. Er was een relatief veel kleinere kans dat het tóch door zou ontwikkelen maar gehandicapt zou zijn. Eerst gaf men aan per zwangerschap 50/50 dat het goed was, later eerd dit nog aangepast naar 20-30 % dat het goed was. Dus vandaar - drie Ma's later - dat we hebben gekozen voor een donor. Ben altijd benieuwd hoe dat bij anderen is als ik Pgd zie staan .
Ik vertel het mn ouders en iedereen pas na 12 weken..daarvoor heb je echt nog vaak kans op een miskraam. Nog een weekje voor mn eerste echo kn echt niet wachten oeff en diezelfde dag gaat me dochtertje voor t eerst nar de peuterspeelzaal dubbel zo spannend
Ik zit even naar jou handtekening te kijken... Maar hoe kan jij 17-11 uitgerekend zijn? Ik ben 1/2 dagen langer zwanger en op 25-11 uitgerekend??? ergens gaat er iets fout haha.
Zo weer thuis van een paar dagen kamperen. Het was heerlijk, maar niet echt ideaal weer. Ik probeerde bij te lezen, maar ben na een paar pagina's gestopt sorry. Over de reactie van mijn moeder: zij kijkt heel erg uit naar nog een kleinkind, en ik denk dat ze vooral bang is om weer teleurgesteld te worden. Ja daar ben ik ook heel bang voor, maar ik kan niet met 10 weken zwangerschap beginnen. Ik hoop dat alles goed met jullie gaat! Ga het nu in ieder geval weer bijhouden. Proberen haha.
Het is voor ons allemaal spannend denk ik. Ik heb gelukkig geen bloedverlies gehad, maar nu weer het gevoel dat mijn klachten niet genoeg toenemen, maar eigenlijk weet ik helemaal niet of dat eigenlijk wel zo werkt. Voor de dames die al eens zwanger zijn geweest: horen je klachten steeds erger te worden? Of veranderd alles gewoon langzaam in andere/nieuwe klachten?
Het komt en gaat wat betreft de klachten. Tis niet zo dat als de hcg toeneemt je klachten ook toenemen. De ene dag reageer je er gewoon beter op dan de andere dag. Ik ben met vlagen heel moe en soms voel ik een dag niks en dan de dag erna steeds weer krampjes. Zo ging het vorige zwangerschap ook. Dus ik zou me daar niet te druk om proberen te maken.
LJJ, maar jij sport al langer.. dus dan maakt het helemaal niet uit denk ik? Ik ha nog even verder twijfelen haha. Knap van jullie keuze! Lijkt me moeilijk.. Hier is de translocatie Idd de reden om voor ivf met pgd te kiezen. Ook omdat ik 3 jaar lang niet zwanger raakten.. daarvoor 1 vroege miskraam en na ongeveer 3 jaar ineens achter elkaar. Maar toen stonden we al op de wachtlijst. Uiteindelijk is gelukkig poging 1 geslaagd en dat is onze geweldige dochter We hebben zelfs nog 1 embryo in de vriezer. Die laten we ook absoluut terug plaatsen na deze zwangerschap. Deze baby wou niet wachten haha Ik heb 'geluk' dat het bij mijn translocatie zo vroeg misgaat elke keer. En bij ons, mocht er een aangedane embryo doorgroeien is het kindje buiten de baarmoeder niet levensvatbaar. Ben nu dus wel een beetje bang met deze zwangerschap.. maar we zien wel komt vast goed. Jij hebt ook al veel voor je kiezen gehad.. oneerlijk joh. Gelukkig is het zo sn gelukt met donorzaad!
Blugh wat een rotnacht. Steeds gigantisch warm waarbij ik steeds golven misselijkheid had. Ik voelde me echt heel beroerd. Ik heb ook sinds vannacht nare steken in mijn buik. Ik heb ook last van een braakfobie en ik word ook nog eens heel onrustig als ik zo misselijk ben. Vorige zwangerschap heb ik me nooit zo beroerd gevoeld zeg. Ik heb ook de hele tijd een warm gloeihoofd. Het lijkt wel of ik opvliegers heb ofzo. Ik word ook steeds heel benauwd wakker. Op de een of andere manier voel ik me toch best onzeker. Het voelt meer alsof mijn lijf in gevecht is met een indringer dan dat het bezig is om een veilig plekje om te groeien te maken.
Het hieft niet toe te nemen hoor! Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik echt nergens last van, niet moe, miet misselijk (misschien 1x) helemaal niets... en nu toch wel misselijk... het zegt helemaal niets ook niet als het toe of afneemt! Ik snap dat je graag bevestiging wil... nog even volhouden tot de echo!
Dames, nog tips tegen de misselijkheid en duizeligheid? Ook ik heb vannacht tot 4 uur prima geslapen, daarna bloedheet en uieindelijk nog een uurtje geslapen... nu met een brak hoofd aan de tafel. ... wie had er vandaag de echo?? Succes! !
Bij mij helpt een droog beschuitje met een glaasje melk een beetje. Of een kauwgompje of iets anders fris. Maar ik ben ook benieuwd naar tips!
Goedemorgen! Heel druk weekend achter de rug. Wel meegelezen, maar niet kunnen reageren. Wat een vreemde reactie van sommige ouders/schoonouders. Die van mij zijn wat ouder, maar ik heb er een prima band mee gelukkig. En wat een onzekerheid voor sommigen. Dat lijkt me zo moeilijk. Geen idee waarom, maar ik blijf er heel rustig onder allemaal en normaal ben ik echt een stressvol eerste klas. Heb nauwelijks klachten, dus geen idee of het goed is, maar na mvm geen testen meer gedaan. Anders maak ik mezelf gek. Nog een weekje geduld en dan zullen we het weten. Voor wie nu al de eerste echo heeft, veel succes.
Nou moest ik ook ff weten wie de echo heeft vandaag. Dit is het echto lijstje van maart: Afsprakenlijstje: Maart: So Blessed, eerste echo,29 maart Appel28, echo 31 maart Mirwes, vroege echo, 31 maart So Blessed Succes en veel plezier straks!
Si Blessed, succes met de echo vandaag! En ook veel plezier Hier redelijk geslapen.. vannacht wel ineens buikkramp en rennen naar de wc. Daarna prime geslapen
Morning! Hier ook goed beroerd steeds. Klachten zeggen niet zoveel. Bij de andere twee nooit misselijk geweest of iets. Nu wordt dat dubbel zo hard ingehaald.. So blessed succes met je echo straks!
Goedemorgen! Ik voel me vandaag gelukkig weer een beetje beter. Was gister niet echt lekker en ook nog chagrijnig... Veel plezier So blessed!