Goedemorgen dames! Een druk weekend gehad, dus heb geen tijd gehad om te reageren Heb alles gelezen en ik zag al dat er een klein sterretje in ons midden is..wat jammer..en heel veel sterkte!! Andere dames die nu in onzekerheid zitten, hopelijk is er niets ernstigs aan de hand en hebben jullie allemaal een fijne echo binnenkort! En So Blessed, heel veel plezier bij de echo!!
ben zo aan het twijfelen de afgelopen dagen had veel minder klachten, wel moe maar dat was het zo anders dan de vorige zwangerschappen in het begin heel misselijk geweest wat ook nieuw is maar dat is over geen pijnlijke borsten kortom ik maak mezelf helemaal gek!!!! de mk van de vorige keer heeft er toch wel ingehakt net een krampje gehad en ik dacht gelijk zie je wel het gaat mis was gewoon darmkrampje maar goed zou toch fijn zijn als ik nu 2 weken kon slapen en dan voor echo
Heel herkenbaar mrsloes.. Ik denk dat soort dingen ook telkens. Dan voelen mijn borsten weer minder pijnlijk aan, dan weer minder gevoelige tepels. Ik maak mezelf ook helemaal gek... Net als ik weer wat meer vertrouwen heb voel ik weer iets, of juist niet. Ik had het er gister met mijn man over en hij zei dat ik me dan maar met andere dingen moest bezighouden zoals vast nadenken over de namen 😊
Thnx.. Wij ook . Krijgen er ook best positieve reacties op. Nu hopen dat je een jongen krijgt Ik heb net gebeld naar de vk. 7 april al een echo. Ben ik net 7 wk 1. Dus hopelijk kunnen ze wat zien met mijn dikke pens. Week later zat helemaal vol en anders pas in week 9. Zo lang wilde ik eigenlijk niet wachten. Zul je zien dat ze niks kunnen zien en dat ik alsnog moet wachten (of een inwendige echo ).
Mijn vriend snapt mij soms ook echt niet. Ik ben al een paar dagen steeds misselijk en moe en dan zeg ik nog dat ik me niet echt zwanger voel. Ik krijg geen signalen van mijn buik of borsten. Bij mijn eerste zwangerschap had ik gelijk last van een soort bandenpijn en voelde ik gewoon dat mijn buik zich klaar ging maken voor een kleine bewoner. Ik had gelijk borsten met betonblokken erin en mijn darmen puilden uit. Dat heb ik nu helemaal niet. Ik ben moe en heel misselijk. Maar ik ben heel vaak misselijk (niet zo misselijk als nu). En dan kijkt hij met echt aan en zegt: wees blij dat je niks voelt. Hihi. Heeft die man ook helemaal gelijk in natuurlijk.
Haha. Ik vind hem heel leuk, maar hij past niet echt bij de naam van onze eerste vind ik. Dus Lennox wordt het niet bij een jongetje.
So Blessed, geniet ervan. Hopelijk word je het eerste 💓 op onze lijst! Dat er nu al mensen voor een echo gaan maakt dat ik ook wil! Kan echt echt echt niet wachten tot de 7de!
@ So Blessed, heel veel succes vandaag! Veel plezier ook, dat je maar een prachtig hartje mag zien. Vandaag helaas ziek moeten melden van werk, ik slaap hooguit 4 uur, beroerd en heb geen tot amper een stem. Mijn eigen stem is foetsie sinds vrijdag en sinds zaterdag al onder de wol, duurt me erg lang. Juist omdat ik zoveel moet hoesten schiet het soms ineens in mijn baarmoeder, doet voor een paar seconden best pijn en trekt weer weg. Geeft me in ieder geval het gevoel dat er toch iets gaande is.
Beterschap!!! Hopelijk ga je je snel beter voelen en ook beter slapen!! So Blessed: heel veel plezier vandaag!! Hoe laat mag je? En voor alle dames die mij gerustgesteld hebben door te zeggen dat je klachten niet toe hoeven te nemen: bedankt!! Heeft me echt geholpen! Hopelijk stalk ik jullie niet te veel met mijn onzekerheid, maar ik zie jullie ook een beetje als mijn 'panel van professionals'
So blessed: veel succes vandaag ik heb over precies een week ook mn eerste echo dan ben ikook 6weken en 1 dag. Ben benieuwd of ze al wat kunnen zien bij je. Laat het ons weten. Over de klachten ik heb letterlijk nergens last van. Vorige zwangerschap was ik misselijk en erggg moe. Dat heb ik nu niet ook geen gevoelige borsten eigelijk niks. Dat is soms.ook beangstigend maar toch voel ik op de 1 of ander manier dat het wel goed zit en daar vertrouw ik dan ook op.
Sommigen gaan wel heel vroeg zeg hihi. Ik mag a.s. maandag. Ben vlgns eigen berekening dan 7w3d. Al zou ik liever nu nog gaan haha! Daphne91, beterschap meid! Hier moet ik zo op jacht naar traktatie spullen. Oudste wordt zaterdag 4. Maandag dus ook voor haar deeerste echte schooldag buiten de wendagen om
Heeft ze er zin in om echt naar school te gaan Dreamer? En hoe vind jij dat? Lijkt me echt zo'n jankmoment. Haha. Maar ik kan om alles janken. *ahum*
Haha. Heb er al heel wat tranen om gelaten de laatste weken. Sta er nu redelijk goed in. Denk donderdag met afscheid psz wel ff slik/jankmoment...
Kan me het goed voorstellen! Weer afscheid nemen van een fase.. Ik denk dat het wel heel leuk is om te zien hoe snel ze zich straks op school gaan ontwikkelen. Als ik bij mijn zus kijk dan is haar dochtertje echt binnen korte tijd zó veel wijzer geworden! Heel leuk om te zien hoe snel zo'n klein wezentje zich kan aanpassen aan een nieuwe 'rol'..
Dacht dat ik mn eerste echo 5 april had maar het is dus 4 april stupid. Als iemand.t.voor me kan aanpassen.. Snap eigenlijk niet waarom.zo vroeg bij.mn vorige had ik pas met 8weken mn eerste echo
Mijn zoon is net 3 en hebben hem al in moeten schrijven op school. Begint in januari na de vakantie. Ik sta er nu nog heel nuchter in, en kan me ook niet voorstellen dat ik straks moet huilen... Maar we gaan het zien Het lijkt me wel spannend om te zien hoe ze het gaan doen op school, vriendjes en of ze makkelijk mee kunnen. Succes deze laatste week psz..
Ja das idd vroeg ja (dan ben je dus 6 weken?). Ik dus ook al met 7 weken, maar omdat het vol was. Eigenlijk doen ze t liefst met 8 weken hier. Meer zekerheid dat ze het ook goed kunnen zien. Maar ach. Nu op donderdag, anders was t de dinsdag erop geweest. scheelt maar een paar dagen toch?
@Essie, dat wordt maandag een gezellige boel dan haha. @Dreamer, dank je wel! Succes tevens, kan me voorstellen dat de zakdoekjes mee moeten Dank Katheleine, komt vast goed. Meestal is het na 1 of 2 dagen wel over, deze keer iets hardnekkiger helaas.
Ja 6 weken en 1 dag. Jij ook al best vroeg maar met 7 weken heb je tenminste wel al zeker een hartslag. By mij is et nog maar de vraag darom.ben ik benieuwd naar So Blessed.