Oeh wat herkenbaar! Ik werk ook in de zorg en heb ook al de vraag gehad ondanks het uniform! Haha, ik heb nee gezegd trouwens.... Werk in de thuiszorg en daar sta ik toch wel wat dichterbij de client en mocht het wel mis gaan... Ze moeten nog even wachten! Open huizen dag: ons huis staat nu al bijna een jaar te koop.... We hebben Al genoeg op het oog gehad, maar eerst dit huis verkopen!
Wat fijn al die positieve berichten dames! Allemaal mooie kloppende hartjes gezien! Gefeliciteerd! Hier ook nog niet veel klachten, wel heel erg moe.. En dan ga ik vanavond ook nog de nachtdienst in voor 3 nachten. Heb er echt geen zin in! En nog wat dames hier in de zorg, wat leuk! Ik werk in het ziekenhuis als verpleegkundige, hoop toch niet dat mijn patiënten al wat zien. Maar dat zal in de nachtdienst vast niet het geval zijn, haha!
Ben benieuwd of ik ook een beetje ga groeien. Bij mijn dochter had ik zelfs op het laatst bijna geen buik. Ik ben lang en zij lag diep. Ook ik werk in de zorg als verpleegkundige en vergeet nooit dat een flex kracht die af en toe kwam mijn directe collega zacht vroeg of ik misschien zwanger was. Ik was op dat moment al 32 weken zwanger. Onze uniformen zijn een beetje vormeloos en kun je een buikje makkelijk in verbergen. Heb hier met mijn collega hartelijk om kunnen lachen.
Mag ik ook op het lijstje erbij? Ik ben 20 november uitgerekend van mijn 2e kindje. 6 april de eerste echo. Groetjess
Continu honger: check! Daardoor misselijk: check! Libido van een panda: check! Nergens zin in: check! Ik heb gisteren tussendoor telkens een cracotte van Lu op met smeerkaas (best vaak) en dat hielp wel en vond het ook lekker Verder is het echt superirritant omdat ik totaal niet weet waar ik zin in heb en wat ik lekker vind. Wat moeten we in godsnaam weer gaan eten is een vraag die wel terug blijft komen :/ Y84 en Mart gefeliciteerd!!!! Fijn weer wat <3 erbij
Dames help ik heb gister per ongeluk 2 sushi gegeten nog wel met zalm. Dacht er totaal niet bij na..kan mezelf wel schieten. Hoop dat er niks gebeurd heb maandag mn echo ik voel me zo dom.
Bij een sushirestaurant of? Want daar is het meestal verse zalm.. En een keer zo'n klein beetje is denk ik geen ramp hoor. Desnoods vraag je het je verloskundige als je twijfelt. Volgens mij heb je zelfs pas met 6 weken een bloedband.. En dan is alcohol drinken etc ook niet meer verantwoord. Niet dat je dat überhaupt moet doen..
@essie, waar komt de sushi vandaan? Waarschijnlijk is het niet meteen reden tot grote paniek. De kans dat je van 2 sushitjes (krijg er spontaan trek in) listeria krijgt is niet groot las ik laatst ergens. Maandag heb je je echo, vraag het voor de zekerheid even na.
Dank je wel dames alleen sushi kwam van de ah! Ben zo bangg echt hoop dat dat klopt na 6 weken pas bloedband. Kga het zoiezo maandag nog even doorgeven.
♡ Mama's tussen 16 en 30 November 2016 ♡ 16 november Vanille99, 32 jaar, 1e kindje Mirwes, 1e kindje ♥ Appel28, 3e kindje Beertje29, 1e kindje 17 november Eedihcro, 38 jaar, 1e kindje 18 november Whuz, 37 jaar, 2e kindje ♥ Y84, 31 jaar, 1e kindje (wel 2 pleegkindjes) Dreamer, 26 jaar, 3e kindje Loretje, 32 jaar, 2e kindje Zeladora, 30 jaar, 1e kindje Semmie18, 24 jaar, 2e kindje 19 november Estherbdb, 25 jaar, 1e kindje 20 november Daphne91, 24 jaar, 2e kindje* Naatasja, 27 jaar, 1e kindje ♥ So Blessed, 25 jaar, 1e kindje ♥ Mart, 2e kindje Sandramarije, 2e kindje 21 november Lief26, 30 jaar, 2e kindje Marbella, 32 jaar, 1e kindje 22 november Maritiem, 25 jaar, 2e kindje 23 november Yale, 27 jaar, 1e kindje Lala90, 25 jaar, 1e kindje Katheleine, 25 jaar, 1e kindje Whoppie, 33 jaar, 3e kindje 24 november 25 november LJJ, 25 jaar, 1e kindje Betula, 35 jaar, 2e kindje NovemberMamma, 24 jaar, 1e kindje 26 november 27 november Marrissie, 23 jaar, 1e kindje Mrsloes, 39 jaar, 2e kindje Essie28, 26 jaar, 2e kindje 28 november Kleintje1985, 30 jaar, 2e kindje Baby90, 25 jaar, 2e kindje Mizz Bunny, 33 jaar, 2e kindje 29 november Nala1987, 28 jaar, 1e kindje 30 november Afsprakenlijstje: April: Y84, vroege echo, 1 april Mart, 1e echo, 1 april Daphne91, vroege echo 4 april Dreamer, intake & vroege echo, 4 april Essie28, intake en echo, 4 april Zeladora, intake 5 april Semmie18, 1e echo, 5 april EedihcrO, 1e echo, 5 april Marrissie, 1e echo, 5 april Kleintje1985, 1e echo, 5 april Vanille99, intake en echo, 5 april Katheleine, 1e echo, 6 april Sandramarije, 1e echo, 6 april Lala90, intake en vroege echo, 7 april Beertje29, eerste echo, 7 april Whoppie, 1e echo 7 april Katheleine, intake, 8 april So blessed, intake en (2e) echo, 8 april Lief 26, intake en echo, 11 april LJJ, intake en 1e echo, 11 april Whuz, intake, 12 april Estherbdb, intake en eerste echo, 12 april Baby90, eerste echo, 12 april Mizz Bunny, intake en echo, 12 april Yale, intake en eerste echo, 13 april Mrsloes, 1e echo, 14 april Nala1987, 1e echo, 14 april Onseerstewonder, 15 april Mic, intake en echo, 15 april Betula, 1e echo, 18 april Appel28, termijnecho, 18 april Zeladora, 1e echo, 19 april Katheleine, termijnecho, 20 april Mizz Bunny, gesprek wc echo gynaecoloog, 21 april Maritiem,intake+ 1e echo (termijn), 25 april Marbella, 1e echo, 26 april Whuz, 1e echo, 29 april Mei: NovemberMamma, 1e echo, 4 mei 0 BOYS 0 GIRLS 33 SURPRISE Wij steunen Moeders voor Moeders: Daphne91 Appel28 Lief 26 Beertje29 Lala90 Estherbdb Yale EedihcrO NovemberMamma Baby90 Mrsloes So blessed kleintje1985 ☆ die er toch nog bij horen!: Lavendel2014
Oh nog effe voor het lijstje: ik heb 14 april mijn intake bij de Vk en de 2e echo. Dan ben ik bijna 9 weken. Zou iemand me even willen toevoegen?
Pfff.. net wederom weer wat bruine afscheiding bij afvegen, terwijl het net 5 dagen helemaal over was en ik er niet echt meer mee bezig was. Het is echt alleen maar bruinig en niet helderrood. Dit is mijn eerste zwangerschap en weet dus niet wat ik er mee aan moet. De verloskundige gaf vorige week aan dat ik zal moeten afwachten tot 12 april maar vind dat nu toch wel lang duren.
Wat vervelend Esther! Je zou ook ter geruststelling een echo kunnen laten maken.. Je bent 7 weken dus dan moet er zeker een hartje te zien zijn. Als je het fijn vindt moet je gewoon bellen hoor..! Ze kunnen dan eventueel ook kijken of ze een reden zien waar het oude bloed vandaan kan komen. En als je met 7 weken een kloppend hartje ziet, verlaagt de kans op een MK van ong. 10 % naar 4 of 5 % hoorde ik gisteren van de arts. Dus het geeft je misschien wat rust om te laten kijken?
Gefeliciteerd Y84 en mart met hartjes!! Wat fijn. Ik.mag volgende week. Vind het erg spannend.. Oh.. ik doe mee met mvm ☺ laatste kans.. dus wil nu wel echt meedoen.
Bedankt dat ik op de lijst ben toegevoegd... Vind de dagen echt voorbij kruipen tot de eerste echo.. Vind de dag doorkomen echt een opgave.. Veel misselijk, maar ook honger. Soms een beurse buik en afscheiding dat je bijna continu wil checken of het wel goed is allemaal.. En mijn borsten doen lekker zeer. Vind het allemaal wel spannend.. Hoop net als iedereen hier op een kloppend hartje
Yeah! We kunnen weer kletsen Hoe is het met de dames die al een echo hebben gehad? Mogen we hartjes toevoegen?
Soo dat werd tijd ik wou echt nodig wat vragen. Ik had maandag een echo en ze zagen een vruchtzak met een vlies in het midden dus het is een tweeling maar ze zag maar 1 baby met hartje en in het ander deel zat ook iets maar geen kloppend hartje. Die mevrouw zei of dat gaat ook nog groeien of het is al afgestorven. Daarom.testte ik dus zo vroeg positief! Maar nu wilde ik ervaringen leze maar er is zo weinig over bekend
Oh WoW, toch een tweeling. Toevallig hadden vrienden een zelfde verhaal. Zwanger van een tweeling, maar het ene kindje groeide harder dan de andere en pikte dus ook de ruimte in. Uiteindelijk draagt zij wel beide kindjes, maar eentje heeft het nu al niet gered. Ze zal dus wel van twee moeten bevallen.. Maar helaas maar een kindje hebben. Ik hoop voor je dat het bij jou nog goedkomt!