16-30 november 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door whuz, 12 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    @ naatasja, je kan ook nu nog een vk bellen, misschien kun je dan vanavond nog terecht.

2. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede

Ja ik heb diabetes type 2 dus blijf onder de gynaecoloog. Zat ook al te denken de hp weer te bellen, maar die zien me ook weer aankomen. Word zo onzeker gemaakt dat ik ook gewoon niet meer durf te bellen, echt met het gevoel van wat zullen ze nu weer denken.. Gelukkig zijn de krampen nu weer weg. Voel me enorm opgeblazen, verlies geen stolsels. Maar het bloed loopt wel en ook gewoon in mijn maandverband (tis net een ongesteldheid) wel iets minder maar toch genoeg bloed..

3. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede

Oke hier schrik ik ook wel van dat het dan gewoon nog kan toenemen. Ik ga gewoon de spoedlijn van de verloskundige bellen. Ik durf niet maar ga het gewoon doen en mijn verhaal voorleggen... Zal het zo wel horen

4. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    440
    63
    Ik zou ook gewoon bellen hoor!!!! Kunt het proberen en zo in spanning zitten is ook niks!

Gefeliciteerd aan alle dames met de goede echo's!!!!

5. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Tiel
    @naatasja, succes! Hopelijk mag je langskomen.

6. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    @Naatasja, ik zou ook echt bellen, want vind je verhaal echt zorgelijk klinken. Ze kunnen er natuurlijk niets aan doen als het misgaat of al mis is, maar die onzekerheid erbij lijkt me verschrikkelijk. En dan zijn jullie al zo lang bezig. Ik hoop van harte dat er nu een mooie hartslag zichtbaar is en de zwangerschap de komende weken gewoon goed blijft vorderen. Duim-duim-duim!

7. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Hier ook druk aan het duimen. Goed dat je toch even belt. Al die zorgen die je je maakt zijn ook niet goed voor de kleine, dus je kunt het beter gewoon weten hoor!

Voor de andere meiden, gefeliciteerd met de goed echo's. Wat een fijn gevoel moet dat zijn zeg.

8. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    volgens de verloskundige klonk het als een miskraam, ze wou me wel zien maar kan en mag niet aan de patienten van een gynaecoloog komen. zij raadde mij aan weer de gynaecoloog te bellen, als ze me weer afwimpelde wou zij wel bellen.. Zij vond ook alles een heel vreemd verhaal hoe ik behandeld word. Dus ik heb de gynaecoloog gebeld en mag nu naar het observatorium komen. Het is wel heel erg druk en kan lang duren. Maar ik krijg zo hopenlijk wel meer duidelijkheid. Bedankt dat ik door jullie even de oerkracht inmezelf heb terug gevonden. Laat het weten zodra ik iets meer weet

9. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Succes naatasja...

10. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Tiel
    Goed zo naatasja, hopelijk dat ze nu wel een inwendige echo gaan maken en blijkt het vloeien iets onschuldigs te zijn.

11. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Ik mag toch hopen dat je nu inderdaad wel gewoon netjes een inwendige echo krijgt, zoals past bij je termijn. Spannend zeg!

12. Katheleine

Katheleine Actief lid

12 dec 2015
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes natasja! Hopelijk is alles gewoon goed en krijg je een mooi kleintje te zien!

13. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Dankjewel dames. Bloeddruk enzo hebben ze gedaan is allemaal goed. Nu wachten op de dokter.. Ik hou julloe op de hoogte

14. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Tiel
    Sterkte, ik zou proberen aan te sturen op een inwendige echo wanneer de arts er is.

15. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Natasja ik wens je heel veel sterkte!!! Succes!!! Ik denk aan je!

16. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Naatasja, heel veel sterkte! Knap van je dat je toch op je strepen bent gaan staan, alle respect voor maar wel heel goed voor je denk ik!

17. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Heel goed Natasja. Hopelijk weet je dan snel meer. Veel succes zo!

18. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Succes Natasja!

Ik heb alles bij gelezen en zag een hoop hartjes. Gefeliciteerd meiden.

Verder erg moe en misselijk dus niet de puf om te reageren :(

19. Loretje

Loretje Lid

9 feb 2016
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel succes naatasja!!! Ik ben aan het duimen voor jou en het kleintje!

20. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Wachten duurt lang... Zenuwen krijgen de overhand. Hoop op goed bericht. Maar ben er bang voor

Deel Deze Pagina