Hee meiden, Hier een goede echo! Mooi knipperlichtje gezien! Ik wordt geschat op 7.2, maar het was lastig meten. Verder was er ook een cyste te zien van 1,5 cm, maar geen reden tot zorg! Grote gelukkige boel hier Best bijzonder zo de eerste keer!
@ lala & trinity: ik woon in België en kom dus gezellig meekletsen met mijn buren zp is dan ook een goede website! Hier moet je steeds naar de gyn want we hebben geen verloskundigen en op het scherm kan de gyn zo overschakelen van 2D naar 3D. De gyn zei nog dat na een goeie echo met kloppend hartje op 8w de kans dat het nog misgaat erg klein is. Misschien voor sommigen geruststellende woorden...
Gefeliciteerd voor de dames met een goede echo! Natasja succes: klinkt zorgelijk. Maar hoop op goed nieuws Ik WIL KWAALTJES!! erg he? maar t maakt zo onzeker als je niks voelt. En pas 4 mei de termijnecho.. Sorry voor de dames die wel last hebben van kwaaltjes..
Ik snap het whoppie... Je wil graag iets concreets voelen dat maakt het echter he!!!! Nataasja.. Was je nu nóg niet aan de beurt?? Grrrrrr
Natasja! Ik heb vandaag ook inwendige echo gehad omdat ze niet voldoende zag en toch 'al 7w6d' zwanger ben! Dus gewoon op aandringen hoor! Heel veel succces!! Ook vaanf hier wordt er hard geduimd! Liefs lief!!
Ik had bij de eerste ook helemaal nergens last van, ik voelde dan zelf savonds in bed mn buik af naar dat 'bolletje' dan ha dik toch het gevoel dat het echt was!
Tjee Naatasja, wat een nare spanning. Ik duim mee vooral een goed bericht straks. Meiden gefeliciteerd met de mooie echo's! Whoppie, dat duurt echt nog lang inderdaad. Heb je voor die tijd wel een intake? Bij ons had ze na de intake toch nog tijd voor een echo, anders hadden we ook twee weken langer moeten wachten. Hier ook niet veel energie en dat komt slecht uit tijdens een tentamenweek... Verder gelukkig redelijk ok wat betreft kwaaltjes.