Foto's uploaden lukt mij nooit via telefoon. Als je dat wilt wel via een pc. ipv snel reageren druk je dan op meer opties. Daar kan je dan je foto uploaden. Hoop dat je hier iets mee kan op een of andere manier komt er nooit een link via de telefoon haha
Wij gaan denk ik geen geslachtbepalende echo doen. Wachten tot 20 weken echo. Ik zou het wel willen maar de eerste keer zaten ze ernaast dus wacht nu braaf op de 20 weken echo.
Ik zou wel graag een geslachts bepalende echo willen hebben. Mijn man weet het nog niet. Maar ik haak graag en wil graag de tijd hebben om spullen te maken. Daarnaast wil ik het gewoon zo graag weten
omdat ik er 2 heb, heb ik meer echo's dus denk dat ik het wel hoor gelukkig ken ik de dames op de verlos en kraam goed dus misschien word er wel extra gespiekt
Wij gaan een geslachtsbepaling laten doen met 16 weken. Ik vind anders de tijd tussen 12 weken (combinatietest) en de 20 weken ook erg lang, dus zou dan sowieso een pret-echo tussendoor doen. Dan maar meteen met geslachtsbepaling!
Is ook wel erg lang lala90! Wij gaan ook weer een geslachtsbepaling laten doen met 15 of 16 weken. Wij zijn héél nieuwsgierig
Haha wij zijn ook heel nieuwsgierig hoor, misschien ik nog wel erger als mijn partner. Maar we wachten tot de 20 weken echo dat is overigens al binnen 3 maanden (als je het zo zegt klinkt dat nog lang haha)
Ik heb hem al gepland. Dan had ik tenminste nog keuze uit een avond zodat onze zussen allemaal mee kunnen En dan weet ik voor de vakantie wat het wordt zodat ik daar kan shoppen
Ik weet niet zo goed wat ik met mezelf aan moet. Ben zo enorm moe vandaag. En daarnaast voel ik me heel opgeblazen. Ik wordt steeds misselijk en eet dan ff wat maar k voel me helemaal opgepropt. M'n maag lijkt ook wel totaal geen ruimte te hebben. En dat gevoel heb ik ook als m'n maag echt aan het knorren is. 😅
Ik herken het ook Yale, klok rondgeslapen vannacht, overdag alleen boodschappen en de was gedaan en het voelt alsof ik geen energie heb. Daarnaast nog altijd dat 'steen in mijn buik' gevoel, voelt niet prettig. Hopelijk voelen we ons na het eerste trimester een stukje beter
Haha echt he, k hoop ook dat dat gevoel een beetje weg gaat. M'n vriend zei ook al dat ie hoopte dat dat niet 40 weken zou duren want dan gingen het lange weken worden 😅.
eten kan ik wel heel goed gelukkig als ik dat niet doe dan word ik ook erg misselijk verder idd erg moe moe moe vanavond weer op tijd naar bed
Jeetje.. ik voel echt helemaal niks.. niet echt meer moe dan eerder. Niet misselijk. Geen groeipijnen.. blijft erg onzeker. Morgen gaan we t vertellen. De echo was goed. Dus ik hou me daar aan vast.. maar duurt nog weer zo lang tot.de termijn echo.. @echidro: heel veel sterkte! @tweelingen: wat leuk! ! Gefeliciteerd! @andere goede echo's: superfijn. Nu genieten.