Hier nu nog 13 dgn tot termijnecho. En door sommige sombere en nare dingen hier maak ik me veel te onzekr...
En dan ga ik maar weer eens een dagje werken 😉 Dinsdag en woensdag late dienst daar zie ik echt tegen op Maar ja fijne zondag allemaal
Ik weet nog niet of ik het geslacht wil weten. Aan de ene kant wel leuk om me van tevoren uit te leven met kleding en spulletjes enzo. Aan de andere kant is het ook wel een van de verrassingen die bij het leven hoort. Ik wacht iig tot de 20 weken echo met beslissen. Eerst maar eens een goede eerste echo morgen.
Heeft iemand tips hoe wij het volgende moeten aanpakken. Vind het onwijs moeilijk. Vandaag gaan we het aan m'n vader vertellen en morgen aan m'n schoonouders. Maar we moeten het ook nog aan m'n schoonzus en zwager vertellen (broer van vriend). Nu zijn zij al een dik jaar bezig met een kindje krijgen. 2 maand terug zouden ze gaan beginnen met een eerste iui (zwager traag zaad en schoonzus lange onregelmatige cyclus). Helaas had ze net haar eisprong gehad dus zou het de maand erna worden. Maar toen een klein wondertje, ze was zwanger! Hebben ze gelijk aan ons verteld. Met 9 weken hadden ze weer een echo en toen bleek met 7,5 week het hartje te zijn gestopt. Ze is nu sinds 1,5 week weer schoon en volgende ronde mogen ze weer beginnen met iui. Maar ik weet echt niet hoe we hun dit moeten zeggen. We hebben een familie app en daarin had ik een x gezegd groot nieuws te hebben. (Was dat we een huisdier kregen) ze dacht toen dat ik zwanger was en zei later; oh ja ik dacht eerst ik hoop toch niet dat ze nu eerder dan ik zwanger is..... Een reactie die m'n vriend en ik bij is gebleven. (Eigenlijk doet het volgende er niet toe maar toch knaagt het aan mij; er zijn meer stellen in onze omgeving het moeilijk af gaat. Maar die doen er onwijs veel voor. Zij is veels te zwaar maar wil nog niet afvallen, rookt en drinkt ook enorm. Ook hij is te zwaar en drinkt enorm veel. Waarbij ik en m'n vriend het soms zo jammer vinden waarom ze daar niet mee aan de slag gaan.) Hoe zouden jullie dit aanpakken?
Ten eerste vind ik niet dat ze jullie iets kunnen verwijten. Zeker niet als ze zelf zo ongezond leven! Daar verkleinen ze namelijk hun kansen mee, zeker omdat ze al beiden "halfbakken" zijn. Ik zou het gewoon vertellen en dan proberen het voor hen ook leuk te maken. Door bijvoorbeeld te zeggen dat ze oom en tante worden, ipv WIJ krijgen een baby. Ik denk dat dat iets anders overkomt. Verder zal het hoe dan ook pijnlijk zijn voor ze... Daar kunnen jullie gewoon niks aan doen. Niet te veel piekeren over wat anderen denken en vinden, hoe lastig het ook is.
@yale: tsja, dat is natuurlijk wel lastig. Geef gewoon eerlijk je gevoel aan. Zeg dat je begrijpt dat het moeilijk nieuws is en geef aan dat je hoopt dat ze wel blij voor jullie kunnen zijn. Wees eerlijk en maak het niet te beladen.
Vandaag echt een blugh dag. Het begon gisteren eigenlijk al. Aan het einde van de dag was al mijn energie echt helemaal op en ging ik om 19.00 uur naar bed. En daar lig ik nu nog. Ik ben extreem licht in mijn hoofd. Ik voel me wazig. Net was ik even beneden en moest toen op de grond gaan liggen omdat ik heel duizelig werd met hele nare warme golven door mijn lijf. Ik weet even niet hoe ik mijn energievoorraad aan moet vullen. Ik eet steeds een beetje maar heb weinig trek en eet vooral crackers maar daar haal je ook niet zoveel uit natuurlijk. Ik hoop dat het morgen weer oké is, want op deze manier kan ik niet voor mijn kindje zorgen.
Bij mij hielp het om wat chips te eten, dat was zo'n beetje het enige wat ik binnen kreeg en hield en waar ik toch nog wat energie van kreeg. Was zelfs advies van de huisarts omdat je op die manier toch wat zouten binnenkrijgt en je misschien iets minder duizelig voelt. Hopelijk zakt het nare gevoel snel af!
Yale, hier ook een broer en zus die al lang proberen en waar het niet lukt. hier hebben we het gewoon maar gezegd en idd benoemd dat we snappen dat het voor hen wel lastig is. zij gaven aan het prettig te vinden dat we het zo gedaan hebben. tuurlijk is het voor hen een klap en ik denk dat je ze daar de ruimte voor moet geven. dus verwacht niet dat ze je direct om de nek vliegen van blijdschap (bij wijze van) balen whuz dat je je zo voelt! hoop dat het snel wat bijtrekt.
Ik wilde er eerst niets van zeggen, maar het raakt me te erg om te doen alsof het er niet staat. Je bedoeld het vast goed, maar dit is wel een heel heel pijnlijke opmerking op een forum waar relatief veel vrouwen, waaronder ik, kampen met vruchtbaarheidsproblemen. Je opmerking is bevestigend van wat ik ook lange tijd over mezelf gevoeld heb. Ik deed er daarentegen wel alles voor, maar eigenlijk doet er dat niet toe in het kader van deze opmerking. Sorry als het vervelend overkomt, maar ik moest er gewoon iets van zeggen..
Ik neem al af en toe een handje chips. Heerlijk en daar lijk ik inderdaad een beetje van op te knappen. Ik heb net ook een enorme chocolate chip cookie op. Heel vet en dat geeft ook weer wat brandstof. Mijn vriend was zo lief om die speciaal voor mij mee te nemen uit de dierentuin waar hij even naartoe was met ons dochtertje. Ik probeer echt te letten op wat ik eet maar nu heb ik echt even behoefte aan iets waar ik energie van krijg. Dan schakel ik later wel weer over op echt gezond. Ik denk dat het ook een beetje met vocht te maken heeft. Ik drink te weinig maar krijg het zo slecht weg.
♡ Mama's tussen 16 en 30 November 2016 ♡ 16 november ♥ Vanille99, 32 jaar, 1e kindje Mirwes, 1e kindje ♥ Appel28, 3e kindje ♥ Beertje29, 1e kindje ♥ Trinity, 27 jaar, 3e kindje 17 november 18 november Whuz, 37 jaar, 2e kindje ♥♥ Y84, 31 jaar, 1e kindje (wel 2 pleegkindjes) ♥ dreamer, 26 jaar, 3e kindje ♥ Loretje, 32 jaar, 2e kindje ♥ Zeladora, 30 jaar, 1e kindje Semmie18, 24 jaar, 2e kindje 19 november ♥ Estherbdb, 25 jaar, 1e kindje 20 november ♥ Daphne91, 24 jaar, 2e kindje* ♥ So Blessed, 25 jaar, 1e kindje ♥ Mart, 2e kindje ♥ Sandramarije, 36 jaar, 2e kindje ♥ Mic, 33 jaar, 3e kindje 21 november ♥ Lief26, 30 jaar, 2e kindje ♥ Marbella, 32 jaar, 1e kindje 22 november Maritiem, 25 jaar, 2e kindje 23 november ♥ Yale, 27 jaar, 1e kindje ♥ Katheleine, 25 jaar, 1e kindje ♥ Whoppie, 33 jaar, 3e kindje 24 november 25 november ♥ LJJ, 25 jaar, 1e kindje Betula, 35 jaar, 2e kindje NovemberMamma, 24 jaar, 1e kindje ♥ Lala90, 25 jaar, 1e kindje 26 november Annalise,?,?, Maybemommy, 19 jaar, 1e kindje 27 november ♥ Marrissie, 23 jaar, 1e kindje ♥♥ Mrsloes, 39 jaar, 2e kindje ♥ Essie28, 26 jaar, 2e kindje 28 november ♥ Baby90, 25 jaar, 2e kindje 29 november ♥Nala1987, 28 jaar, 1e kindje 30 november ♥ Kleintje1985, 30 jaar, 2e kindje ♥ Mizz Bunny, 33 jaar, 2e kindje Afsprakenlijstje: April: Betula, 1e echo, 18 april Lala90, even-spieken-echo, 18 april Appel28, termijnecho, 18 april Essie28: kijken of ik een tweeling heb-echo 18 april Zeladora, 1e echo, 19 april Marissie, 2de echo, 19 april Kleintje1985, 2de echo, 19 april Annalise, echo, 20 april Mizz Bunny, echo vk, 20 april Mizz Bunny, gesprek wc echo gynaecoloog, 21 april Lala 90, even-spieken-echo, 25 april Maritiem,intake+ 1e echo (termijn), 25 april Daphne91, termijnecho, 25 april Appel28, termijnecho, 25 april Katheleine, termijnecho, 26 april Mic, termijnecho, 26 april Marbella, 1e echo, 26 april Mizz Bunny, echo vk, 26 april Dreamer, termijnecho, 28 april Trinity, termijnecho, 28 april So blessed, termijnecho, 28 april Sandramarije, termijnecho, 28 april Whuz, 1e echo, 29 april Lief26, termijnecho, 29 april Yale, extra echo eigen verzoek, 29 april Mei: LJJ, Termijnecho, 2 mei Lala90, termijnecho, 3 mei Mizz Bunny, echo vk, 3 mei NovemberMamma, 1e echo, 4 mei Yale , termijnecho, 4 mei Lala90, combinatietest ziekenhuis + bloedprikken, 13 mei Loretje, termijnecho, 20 mei Juni: Lala90, geslachtsbepalings-echo, 6 juni 0 BOYS 0 GIRLS 36 SURPRISE Wij steunen Moeders voor Moeders: Daphne91 Appel28 Lief 26 Beertje29 Lala90 Estherbdb Yale EedihcrO NovemberMamma Baby90 Mrsloes So blessed kleintje1985 Mic Trinity ☆ die er toch nog bij horen!: Lavendel2014 Naatasja Eedihcro
Hoi dames, Beetje laat er is al veel gedeeld maar zou me graag nog toevoegen!! Sinds feb 2014 bezig om zwanger te raken, 4 miskramen en 16 pogingen(iui met donorzaad) eindelijk zwanger van mijn eerste kindje. 11 april eerste echo gehad en die was prachtig!! Hartje klopte stevig en wurm was precies op groei!! Nu lekker genieten en hopelijk gezellig meebabbelen!! Oh ja 2 mei termijnecho en intake vk
Welkom! Je hebt al een hoop informatie gegeven, maar net nog niet de informatie waarmee we je op de lijst kunnen zetten. Wil je even doorgeven, als je je daar comfortabel bij voelt: je leeftijd, voorlopig uitgerekende datum en of je nog meer kinderen hebt?
♡ Mama's tussen 16 en 30 November 2016 ♡ 16 november ♥ Vanille99, 32 jaar, 1e kindje Mirwes, 1e kindje ♥ Appel28, 3e kindje ♥ Beertje29, 1e kindje ♥ Trinity, 27 jaar, 3e kindje 17 november 18 november Whuz, 37 jaar, 2e kindje ♥♥ Y84, 31 jaar, 1e kindje (wel 2 pleegkindjes) ♥ dreamer, 26 jaar, 3e kindje ♥ Loretje, 32 jaar, 2e kindje ♥ Zeladora, 30 jaar, 1e kindje Semmie18, 24 jaar, 2e kindje 19 november ♥ Estherbdb, 25 jaar, 1e kindje 20 november ♥ Daphne91, 24 jaar, 2e kindje* ♥ So Blessed, 25 jaar, 1e kindje ♥ Mart, 2e kindje ♥ Sandramarije, 36 jaar, 2e kindje ♥ Mic, 33 jaar, 3e kindje ♥ Illiegoesbam, 38 jaar, 1e kindje 21 november ♥ Lief26, 30 jaar, 2e kindje ♥ Marbella, 32 jaar, 1e kindje 22 november Maritiem, 25 jaar, 2e kindje 23 november ♥ Yale, 27 jaar, 1e kindje ♥ Katheleine, 25 jaar, 1e kindje ♥ Whoppie, 33 jaar, 3e kindje 24 november 25 november ♥ LJJ, 25 jaar, 1e kindje Betula, 35 jaar, 2e kindje NovemberMamma, 24 jaar, 1e kindje ♥ Lala90, 25 jaar, 1e kindje 26 november Annalise,?,?, Maybemommy, 19 jaar, 1e kindje 27 november ♥ Marrissie, 23 jaar, 1e kindje ♥♥ Mrsloes, 39 jaar, 2e kindje ♥ Essie28, 26 jaar, 2e kindje 28 november ♥ Baby90, 25 jaar, 2e kindje 29 november ♥Nala1987, 28 jaar, 1e kindje 30 november ♥ Kleintje1985, 30 jaar, 2e kindje ♥ Mizz Bunny, 33 jaar, 2e kindje Afsprakenlijstje: April: Betula, 1e echo, 18 april Lala90, even-spieken-echo, 18 april Appel28, termijnecho, 18 april Essie28: kijken of ik een tweeling heb-echo 18 april Zeladora, 1e echo, 19 april Marissie, 2de echo, 19 april Kleintje1985, 2de echo, 19 april Annalise, echo, 20 april Mizz Bunny, echo vk, 20 april Mizz Bunny, gesprek wc echo gynaecoloog, 21 april Lala 90, even-spieken-echo, 25 april Maritiem,intake+ 1e echo (termijn), 25 april Daphne91, termijnecho, 25 april Appel28, termijnecho, 25 april Katheleine, termijnecho, 26 april Mic, termijnecho, 26 april Marbella, 1e echo, 26 april Mizz Bunny, echo vk, 26 april Dreamer, termijnecho, 28 april Trinity, termijnecho, 28 april So blessed, termijnecho, 28 april Sandramarije, termijnecho, 28 april Whuz, 1e echo, 29 april Lief26, termijnecho, 29 april Yale, extra echo eigen verzoek, 29 april Mei: LJJ, Termijnecho, 2 mei Illiegoesbam, termijnecho en intake vk, 2 mei Lala90, termijnecho, 3 mei Mizz Bunny, echo vk, 3 mei NovemberMamma, 1e echo, 4 mei Yale , termijnecho, 4 mei Lala90, combinatietest ziekenhuis + bloedprikken, 13 mei Loretje, termijnecho, 20 mei Juni: Lala90, geslachtsbepalings-echo, 6 juni 0 BOYS 0 GIRLS 37 SURPRISE Wij steunen Moeders voor Moeders: Daphne91 Appel28 Lief 26 Beertje29 Lala90 Estherbdb Yale EedihcrO NovemberMamma Baby90 Mrsloes So blessed kleintje1985 Mic Trinity Illiegoesbam ☆ die er toch nog bij horen!: Lavendel2014 Naatasja Eedihcro