16-30 november 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door whuz, 12 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katheleine

Katheleine Actief lid

12 dec 2015
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja hoor, kun je gewoon eten! Lekker ;)

2. Yale

Yale Actief lid

26 okt 2011
    292
    2
    18
    Nou, eergisteren het aan mijn vader verteld. Mooie reactie met traantjes in de ogen en een dikke snik toen ie me vastpakte. Hij zo blij.
    Gister het aan m'n schoonouders verteld en die waren helemaal verbaast maar ook enorm blij.
    Toen ook maar naar m'n zwager en schoonzus gegaan. Schoonzus lag alleen al op bed. M'n vriend vroeg aan z'n broer of we langs konden komen en toen zei hij al, nou vertel maar hoe ver is yale al? Dus we moesten wel heen. Zoals verwacht een matige reactie. (Komt nog bij dat m'n zwager niet erg goed is in gevoelens uitdrukken) heeft ons uiteindelijk wel gefeliciteerd maar verder ook niet. Maar dat mag. Schoonzus hebben zonet nog een berichtje ook gestuurd. Waarin ik uitleg dat ik snap dat het moeilijk is. En of ze wil dat ik vanaaf langs kom.
    Naja we hebben het achter de rug.

3. Katheleine

Katheleine Actief lid

12 dec 2015
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pff moeilijk hoor! Zo'n begrijpelijke reactie, maar lastig om mee om te gaan :( hopelijk kunnen ze snel blij zijn voor jullie, dat maakt het voor hen denk ik ook makkelijker..

4. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Als er geen rauwe melk in zit mag je de kaas gewoon eten. Kaas met rauwe melk wordt in Nederland heel weinig verkocht. Dus lekker een hapje/maaltje mee maken!

5. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Redelijk goed gegaan lijkt me. Voor jullie ook fijn om het achter de rug te hebben. Want ik kn me voorstellen dat je er ook wel tegenop ziet. Misschien wel fijn dat je schoonzus op bed lag. Dan kan die even aan het idee wennen voordat je haar ziet of spreekt.

6. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Fijn dat het achter de rug is Yale! Een heel begrijpelijke reactie. Lief dat je daarna nog een berichtje hebt gestuurd.

Wat fijn al die goede echo's!! Gefeliciteerd dames!!

Hier helemaal gestrest en dood op..
    Gister nacht om 3 uur wakker gemaakt door mijn man, hij bad zo'n pijn aan zijn buik (slikt sinds een paar weken medicijnen, omdat we er achter zijn dat hij crohn heeft sinds een paar weken).
    Hij had al sinds zaterdag last, maar nh deed t zo'n pijn.. dus hij is in bad gegaan en ik weer naar bed. En toen belde hij me dat ik de hap moest bellen want hij hield het niet meer en moest braken.
    Dus gebeld en moesten langs komen, kleine uit bed gehaald en naar de hap. Daar doorgestuurd naar de spoed eisende hulp. Hij heeft een alvleesklier ontsteking. Ondertussen naar het eigen ziekenhuis gegaan (zijn verhuisd, vallen onder een andere regio nu). En daar moest hij blijven.. Dus was gister avond thuis en gelijk naar bed gegaan. Ga na het slaapje van mijn dochter zo weer naar het ziekenhuis. Onduidelijk hoe lang hij moet blijven. Ik ben zó moe:( Hij voelt zich gelukkig al een stuk beter.

Ik voel me ondertussen minder zwanger. Misschien dat ik straks even langs de afdeling loop, hopelijk willen ze een echo maken.

Nou dames, fijne dag iedereen!

7. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Hay dames weten jullie waar je een geslachtsbepaling kan doen vanaf 14 weken :D
    Kweet dat t in belgie kan lommel..maar dat is te ver voor mij. Woon zelf in rotterdam

8. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje Baby wat heb jij een heftige nacht gehad. Pittig hoor. Beterschap voor je man. Hopelijk is hij de ontsteking snel weer te boven.

Yale: fijn dat je het verteld hebt. Valt zeker nu ook een last van je schouders af. Lief van je om je schoonzus nog even te appen en voor te stellen om vanavond langs te komen.

Essie: Babyworld in Leidschendam, In Zwang in Gouda, De Linde in Leiderdorp. En vast nog wel iets dichter bij R'dam maar die ken ik niet. Is voor mij iets te ver ;)

Daphne en So blessed: ik lees ook alles mee, maar vaak ook geen puf om te reageren. En tegen de tijd dat ik dan wil reageren ben ik al weer heel wat vergeten :(

Geboorteplan: Ik had er eentje gemaakt maar daar is niet naar gekeken. Kwam in het ziekenhuis met 8cm, dus daar was geen tijd meer voor. Ik heb vooraf goed besproken met mijn man wat ik wel en niet wilde zodat hij dat kon aangeven. Desondanks zijn er komende bevalling dingen die ik anders wil doen. Met name dat ik me vrij wil kunnen bewegen ipv min of meer gedwongen op een bed moeten liggen. ;)

Ik voel me vandaag verrassend goed. Gisteren vroeg naar bed gegaan en vandaag is de misselijkheid een stuk minder. Fijn want dan kan ik er lekker een productief dagje van maken :)

9. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Essie, echopraktijk drechtsteden in papendrecht dat t vanaf 14/15 wk afhankelijk van postuur. Super aardige vrouw en goede apparatuur.

10. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ben je zo nieuwsgierig? Haha. Ik ook hoor, maar ik wacht netjes tot 20 weken.

Laat tijdens de termijnecho een goede foto maken van de zijkant van je kindje. Dan kun je met de Nub-theorie misschien al voorspellen wat het is.

11. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Oh vorig jaar ging ik hier ook heen toen kon et alleen met 16 weken volgensmij. Ik ga haar anders even opbellen vragen of ik met 14 weken al mag langskomen!

12. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Kon ik dat maar ik heb echt totaal geen geduld zo ben ik ingesteld helaas..mn man zegt precies net als jou van wacht nou gewoon of kijk naar de nub maar ik kan echt niet wachten

13. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Bedankt ik ga ze eens bekijken!

14. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Dat dacht ik dus zelf ook, ik wacht wel op de nub ;) Maar onze termijn echo is met 11.1 weken. Dus dan heeft de Nub theorie geen zin.

15. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijne is ook te vroeg. Maar de week erna ben ik op vakantie. Dus ja, ik moet toch echt wachten. Vorige keer had ik het bij mezelf goed gezien. Kan ook toeval zijn want zoveel opties zijn er natuurlijk niet.

16. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    @baby ik hoop dat je man snel opknapt. Kun je heel ziek van zijn zo'n alvleesklierontsteking.

@Yale, wat fijn dat je het vertellen achter de rug hebt en de reacties zijn meegevallen.

Hier komt op het ogenblik de stoom uit mijn oren. Ben zo ontzettend kwaad, zit ziek thuis ivm hematoom bij deze zwangerschap en ben net gebeld door het UWV.
    Op zich niets mis mee maar nu blijkt mijn leidinggevende te hebben doorgegeven dat ik vorige week een miskraam heb gehad en dat ze verwacht dat ik volgende week weer volledig aan het werk ben. Heb de situatie uitgelegd aan de telefoon en dame van het UWV heeft het genoteerd in mijn dossier en belt over een paar weken weer omdat zij verwacht dat ik binnen nu en 3 weken niet volledig weer aan het werk zal zijn.

17. mrsloes

mrsloes Actief lid

11 dec 2015
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb weer een lekker dagje gewerkt
    gelukkig kon ik overdag werken ipv laat ;)
    morgen nog wel een late dienst
    en zaterdag ook maar gelukkig geen 2 achter elkaar
    voel me vandaag op zich wel ok, nog wel erg duizelig
    maar minder misselijk vandaag en lijkt ook wat minder moe, maar dat weet ik vanavond pas echt ;)

18. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Wat grof, Mizz Bunny! Ik snap dat je daar van ontdaan bent. Gelukkig heeft de bedrijfsarts het goed aangepakt door je de rust juist te gunnen!

19. Yale

Yale Actief lid

26 okt 2011
    292
    2
    18
    Dat meen je niet. Hoop toch echt dat je leiding gevende onwetend is en het niet goed heeft begrepen. Maar wel ongelofelijk dom.

20. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    In barendrecht geloof ik ook met 15 wk..

Deel Deze Pagina