♡ Mama's tussen 16 en 30 November 2016 ♡ 16 november ♥ Vanille99, 32 jaar, 1e kindje Mirwes, 1e kindje ♥ Appel28, 3e kindje ♥ Beertje29, 1e kindje ♥ Trinity, 27 jaar, 3e kindje 17 november 18 november Whuz, 37 jaar, 2e kindje ♥♥ Y84, 31 jaar, 1e kindje (wel 2 pleegkindjes) ♥ dreamer, 26 jaar, 3e kindje ♥ Loretje, 32 jaar, 2e kindje ♥ Zeladora, 30 jaar, 1e kindje Semmie18, 24 jaar, 2e kindje 19 november ♥ Estherbdb, 25 jaar, 1e kindje 20 november ♥ Daphne91, 24 jaar, 2e kindje* ♥ So Blessed, 25 jaar, 1e kindje ♥ Mart, 2e kindje ♥ Sandramarije, 36 jaar, 2e kindje ♥ Mic, 33 jaar, 3e kindje ♥ Illiegoesbam, 38 jaar, 1e kindje 21 november ♥ Lief26, 30 jaar, 2e kindje ♥ Marbella, 32 jaar, 1e kindje 22 november Maritiem, 25 jaar, 2e kindje 23 november ♥ Yale, 27 jaar, 1e kindje ♥ Katheleine, 25 jaar, 1e kindje ♥ Whoppie, 33 jaar, 3e kindje 24 november ♥ Lala90, 25 jaar, 1e kindje 25 november ♥ LJJ, 25 jaar, 1e kindje ♥ Betula, 35 jaar, 2e kindje NovemberMamma, 24 jaar, 1e kindje 26 november Annalise,?,?, Maybemommy, 19 jaar, 1e kindje 27 november ♥ Marrissie, 23 jaar, 1e kindje ♥♥ Mrsloes, 39 jaar, 2e kindje ♥ Essie28, 26 jaar, 2e kindje 28 november ♥ Baby90, 25 jaar, 2e kindje 29 november ♥ Nala1987, 28 jaar, 1e kindje 30 november ♥ Kleintje1985, 30 jaar, 2e kindje ♥ Mizz Bunny, 33 jaar, 2e kindje Afsprakenlijstje: April: Zeladora, 1e echo, 19 april Marissie, 2de echo, 19 april Kleintje1985, 2de echo, 19 april Annalise, echo, 20 april Mizz Bunny, echo vk, 20 april Mizz Bunny, gesprek wc echo gynaecoloog, 21 april Lala 90, even-spieken-echo, 25 april Maritiem,intake+ 1e echo (termijn), 25 april Daphne91, termijnecho, 25 april Appel28, termijnecho, 25 april Katheleine, termijnecho, 26 april Mic, termijnecho, 26 april Marbella, 1e echo, 26 april Mizz Bunny, echo vk, 26 april Mrsloes, 2e echo gyn, 28 april Dreamer, termijnecho, 28 april Trinity, termijnecho, 28 april So blessed, termijnecho, 28 april Sandramarije, termijnecho, 28 april Vanille99, termijnecho, 28 april Whuz, 1e echo, 29 april Lief26, termijnecho, 29 april Yale, extra echo eigen verzoek, 29 april Mei: LJJ, Termijnecho, 2 mei Illiegoesbam, termijnecho en intake vk, 2 mei Lala90, termijnecho, 3 mei Mizz Bunny, echo vk, 3 mei NovemberMamma, 1e echo, 4 mei Yale , termijnecho, 4 mei Vanille, combinatietest, 4 mei Estherbdb, termijnecho, 4 mei Essie28: termijnecho 9 mei Lala90, combinatietest ziekenhuis + bloedprikken, 13 mei Loretje, termijnecho, 20 mei Juni: Lala90, geslachtsbepalings-echo, 6 juni 0 BOYS 0 GIRLS 37 SURPRISE Wij steunen Moeders voor Moeders: Daphne91 Appel28 Lief 26 Beertje29 Lala90 Estherbdb Yale EedihcrO NovemberMamma Baby90 Mrsloes So blessed kleintje1985 Mic Trinity Illiegoesbam ☆ die er toch nog bij horen!: Lavendel2014 Naatasja Eedihcro
@Y84, misschien domme vraag en heb je het ergens in de voorgaan 163 pagina's al eens benoemd. Maar hoe weet je nu al dat je een eeneiige tweeling verwacht? Kunnen ze dat zien op de echo?
Ja wanneer de kinderen één placenta delen (zoals bij mijn zwangerschap) is het hoogstwaarschijnlijk een een eiige tweeling. Tenminste, zo is het ons uitgelegd door de echoscopiste en de gynaecoloog. Echt zeker weten we het pas na de bevalling
Bedankt dames. Met manlief gaat het goed. Hij mag misschien vandaag alweer naar huis! Ik hoop t.. dit is ook niets zo. Ben constant op en neer aan het pendelen. Straks krijgen we definitief te horen of hij al naar huis mag. Infuus is in ieder geval ontkoppeld. Kan iemand mijn afspraak in de lijst zetten? Dinsdag 26 april Hij kon niet naar voren verplaatst worden, dus laat het maar zo staan dan. Anders moet ik nog langer wachten.. Kwaaltjes komen op en af bij mij. Dus zeker herkenbaar Wat fijn, weer goede echo's!!
Baby, fijn dat het goed gaat met je man! Zal vast fijn zijn hem weer thuis te hebben. En thanks voor het noemen van de wisselende kwaaltjes. Elke herkenning van anderen stelt me weer iets geruster Geregeld paniekmomentjes namelijk dat ik denk oh nee ik voel al 2 dagen van de een op de andere dag niks, zal het wel goed gaan... En dan soms weer een klein steekje of iets dergelijks. Hopelijk is alles goed Ben benieuwd naar alle termijnecho's en of de lijst dan nog klopt met uitgerekende data
Hallo dames, Ik lees dat bij sommige dames de misselijkheid al wat afneemt. Zou zo willen ruilen. De eerste dames al weer bijna hun termijnecho, tijd gaat best snel. Hier erg misselijk en wordt steeds erger. Vanmiddag gestart met emasefene zetpillen, hopelijk gaan die een beetje helpen. Vandaag ook weer een echo gehad en ben weer vooruitgezet. Wil iemand mij verschuiven naar 28 november. Ukkepuk is goed gegroeid en is nu met vruchtzak net zo groot als het hematoom, ongeveer 3x2 cm. Helaas is het hematoom totaal niet gekrompen. Daarbij vermoedt de vk dat er bij sprake is van hg. Ik mag daarom van de vk het eerste trimester niet werken. Wat inhoudt dat ik nog 5 weken bij huis ben... Vanmiddag mijn lg ingelicht en dat was dat. Wel mooie echofoto's gekregen.
Miss bunny: wat ongelofelijk vervelend.... (Netjes gezegd...) wat is Hg? En is dat zwarte gedeelte onder het kindje het hematoom? Je zal wel ongelofelijk balen!! Denk je te kunnen genieten en lekker zwanger te zijn gebeurt dit.... Net thuis van een dag gewerkt, dan merk ik wel dat m'n buik aan het groeien is en even de ruimte nodig heeft! Ahah! Even lekker in de zon genieten dan maar.
Ja het zwarte is het hematoom, lijkt nu plat maar was een echo speciaal om kindje op te meten. Vk heeft foto's waarop het andersom is. Dus kindje klein en hematoom groot. Hg = hyperemesis gravidarum = zwangerschapsbraken zeg maar. Ik hield geen eten en drinken meer binnen. Veel kokhalzen, overgeven en misselijk sinds 2 a 3 dagen. Begon hoofdpijn te krijgen en steeds minder te plassen. Ook al bijna 1 kg afgevallen dus voor de vk reden tot bezorgdheid.
@lief wat leuk dat je buikje al groeit. Nog meer dames met groeiende buikjes? Hier nog zo plat als een dubbeltje.
Ik heb een beetje een buikje van mezelf.. Maar m'n broeken zitten strakker. Ik kan geen riem meer om hebben, in ieder geval niet te strak. En ik kan mijn buik ook niet meer inhouden. Erg frustrerend.. Het voelt wel al harder. Dus het groeit al wel een beetje denk ik.
Ben jaloers dames, bij mijn dochtertje duurde het ook mega lang voor iemand wat zag. Ben benieuwd naar de buikfotos.
Dag dames! Bedankt voor jullie tips. Ik kijk het heel even aan. @ Katheleine: Nu deze week 2 dagen gehad dat ik ontzettend nodig moest plassen maar niet hoef. Ik kan soms een kwartier blijven zitten maar het wil dan niet (normaal nooit problemen mee). Verder geen pijn gelukkig. @ Trinity, sterkte! Hopelijk knapt ie snel op. Vervelend juist voor kleintjes Hier ook al een buikje, maar neem aan dat dit mijn darmen zijn. Het zakt helaas niet meer weg, al een tijdje stabiel zo haha
Leuk! Mooi buikje! Hier hetzelfde! Allemaal darmen natuurlijk, maar ook ik kan m niet goed meer inhouden!! Bij eerste zwangerschap hing ik ook vanaf week 9 groeien maar niet zo hard als nu! Duidelijke uitleg miss bunny! Kan me voostellen dat je het spannend vind zo... (zou ik wel eng vinden!)