16-30 november 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door whuz, 12 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yale

Yale Actief lid

26 okt 2011
    292
    2
    18
    Haha dat gevoel van je buik ruimte moeten geven ken ik lief26 :p

Had altijd wel iets van een buikje, gewoon niet super strak maar ook niet dik ofzo. Sochtends gaat m'n buik nog wel maar savonds zwelt ie gigantisch op 😳. Zullen de darmen zijn doe vol raken 🙈

Spannend zeg bunny, hoop echt dat je geen Hg hebt en het echt heel snel weer beter gaat!

2. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    440
    63
    Sorry dames dat ik nu weer met zo'n vervelende twijfelvraag kom. Maar ik ben helemaal in paniek en tranen en alles gaat alle kanten op. Had net met afvegen wat bloed aan wc papier zitten en klein beetje in inlegkruisje nu. Ik maak me zo veel zorgen. Mijn vorige 2 (niet goede) zwangerschappen is het bloedverlies steeds de verkeerde kant op gegaan. Morgenvroeg mag ik voor een echo maar ik ben zo bang dat het ons weer niet gegund is. Waren er nog meer dames die bloedverlies hadden en die het toch goed ervan af hebben gebracht? x

3. Y84

Y84 Bekend lid

3 nov 2012
    512
    0
    0
    Ja ik! Vorige week! Schrok me dood maar toch alles in orde!!

4. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    440
    63
    Sorry v d details maar was dat veel of weinig? Hier tot nu toe weinig denk ik en heb t idee bruin. Hadden ze een verklaring evt voor jouw bloedverlies? Thanks v het reageren.

5. Lief 26

Lief 26 Actief lid

13 mrt 2012
    378
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooh so blessed! Dat is schrikken! Geen geknapt adertje? T is allemaal zo kwetsbaar en gevoelig daar beneden! Fijn dat je morgen terecht kan!!

6. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    440
    63
    Heb geen idee of het een geknapt adertje kan zijn. Ben ook zo blij dat ik morgen terecht kan en niet moet afwachten ofzo........

7. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Een geknapt adertje zou zorgen voor vers bloed (rood). Dit is oud bloed en het klinkt geheel onschuldig (maar ik snap dat het je ongerust maakt!!!). Heel veel vrouwen verliezen hun innestelingsbloeding pas een heel eind in de zwangerschap. Bij mijn collega was dit in week 11, zij was ook doodsbang, maar het ziekenhuis zij dat het nog heel oud bloed was van de innestelling en totaal geen kwaad kon. Ze is nu 24 weken.

8. Estherbdb

Estherbdb Actief lid

5 mrt 2016
    123
    42
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb ook tot 2x toe bruin bloedverlies gehad, dit betekende uiteindleijk niets. Echo was helemaal goed met 8 weken. Ik ben me wel echt wezenloos geschrokken toen ik weer wat bruinverlies had. Volgens vk komt dit vrij vaak voor en is het onschuldig. Zolang het maar niet helderrood is en doorzet kon het volgens de vk geen kwaad.

9. Y84

Y84 Bekend lid

3 nov 2012
    512
    0
    0
    Bij mij was het ook bruin. Aantal druppels in mijn onderbroekje en aantal keren gedurende twee dagen met afvegen. Ze hadden geen verklaring voor maar had die dag veel gelopen, druk gehad, voortdurend moeten niezen door de hooikoorts en was waarschijnlijk wat oud bloed ofzo. Ik maakte me echt zorgen maar de echo wees uit dat er helemaal niks was!! Alles okay! Bruin bloed is niet echt reden tot zorg.

10. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    440
    63
    Thanks dames! Blijf wel angstig natuurlijk maar het doetme goed omjullie reacties te lezen! Dikke knuffel!

11. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    @Dreamer, prachtig buikje al.

@so blessed, ik heb veel bloedverlies gehad de afgelopen weken en bleek een hematoom te hebben.
    Vk heeft toen gezegd dat oud bloedverlies vaak niets bijzonders is. Ook is je baarmoeder veel beter doorbloed waardoor er snel een vaatje kan knappen.
    Ik weet uit ervaring dat er weinig gezegd kan worden om je angst weg te nemen en je waarschijnlijk je pas zekerder voelt na een echo.
    Wens je veel sterkte.

12. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    440
    63
    Thanks Mizz Bunny, ik hou jullie op de hoogte, maar heel fijn dat je deelt wat je vk gezegd heeft :)

13. Yale

Yale Actief lid

26 okt 2011
    292
    2
    18
    Hoe laat heb je de echo soblessed!? Snap heel goed dat het je angstig maakt. Maar het komt heel veel voor.
    Ik had eergisteren inimini beetje licht bruinige afscheiding en k scheet hem al..

14. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Niet leuk so blessed. Zou me ook dood schrikken.
    Ik twijfel al omdat ik totaal geen kwaaltjes heb. Als ik bloed zou hebben, dan zou ik idd een echo vragen bij de vk.
    Succes zo en hopelijk is het niets!

15. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Dreamer: wat heb je al een schatting buikje echt heel mooi!

Soblessed: ik ga echt voor je duimen dat er niets aan de hand is. Alhoewel ik denk niet dat het verkeerd zit. Hoelaat heb je je echo?

16. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Mijn buik is nog helemaal plat ben ook 2 kilo afgevallen sinds de zwangerschap.. Ik heb veel minder eetlust en zoetigheid kan ik gewoon niet meer verdragen.
    Ik vind het best ik was toch al een beetje aan de volle kant

17. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Hier een platte buik en 1 kg afgevallen.
    Heb niet veel reserves dus hoop dat mijn gewicht niet verder daalt. Vk gaat gewicht ook extra in de gaten houden. Zal wel weer bij de diëtiste belanden net als bij de zwangerschap van mijn dochtertje. Ben 1.80m en weeg nu 62kg en ma zo wie zo niet onder de 60kg komen van de huisarts.

18. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Hier alleen een darmenbuikje en 1,5 kilo aangekomen, wat ook wenselijk is, want ondanks dat ik al 6 kilo was aangekomen vóór de zwangerschap, was mijn BMI nog net te laag. Nu zit ik ongeveer op BMI 20.

19. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    440
    63
    Oké. Alles is goed!!!
    Bedankt voor alle reacties en de lieve berichtjes! Ik ken jullie natuurlijk niet, maar jullie zijn een flinke steun voor mij!

Ik heb dus sinds 2 dagen geleden dat ik me totaal niet meer zwanger voel, misselijkheid zo goed als weg, borsten weer normaal, minder moe, ik voelde me veel te goed/normaal. Toen met dat bloedverlies van gisterenavond me flink druk gemaakt. Gelukkig vanochtend een goede echo. Een duidelijk kindje, hartje, precies op schema (1 dag voor op datum, maar ik laat het maar even zo staan). We zagen het ook al spartelen, wat bijzonder om te zien!!! Ik heb aan één stuk liggen janken, van opluchting, van ohh wat mooi, van ohh kijk nou echt al een mensje, alles door elkaar. Ze zei dat het eigenlijk niet nodig was om volgende week terug te komen voor de termijnecho, maar gelukkig zag ze aan mijn gezicht al dat ik dat toch fijn zou vinden en dus gaat het wel gewoon door volgende week. Superfijn!! Ben helemaal opgelucht en hopelijk kan ik nu eindelijk op die roze wolk blijven zitten waar ik net opgeklouterd ben!! Thanks, darlings! <3

Bijgevoegde bestanden:

20. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    440
    63
    En Dreamer wat een leuk buikje inderdaad al! :)

Hier 1 kg afgevallen. Heb natuurlijk veel boven de pot gehangen en dat is nu over (weet niet of het weg blijft), dus misschien is het afvallen nu voorbij :D

Deel Deze Pagina