Ooh dan ben je wel slank inderdaad misschien toch wel goed om naar diëtiste te gaan zij geven wel goeie adviezen toch? Hoop dat je niet meer afvalt
Oh dat is wel fijn dan dat je wat bent aangekomen. Hoe ben je die 6 kilo aangekomen? Mijn bmi is 25 dus net op het randje van normaal gewicht. Hoop dat ik niet teveel aankom
Ahh kijk nou zo een lief mensje al..ik ben zo blij voor je dat het goed zit. Nu even proberen te genieten!
Ik ben gestopt met roken en ben een high good fat dieet gaan volgen. Daarbij vervang je veel koolhydraten door vetten, maar dan wel de goede variant. Daarbij kun je denken aan avocado, volle kwark en melkproducten, verse sauzen etc. Daarnaast heel veel eiwitten (eieren, kip, proteïneshakes) en krachtsport hebben gezorgd voor een gezonde gewichtstoename van 6 kilo. so blessed, wat fijn dat alles gewoon goed was! En ook fijn dat je nu volgende week toch gewoon nog een keertje mag komen kijken!
Ohh wat goedd dat klinkt wel gezond inderdaad ben blij voor je dat je wat ben aangekomen. Hoop op een gezonde zwangerschap voor ons allemaal
Wat enorm fijn soblessed! En een super mooie echo zeg! Ik ben afgelopen zomer 18 kilo afgevallen tot 62 kilo. (Ben 1,63) dus een normaal gewicht. Was wel weer 5 kilo aangekomen. Ook omdat ik werk ben gaan doen waarbij ik lang weg ben en savonds niet de put heb om te sporten. En dan de laatste 1,5 maand apart gegeten ivm de misselijkheid. Vanochtend woog ik 71 kilo. Verloskundige zei dat het best normaal was. En dat ik als ik misselijk was ik gewoon moet gaan eten als dat ervoor zorgt dat de misselijkheid weg gaat. Eet wel gewoon normaal gezond. Als k me niet meer misselijk voel ga ik wel echt weer op m'n eten letten.
Hier ook een goede echo en weer iets naar achteren gezet. Ik mag naar 21 november. Kleine uk bewoog ook al flink. Zo leuk om te zien!
Wat is er weer veel geschreven! Ik merk wel dat mijn broeken wat strakker zitten, maar ik zie nog niks aan mijn buik. Maarja dat buikje van 4 jaar geleden is ook nooit meer weggegaan :s Toen zag ik er heel erg tegenop om een dikke buik te krijgen, maar nu heb ik er zin in. So Blessed, wat fijn dat je gerustgesteld bent! Hier begint de onzekerheid alweer wat toe te nemen. Zou het nog steeds goed gaan? Op 4 mei heb ik intake en termijnecho, kan niet wachten!
superfijn dat je een goede echo had hoop dat je je nu ook weer beter voelt en er wat vertrouwen van hebt gekregen en volgende week lekker nog een keer spieken
weten jullie nog leuke babydozen aan te vragen?? durfde het eerder nog niet te doen maar krijg er steeds meer een goed gevoel over gelukkig en volgende week weer lekker spieken
Mart, fijn dat je ook een spartelende uk hebt mogen zien vandaag Ik hou het in de gaten van die babydozen, ben er zelf ook benieuwd naar. Is er iemand bij wie iedereen eigenlijk al weet dat je zwanger bent? We twijfelen een beetje wanneer we het willen vertellen en begin daar steeds meer zin in te krijgen ook wel.
Wij zijn het langzaamaan aan het vertellen, maar maken het pas groots openbaar op mijn verjaardagfeest. Dan zijn wij 12.2 weken zwanger en vind ik een mooi moment!
Bij mij weet de familie en goede vrienden het al. Collega's en sportgenootjes na de volgende echo.. Dat is ongeveer met 10,5 week.
Zondag ga ik op bezoek bij mijn vader/broertjes ivm broertjes verjaardag. Ik vertel het hun dan wel, omdat ik het persoonlijk wil vertellen en hun niet zo vaak zie. Maandag heb ik een echo, als alles goed is vertel ik het dinsdag mijn leidinggevende. Een aantal collega´s weten er al van. De rest van de wereld vertel ik het ooit nog wel eens middels een fb post, waarschijnlijk als de kleine geboren is. Dit zijn mensen die toch wat verder van me afstaan en ik amper zie. Uitzonderingen daargelaten, maar die zijn dan uiteraard al op de hoogte.
Hier zijn de naaste familie, vrienden en collega's op de hoogte en gaat het vanaf nu vanzelf... Tam tam... Zaterdag hebben we familie dag dus zie ik ooms en tantes, die kan ik het toevallig zelf vertellen. Ook mijn oma vertel ik het dan zelf. De rest van de wereld via Facebook! Hier al wel 2.5 kg aangekomen.. Hopen dat dit tempo niet voortzet! So blessed fijn dat het goed is! Nu lekker genieten volgende week weer kijken! Mart jij ook gefeliciteerd met de mooie echo!
Haihai. Dozen die je kan aanvragen De blije doos (hoe verzinnen ze het) Die vd etos.. is v ouders v nu geloof ik. Babydump box
hier zijn de opa's, oma's ooms en tantes op de hoogte en belangrijkste vrienden. maandag na de echo mogen de andere vrienden het ook weten en dan over 2 week de wereld.. zoiets.. lief 26, daar zijn mijn 2,5 kilo dus gebleven. dacht vanmorgen eens even kijken hoe het er voor staat met het gewicht ben ik 2,5 kilo kwijt :O waardoor geen idee. het verbaasd me ook niet heel erg bij de eerste viel ik tien kilo af in het begin... we zullen zien waar het nu eindigt..
Meiden een vraagje.. Sporten jullie nog? Zo ja, hoe vaak en hoe intensief (evt de sport) Ik volleybal en ik merk sinds vorige week dat ik na een uur last krijg van mijn buik. Misschien door buikspieroefeningen, misschien door het overstrekken. Ik heb er na de training ook wel wat last van. Het is niet zo dat het niet te houden is, maar het zeurt. Het voelt anders dan spierpijn. Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Ik doe dit trouwens 2/3 per week.