Waarschijnlijk gewoon pech. Kindje was ten opzichte van de vorige echo goed gegroeid. Ik ga zo toch bellen naar de verloskundige. Ik wil het dit keer niet afwachten...
Mic, heel veel sterkte. Lijkt mij verschrikkelijk om mee te maken. Zijn ze 100% zeker, niet dat ze mindere kwaliteit apparatuur hadden en het niet goed kunnen zien?
Ik kan vrijdag in het ziekenhuis terecht. De vorige keer heb ik af gewacht maar dat wil ik nu echt niet. De kinderen hebben ook vakantie dus ik hoop volgende week toch nog leuke dingen met ze te kunnen doen. Ze was wel 100% zeker denk ik. Ze heeft echt een tijd gekeken en gedraaid. Maar ze kon de hartslag niet vinden. Het hartje was echt pas vandaag of gister gestopt. Ik blijf maar denken wat ik dan de afgelopen dagen verkeerd heb gedaan... Waarom gaat het bij mij nu alweer mis.... Ik heb al twee kinderen en daarvoor of tussendoor nooit een miskraam gehad. Nu twee keer achter elkaar.
Wat een vreselijk nieuws mic!! Heel veel sterkte!! Is het niet mogelijk dat het Idd mindere apparatuur was? Ik heb nu namelijk voor de 3e keer achter elkaar dat ze denken dat het fout is, en dat er een gyn bij komt die uiteindelijk toch beter beeld krijgt. Ik hoop nog op een wonder voor je meis! Sterkte! Mijn echo was dus goed!! Dus de 3e keer dat ze in het begin dachten dat het niet goed was. Zat ik daar huilend op die stoel.. Weer een gynaecoloog erbij gehaald en die kreeg eindelijk mooi beeld. Goed gegroeid en een mooi kloppend hartje 😍😍 8.3 weken kwamen ze uit.. dus nog wel iets achter op mijn eigen berekening. Maar ik wacht even met aanpassen tot de termijn echo. 10 mei mag ik weer!
Meiden, had Whuz niet gisteren haar eerste echo? Volgens mij had ik nog geen update van haar gezien of ik heb het gemist met alle vele berichtjes ?
Oh nee Mic, wat verdrietig voor je! Dat is dus ook mijn grootste angst, dat het hartje dus toch nog ergens gestopt is sinds de echo vorige week. En na vandaag voel ik me weer helemaal onzeker. Ik ben wezen zwemmen, en van de zwangerschap van mijn zoontje kan ik me herinneren dat ik met 10 weken mijn baarmoeder echt al voelde, als een soort bal in mijn buik. Nu helemaal niks. Voelen jullie al iets?