Ik heb geen idee hoeveel ik aangekomen ben. Heb niet eens een 0-meting gedaan. Niet zo goede vriendjes met de weegschaal. Ik wil de lijst best een keer bijwerken, maar waar is ie gebleven?
Morgenochtend de 2e echo.. Termijnecho.. Vind het spannend. Hoop zo dat alles goed is met de kleine en dat het goed gegroeid is!
Oh sandramarije dat kan ik me goed voorstellen! Ik heb komende woensdag mijn termijnecho, en vind het weer super superspannend ondanks de goede echo met 9,5 week. Ik denk wel dat als de echo volgende week goed is, dat ik het een beetje zal kunnen loslaten. Daarna wil ik ook echt een keertje heerlijk gaan shoppen voor babykleertjes, nu durf ik nog niet . Ik voel volgens mij wel een soort rand of bol waar mijn baarmoeder gegroeid is helemaal onder in mijn buik. Tenminste.. Ik denk dat ik dat voel. Maar net als bij mrsloes zal het bij mij vanwege de tweeling wel wat sneller groeien dan gemiddeld allemaal. Ik heb voor mijn gevoel ook al écht een hele dikke buik. Voel me vandaag voor het eerst weer iets beter, de afgelopen dagen voelde ik me echt heel beroerd. Doooooodmoe en misselijk. Ik las ergens dat de piek van de hormonen ergens tussen de 9 en 11 weken ligt dus ik hoop dat ik het ergste achter de rug heb . Hoe is dat bij jullie? Fijne Koningsdag allemaal!! Hier is het rotweer en gaan we de deur niet uit met onze twee pleegkindjes. Willen wel de komende weken, voor ze weer naar huis gaan, nog zoveel mogelijk van ze genieten!!!
Ik herken het wel Y. Ik heb ook nog niks gekocht. Wacht rustig af begin ook steeds meer aan het idee te wennen. Ik heb ook echt een buikje echter ziet het er meer uit als een 'spekbuik' dan een zwangere buik. Ik heb nog twee broeken die lekker zitten. Ik krijg ze nog wel dicht maar als ik ga zitten zit dat niet lekker. Heb 1 positiejeans die ik aan heb. Qua kilo's valt t nog mee. Ik denk 1 kilo aangekomen. Beetje in de gaten houden... Haha Wij blijven ook lekker thuis vandaag, brr koud weer
Een bolletje voel ik nog niet, en dat maakt me wel onzeker. Morgen middag hebben wij de termijn echo en wat vind ik het allemaal eng zeg. Ik dacht dat ik de enige was die groente en dat soort dingen niet verdraag. Wat ben ik blij om te lezen dat ik niet de enige ben. Appels vind ik daar in tegen ontzettend lekker. Vanochtend op de weegschaal gestaan en 200 gram aangekomen sinds de 1e echo, dus dat valt nog wel mee.. In totaal 1.3 kilo aangekomen sinds de zwangerschap. Ik ben niet zulke goede vrienden met de weegschaal. Vanmiddag wel even weg geweest naar de koningsmarkt. Teveel gelopen geloof ik want ik heb behoorlijk veel pijn in mn liezen.
Zo wij hebben geluk met het weer geloof ik!! Nog geen regen gezien!! Haha ik ben de enige geloof ik die alles nog kan verdragen lijkt er op... ik eet nu wel minder dan ik de eerste weken deed... dus misschien gaat t nu niet zo hard meer mer de kilo's. Ik heb nooit zo op de kilo's gelet... Ik voel wel duidelijk een bol onderin mn buik zeker als ik zit of met mn benen over elkaar zit!
Ah Mic wat een droevig nieuws. Ik hoop dat je het vlug een plaatsje kan geven en gauw een kleintje hebt die blijft plakken. Veel sterkte! Ik ben nog geen kilo's aangekomen, misschien een halve ofzo maar varieert per dag. Ik voel me nochtans wel al een paar kilo zwaarder. Het buikje komt dus eerder dan bij de eerste. Ik probeer het toch nog 2 weekjes te verstoppen op het werk.
Herkenbaar, dat gebrek aan energie. Sta moe op en kom de dag moe door. Soms een kleine opleving maar als ik dan te actief doe krijg ik hem dubbel en dwars terug.... Hier ook geen vrienden met de weegschaal, maar tegen mijn verwachting in nog geen kilo's erbij. Ondanks dat ik echt wel meer eet. En de buik, is nog de spekbuik die ik al had. En voel ook geen bolletje. Zag dat in mijn app, maar voel zelf nog niks. Komt vast nog wel!!
Ik ben ook zo ontzettend moe. Merk wel dat ik minder moe ben wanneer ik bijvoorbeeld bij vrienden ben, maar de volgende ochtend ben ik dan inderdaad dubbel zo moe. Ik heb geen weegschaal en ben ook nog niet gewogen bij de vk, misschien toch maar eentje kopen? Heeft de vk tegen jullie gezegd dat je een weegschaal moet hebben of gaan jullie bij de vk op de weegschaal?
Heb jij geen weegschaal!? WOW! Wat fijn dat je die niet nodig hebt. Ik heb m'n hele leven al een haat-liefde verhouding met dat ding.. Bah bah. Ik ben bij de intake gewogen, en dat zal bij iedere afspraak opnieuw gebeuren. Het gaat hun er voornamelijk om dat je niet gaat afvallen denk ik. Ik ben ook erg moe en misselijk. Maar ik merk dat als ik goede afleiding heb, bijvoorbeeld bij vrienden, dat het dan wel gaat. Maar daarna krijg ik het inderdaad ook dubbele en dwars terug. Op het werk heb ik er ook heel erg last van. Daardoor ga ik net iets vaker even naar het toilet... Om even mezelf weer bij elkaar te rapen. Heb ook wel eens even een potje zitten huilen namelijk... Hoop dat wij ons allemaal snel beter voelen!
Ik slaap altijd al vroeg door mijn werktijden maar nu al helemaal. Ben savonds ook nog meer uitgeput dan normaal... Succes met de echo's vanmiddag!!
Moggu. Ik heb echt zo rot geslapen door mijn jongste. Zo maar wat boodschapjes halen en verder doe k weinig vndaag... Kan niet wachten tot t 17.00 is.
Straks om 11.35 een echo!!!!! Vind het toch weer spannend Vannacht gedroomd dat het er 3 waren hahaha Gelukkig niet 2 is mooi zat 😊😊 Hier ook moe moe en nog eens moe Hopelijk word dat snel beter
Hier ook echt super moe.. jammer dat mijn kleine wekker niet lekker uitslaapt en snachts nog steeds wakker word😅 Succes met de echo's! En veel plezier natuurlijk!
Succes met de echo's vandaag. Hier zo'n 1-1.5 kilo aangekomen. Eerste kilo al snel door hongergevoel en niet sporten. Hoop het sporten straks wel weer een beetje op te kunnen pakken. Eetpatroon gaat gelukkig inmiddels weer terug naar normaal. Ben trouwens bij de vk nog niet gewogen.