Oei lala das ff heftig dan ja.. Ik had iets soortgelijks met 5e ziekte bij mijn tweede. Toen ook steeds met controle bloedprikken tot besmettingsgevaar weg was. Ik duim.dat het allemaal meevalt! Whuz gefeliciteerd!
Fijn whuz dat het goed was!! Yale: gezellig dat ze mee gaan! Plezier ! Hier: een prachtig spingend poppetje gezien! 10.5 weken! Wauww wat was het weer mooi! Een prachtig volmaakt mensje! Ik gooi mijn weegschaal de deur uit want ik was maar 200 gram aangekomen haha! Ik ben helemaal trots!! Lala wat balen voor jou!! Ongelovelijk dat jij precies bij die 1% zit... maakt het er niet makkelijker op ... succes!!
Gefeliciteerd met de mooie echo's! Whuz, denk dat wij dan gelijk oplopen, ik ben zondag 12 weken. Lala, dat lijkt me schrikken. Hopelijk houdt de kleine er uiteindelijk niets aan over.
Och lala toch, wat een rot nieuws. Maar je moet gewoon van het positieve uit gaan!! Nou heb een prachtige echo gehad. Ze zei dat het er super uit zag. Sterk hartje en alles compleet. Opa was helemaal trots en tante (zusje) vond het geweldig.
Lala: wat schrikken. Getsie. Whuz: fijn dat alles goed is Yale: mooie foto! Dreamer: mij hebben ze vorige week geprikt om de 5e ziekte om te kijken of ik antistoffen heb. Mijn kleine uk heeft het nog niet gehad. Voorgevoel: dat gevoel gaat alle kanten op. Schijnt dat je aan de ligging van de placenta kan zien wat het wordt en dan zou het een meisje zijn. Nog een maand geduld dan weten wij het.
Dames, wat fijn weer die mooie goede echo's!!! Kwaliteit is hier bij het printje niet echt super. Gelukkig krijgen we wel aantal foto's mee op een USB-stick die we telkens weer mee moeten nemen. Dat is wel echt superfijn! Lala, wat heftig! Hopelijk komt alles goed. Fijn dat ze je goed in de gaten zullen houden!
Wat een leuke fotos ik heb tot nu toe alleen garnalen echos gezien. Kan niet wachten op de volgende echo! En eind mei doen we een geslachtsbepaling met 15 weken spannendddd wie nog meer??
Ik 4! Goedemorgen dames!! Het nieuws is wereld kundig! Leuk, nu alleen mn clienten nog vanavond! Niet meer stiekem doen! Komende week afspraak maken voor de nekplooimeting, en aanmelden bij de kraamzorg! Fijn weekend allemaal!
Wauw dames, mooie echo's 😍 echte kindjes al!! Hier ga ik op vakantie als ik 13 weken zwanger ben, dus ik kan waarschijnlijk pas voor eens geslachtsbepaling als ik 16 weken ben. Wij hebben ook al kraamzorg geregeld😄 vorige keer was verschrikkelijk! Nu komt dat helemaal goed denk ik Nog meer dames met maagzuur? Ik heb sinds een paar dagen last van maagzuur. Rennies helpen gelukkig goed. Had nog een doosje van mijn vorige zwangerschap 😁 Nog geen bloed geprikt hier..
Wij gaan ook voor een geslachtsbepaling maat pas met 17 weken. Kan niet eerder. Kunnen ze t geslacht al met 15 weken zien dan?
Waar ik ga kijken ze vanaf 14 wk. Vanaf 15 wk krijg je terugkom garantie als ze t niet of niet goed zien.. kheb trouwens nog n echo plaatje waardoor ik ga twijfelen aan mijn gevoel. Zal m zo proberen te uploadeb