heb geen verstand van die nub theorie heb het even bekeken maar daar kan ik geen zinnig woord over zeggen ben ook heel benieuwd wat er in mn buik zwemt hoop de volgende echo eens wat mooiere foto's te krijgen want deze zijn tot nu toe elke keer bagger straks mn moeder vertellen dat ik zwanger ben en dat het er 2 zijn geen idee hoe ze gaat reageren, ben zelf een tweeling en weet dat zij het heel zwaar vond
Ja, koud herken ik goed!! Gelukkig komt er een beetje zon aan binnenkort Alles wat ik zie over nub of dergelijke scroll ik gauw door. Ik wil niet precies weten hoe je het kunt zien want wij willen het geslacht absoluut niet weten. Dus als iemand er specifiek op in wil gaan, zet dan aub even in HOOFDLETTERS boven je bericht dat je niet moet kijken als je het geslacht niet wilt weten!! Het klinkt misschien stom, maar het zou jammer zijn als we het per ongeluk te weten komen omdat ik het per ongeluk gelezen heb..... Thanks!
Ik heb al meerdere nubs voorbij zien komen hier in dit b onderdeel, maar hou altijd mijn mond erover omdat ik nooit weet of mensen het willen weten. Zal alleen reageren als iemand er specifiek zelf over begint of naar vraagt. Er is ook een NUB-topic trouwens, voor de geïnteresseerden. Dreamer het is inderdaad nog heel vroeg om er iets over te zeggen, maar als ik iets zou mogen gokken op basis van deze nub, dan zou ik ook een jongetje vermoeden!
Oh en vergeet ik het nog te zeggen. Dankjewel voor jullie lieve steunende woorden dames, heeft me echt geholpen!
En een uitstulpseltje op een foto hoeft nog niet veel te zeggen hoop ik. Wij noemen onze beeb namelijk Elvis omdat op de echo-foto's net lijkt alsof hij/zij een hele grote kuif heeft, maar ik hoop toch ook echt dat die er in het echt niet zit! 😨😊
Hahaha Lala, wat kan ik soms lachen om je reacties Blij dat je je hopelijk iets beter voelt! Is ook niet niks. Hierzo vandaag de brief voor de GUO al gekregen! 23 juni is het zover, dan ben ik 18,5 volgens mij, ik vind het vroeg maar goed. Het mag zo vroeg en dat weet ik ook. Wat het precieze beleid is weet ik niet maar hoop dat er later rond 24w nog een GUO plaats vind want dat is wat dezelfde arts 1 jaar geleden vertelde.
Yale, ik had op je echo van gisteren al een meisjes-nub herkend, maar zag toen dat je nog echt te vroeg bent voor een nub-bepaling, dus er kan nog van alles komen 😉.
@so blessed: ik snap je punt, maar zelfs als je weet hoe het werkt kun je op basis van nub niet met 100% zekerheid zeggen wat het is. Mijn Vk zei gisteren dat je dan op 70% komt ipv nu 50%. UITLEG NUB - maar net niet helemaal zodat so blessed mee kan lezen. Voordat het geslacht helemaal definitief aangelegd is, hebben baby's een uitsteeksel. De hoek van dit uitsteeksel tov de ruggengraat zou kunnen voorspellen of het een jongen of een meisje is. Wil je de hoek precies weten, dan moet je even googelen.
Nub is officieel pas vanaf 12 wkn geloof ik. Tot die tijd schijnt stand ongv gelijk te staan bij zowel jongen als meisje
De nub is pas zichtbaar tussen de 12 en 14 weken. Daarvoor staat de nub gelijk als zowel meisje als jongen.
Yale, je bent idd nog vroeg maar zo zou ik zeggen een meisje. Maar dat kan ik de komende weken ineens veranderen als de stand van het uitsteekseltje veranderd En Idd, nub is nooit 100%. Idd 70 of 75% tussen de 12 en de 14 weken.
Ik ben heel benieuwd hahaha. Vriendin van me zegt al vanaf begin af aan meisje. Bij d'r zelf en ook bij d'r zus heeft ze altijd goed gehad 😂.
K vind het trouwens enorm rot om me nu leuk aan te kleden. Alles begint strakker te zitten en begin buikje te krijgen maar lijkt nu eerder dik 😂. Dus kan ook niet leuk een strakke top aan om een buik te showen. Hoop dat de echte baby buik snel komt zodat ik gewoon weer strakke shirts aan kan. M'n gewone kleding begint ook echt strakker te zitten en positie broeken kan k wel al lekker aan maar niet de positie shirts das gewoon onzin Wil een baby buik, dan heb ik weer genoeg inspiratie
Mooi hoor al die echo's Ik heb sinds vandaag positiebroeken aan, mijn eigen broeken zaten erg vervelend en kreeg er gewoon buikpijn van. Had gedacht nog wel een paar weken in mijn eigen broeken te passen.. Heb nog wel 1 broek die wat lager zit dus die kan ik nog wel even aan. Ondanks het vele overgeven en weinig eten groeit mijn buik dus goed! Zijn er al meer dames die bij hun eerste kindje rond 11 weken al positiebroeken aan moesten? Ik vind het best snel..