Ik ook! Heb ook gewoon duidelijk een zwangere buik! Vind het ook megasnel maar misschien ook doordat het een tweeling is?
Ik heb ook een positiebroek aan heerlijk. Ik krijg een aantal broeken nog wel dicht maar als ik ga zitten dan knelt het echt. Ik herken het, nu lijk ik gewoon dik haha maar nog niet zwanger. Nog even geduld. Er komt ook een moment dat die buik in de weg gaan zitten en je je eigen schoenen niet meer kunt strikken haha.
Mijn buik loopt 5 weken voor op mijn buik bij de 1e. Ik draag nu nog alles door elkaar. Maar riemen om broeken zit toch echt niet lekker meer. Zitten jullie ook op FB. Bij mijn vorige zwangerschapgroepje zijn we over gestapt om een geheime groep. Klets een stuk makkelijk en heb je geen meelezers
Hier al twee wk ofzo positiebroeken. Gewone zitten echt niet fijn meer. Hier wel fb. Bij vorige zwschappen ook met groepje daarheen verhuisd.
Goedemorgen! Gisteren de clienten verteld! Prachtig! Geknuffeld en gekust! Ik heb een paar broeken die vrij laag zitten die kan ik nu nog aan! Andere broeken liggen al onder op de stapel! Ik heb ook fb en wil wel verhuizen! Fijne dag allemaal!!
Stuur mij maar een PB met je naam dan voeg ik je toe aan de FB groep. Was tenslotte diegene die het riep, dus zal het dan ook regelen Ik heb een afgesloten profiel, dus ben niet te vinden
Oh ik ook de 31ste haha wat spannend Maar bij jou lijkt het al zo duidelijk een jongetje haha Meestal veranderd een jongensnub ook niet meer in een meisjesnub. Maarja is toch nooit 100% Hier nog niks aangekomen en mn buik is echt nog plat. Kan gewoon nog mn broeken aan. Maar bij mijn eerste kreeg ik ook pas na 20 weken een buikje.
Heb je een pb gestuurd Mart Ik ben nog niets aangekomen maar mijn broeken beginnen wel minder fijn te zitten, dus zal denk ik over een week of 3 wel over gaan op de positiebroeken
Ik ben volgens mij ook nog niet echt aangekomen. Broeken zitten niet fijn meer. Riem heb ik al vaak niet meer om. Als het goed is nog twee dagen en dan kan ik weer wat vaker jurkjes aan enzo. Dat durf ik nu niet zo goed omdat nog niet iedereen het weet en je het echt wel kan zien. Al denk ik eerder dat het lijkt alsof ik dikker ben geworden haha!
Zo even paar pagina's bijgelezen. Gefeliciteerd met alle mooie echo's. Ik moet nog 3 dagen geduld en vertrouwen hebben. FB groep is wel leuk hoor, maar gelijk stuk minder anoniem. Ik wacht eerst maar eens af of de termijnecho goed is.
Ik pas overal nog redelijk in. Zit allemaal wel net wat strakker. Ik hou sowieso niet van heel strakke kleding. Dat scheelt ook nog misschien. Bij de eerste weet ik dat ik met 20 weken op vakantie ging en ook nog gewone broeken mee had. Vooral broeken die laag vallen ging nog best een tijdje goed. En met een langere top erover smokkelde ik ook wel eens door een klein haarelastiekje in mijn knoopsgat vast te maken en daar de knoop in te doen. Heb je zo een paar cm winst. Ik vind van die zwangerschapsbroeken soms zo warm om mijn buik.
Vorige week mijn eerste positiebroek gekocht, een korte ivm vakantie en had er überhaupt nog maar 1. Ik heb 1 broek die niet meer zo fijn zit, de rest zit niet zo strak om mijn buik. Whuz, lijkt me zeker warm in de zomer die band, ik denk dan ook dat ik tegen die tijd vooral op jurkjes overstap. Stroop m bij de korte broek nu ook gewoon naar beneden omdat hoog nog niet nodig is. Buik lijkt ook bij mij meer dik dan zwanger. Mart, zal je pb sturen voor Facebook. Lief, fijn he van die leuke reacties.
Ik wacht ook nog even met Facebook tot we iets verder zijn. Weet je, ik vind het contact met jullie echt super fijn, maar waardeer daarbij ook in bepaalde mate wel de 'anonimiteit'. Van de andere kant wil ik natuurlijk ook niets missen en denk dan al snel "ach, wat maakt het nou uit", maar toch voelt het (nog) niet helemaal goed. Als iedereen hier overgaat ga ik waarschijnlijk ook overstag, maar nu nog niet.. 😊
Mijn buik is ook flink opgezet, maar idd meer dik dan zwanger haha Draag sinds vorige week een zwangerschapsbroek, veel te groot gekocht En al een paar weken een legging, want mijn broeken passen niet meer.. Heb ook al een korte zwangerschapsbroek gekocht voor op vakantie en een zwangerschapsjumpsuit En net bij de lidl 2 zwangerschapstopjes, TIP!
Hier groeit het buikje ook al wel een beetje, bij de eerste droeg ik met 24 weken nog mijn eigen broeken maar dat gaat met deze denk ik niet lukken. Morgen middag half 3 weer een echo, waar ze hopelijk nu alles goed kunnen meten. Spannend
Kan het bij aangepast worden? De uitgerekende datum is veranderd in 18 november en vanaf morgen (2 mei) ben ik 37 jaar)
Ohja.. Mijn uitgerekende datum is op 17 nov gezet. Als iemand toch bezig is haha. Kga snel mn bed in. Werken sloopt me momenteel. Zowel geestelijk als lichamelijk..
Hier vanmorgen weer goedgekeurd 😄 Vorige week dachten ze 9+3 nu precies een week later 10+5 dus weer twee dagen vooruit. Definitieve uitgerekende datum is 23-11. Nu weer een week of 10 wachten voor we weer mogen spieken naar onze kleine druktemaker