Er is nog geen topic dus bij deze open ik het topic. Had vanmorgen een knaltest. Zal nog wel een foto plaatsen. Mijn uitgerekende datum is 17 december, maar dat zal misschien nog wel aangepast worden na de echo. Hoop dat er snel nog meer meiden zich hier mogen melden!
Ja, ik ben hier ook weer. Leuk om van de NOD lijst over te stappen naar dit topic! Ik weet niet precies wanneer mn eisprong is geweest. Maar ik heb een dag gegokt en dan komt er bij mij ook 17 dec uit! Ben erg benieuwd! Nu komen de spannende weken!
Ja worden inderdaad spannende weken. Zeker tot aan de eerste echo! Heb jij al gebeld voor een afspraak bij de vk? Ik heb nog geen afspraak gemaakt.
Mooie test! Heb nog geen vk gebeld. Dat ga ik volgende week doen. Eerst nog even aan het idee wennen Gek idee is het heh!!! Vind het nog zo onwerkelijk! Heb je het verder al aan iemand verteld. Ik alleen nog aan mn zus. We gaan het pas later aan onze ouders vertellen. Heb nu zondag en dinsdag een test gedaan en heb nog een test liggen met indicator. Die ga ik morgenochtend nog doen. Dit is mijn tweede test, deze heb ik dinsdag gedaan:
Ja heel gek idee... vind het zelf ook nog een beetje onwerkelijk. Ik heb het aan mijn ouders en goede vrienden verteld. Ons dochtertje weet het ook en die is super blij. Ik heb ook nog 1 test liggen, denk dat ik die zondag doe en misschien volgende week nog eentje met indicator. Heb jij veel zwangerschapsklachten?
Lijst 16-31 December 2012 mama's 16 17 Dreames, 26 jaar, 2e kindje Vogeltje85 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 Afsprakenlijst: 01-05: dreames intake vk
Hallo meiden, Nou ik kom me ook melden hier dan,mijn nod is eigenlijk 17 april maar heb gister en eergister een paar positieve testjes in handen gehad!!Ben zo blij en gelukkig..het is allemaal nog wel wat pril maar dat mag de pret niet drukken!!Mijn uitgerekende datum is 24 dec.Ik heb nog geen vk gebeld dat doe ik volgende week wel een keer je mag toch niet eerder komen..Verder een beetje opgezette pijnlijke borsten rommelende darmen en een een beetje een spierpijn gevoel in mn buik.Dit is ins 4e kindje wij hebben al 2 dochters van bijna 8 en 5 en een zoontje van 3..Ik heb het alleen aan de oudste verteld zodat zij een beetje weet waarom mama af en toe moe of saggo zal zijn..En mn 2 beste vriendinnen weten het..Nou meiden laten we er hier een gezellige boel van maken en op naar en onbezorgde zwangerschap!!Gefeliciteerd allemaal!!Liefs Zaraida
Hey Zaraida, Welkom hier en gefelicitieerd! Mooie testjes hoor!en dat zo vroeg voor je NOD. Hier ook rommelende darmen. Verder af en toe een beetje pijn of jeuk aan mijn borsten. Spierpijn in m'n bovenbenen (al sinds ei) en soms een vage vlaag misselijkheid. Wel veel hoofdpijn maar dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook. Leuk zeg nog een vierde kindje erbij. Leuke drukke boel lijkt me!
Lijst 16-31 December 2012 mama's 16 17 Dreames, 26 jaar, 2e kindje Vogeltje85 Sweetdreams, 2e kindje 18 19 20 21 22 23 24 Zaraida, 4e kindje 25 26 27 28 29 30 31 Afsprakenlijst: 01-05: dreames intake vk
Leuk meiden...Gefeliciteerd...voor zover ik dat nog niet had gedaan in het NOD-forum. Had net al in het topic van 1-15 december geplaatst. Na mn laatste menstruatie gerekend ben ik 11 december uitgerekend...maar had een laat ei, dus weet zeker dat ik de 17e uitgerekend ben. Hier mijn knaltest van vanochtend...17 dpo + mn hele rijtje.
@sweetdreams: Nu een lekker knaltestje! Fijn! @zaraida: Welkom en gefelicteerd! Ik voel vrij weinig. Vandaag ook een drukke dag gehad en dan vergeet je het soms ook wel Soms denk ik wel eens: oja ik ben zwanger. Het enige waar ik last van heb zijn af en toe mn borsten en 's avonds heb ik veel last van boertjes laten en hikken... Voor mn Nod had ik ook veel kramp, maar dat is gelukkig wel bijna helemaal over.
Kramp heb ik nog steeds wel elke dag. Mag van mij wel snel over zijn, maar heb begrepen dat het komt door de baarmoeder die groeit dus het hoort er wel bij. Net even lekker met z'n drietjes uit eten geweest om het te vieren
hey meiden, Allemaal heel erg gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! mag ik me ook aanmelden bij jullie? Ik ben ergens tussen 15 en 19 december uitgerekend denk ik. Ik heb op 2-2 een miskraam gehad met 9+4 weken en 9-2 gecuretteerd. Sindsdien 1 x ongesteld geworden (12-3) en nu weer zwanger het lijkt me super leuk om ervaringen met jullie te delen!! ik heb 26-4 mijn eerste echo en loop onder controle in het zkh, dus geen vk voor mij
@Karin: Gefeliciteerd! Fijn dat je zo snel weer zwanger bent! Nu hopen op een plakker. Gelukkig dat je al vrij snel in het zh terecht kan. @dreames: al gebeld naar vk? Wilde eerst vandaag nog de digitale test doen, maar moest vanochtend om 4 uur al plassen en dacht er toen niet aan. Wilde het graag doen als mn vriend er ook nog was maar toen hij om half 7 weg ging moest ik nog niet opnieuw Morgen weer proberen! Gek dat ik dan nog ga twijfelen ook, na twee mooie roze strepen....
@Karin:Fijn dat je zo snel terug zwanger bent, dit is vast een plakbeeb. Ik heb op maart een miskraam gehad met 5 weken en 3 dagen. Deze keer heb ik er zelf een heel goed gevoel over (vorige keer niet) dus nu heb ik gewoon een mooie plakbeeb. @vogeltje85: ja ik heb gister de vk gebeld want ik wist dat ze de afspraak rond 7 a 8 weken doen en als ik 8 weken zwanger ben zijn wij op vakantie (joehoe nog maar 3 weekjes en dan ben ik lekker op vakantie!). Dus ik wilde graag mijn afspraak ervoor. Jammer dat ze dan niet meteen de echo doen, die is waarschijnlijk pas na mijn vakantie. Ik wil trouwens ook telkens opnieuw testen hoor. Heerlijk om het toch elke keer weer bevestigd te zien. Gistermiddag heb ik een digitale gedaan en die gaf zwanger 1 - 2 weken. Ik denk dat als ik hem s'ochtends doe dat hij dan 2 - 3 weken geeft. Ik heb nog 1 kv 2v5 test en een digitale dus wil nu pas over een paar daagjes weer testen. Hier vandaag laatste dagje werken. Ooh ja we zijn gister uiteten geweest en even de stad in geweest. En we hebben bij de V&D een super schattig pakje gekocht. Beetje raar misschien om zo snel iets te kopen, maar het was zo leuk en het voelt deze keer zo goed dat we gewoon iets wilde kopen voor de baby.
Lijst 16-31 December 2012 mama's 16 17 Dreames, 26 jaar, 2e kindje Vogeltje85 Sweetdreams, 2e kindje Karin1981, 1e kindje 18 19 20 21 22 23 24 Zaraida, 4e kindje 25 26 27 28 29 30 31 Afsprakenlijst: 26-04: karin1981 1e echo 01-05: dreames intake vk Karin ik heb je er even op de 17e bijgezet. Als je de echo hebt gehad en de echte uitgerekende datum weet dan passen we het dan gewoon aan.
Goedemorgen meiden! Testdrang, ik weet precies hoe het voelt. Ik zou elke dag wel willen testen om te kijken of het goed gaat. Maar met de vorige zwangerschap had ik tot het einde knal testen. Kindje is alleen gestopt met groeien. We gaan hopen voor een groei/ plak beebje Dreames heel erg bedankt voor het bijplaatsen Jij ook een miskraam raar is dat he dat je al een voorgevoel hebt, dat had ik vorige keer ook. heb jij dat ook dat je toch wel angstig bent? Meid we gaan gewoon voor een plakbeeb
@karin: vorige keer was ik zo onrustig. Ook omdat ik een aantal keer bloedverlies had. Ik had er zelf gewoon geen vertrouwen in dat het goed ging. Nu ben ik er heel rustig onder en heb ik alle vertrouwen dat het goed gaat. Daarom durfde ik nu toch wel al kleertjes te kopen en me lekker weer in de zwangerschap te verdiepen. Inderdaad mooie plakbeeb/groeibeeb voor ons en natuurlijk ook voor alle andere mama's!