Hallo allemaal Waarschijnlijk hebben jullie net als ik net getest of weet je t al heel even.. Lijkt me leuk om hier samen te kletsen over de kwaaltjes, echo's, buikjes, kinderkamers etc! Groetjes!! Mijn Uitgerekende datum is 22 oktober
Hier ook uitgerekend in oktober! 16 oktober om precies te zijn. We dachten eerst dat het niet raak was deze ronde aangezien maandag de test negatief was maar gisteravond hadden we een positieve test! Ik vind het allemaal nog erg spannend en manlief ook, het is ons eerste kindje! Het is voor ons wel echt een wonder kindje aangezien ik vijf jaar geleden toen ik negentien was te horen gekregen heb dat ik vruchtbaarheidsproblemen had (PCOS) en nooit zonder hulp zwanger zou kunnen worden. Huisarts drong er toch op aan dat we eerst een jaar zouden proberen onder het motto "Je weet maar nooit..." en nu zijn we na drie rondes al zwanger! Ik vind het heel erg bijzonder. Heb maandag een afspraak bij de huisarts en ben benieuwd hoe zij reageert!
Volgens de vele planningen die er zijn ben ik tussen 23 en 26 okt. uitgerekend! Spannend hoor, 't is voor ons de eerste! En we hebben er op mogen oefenen.... Na 10 maanden was het raak! Jullie ook gefeliciteerd!!
Iedereen gefeliciteerd hier! Ik ben de 27e van oktober uitgerekent. 25 maart is mijn echo gepland. En die van jullie?
Hoi Woeza, Ik kan maandag pas bellen voor een afspraak, maar heb 20-3 een afspraak bij de VK, zij willen dat ik daarvoor al voor een echo ga. We wachten nog even af dus...