JoCo82: Heel veel sterkte! Het gaat voor jullie ook helemaal goed komen in de toekomst. Hou vertrouwen! Hier net terug van termijnecho: datum is aangepast met 2 dagen, dus nu 10 wk/1 dag. Uitgerekend op 22 sept ipv 20 sept.
Had gisteravond een heel verhaal getypt hier, met allemaal reacties op mensen, maar toen flipte m'n laptop en was alles weg Dan maar ff een korter berichtje. Kim en Joco, heel veel sterkte! Neem goed de tijd om dit even een plekje te geven, knuf voor jullie! Vandaag de verloskundige gebeld om een afspraak te maken (beetje laat, ik weet het, maar was niet in Nederland en veel eerder zou ik toch niet aan de beurt zijn, dus ach). Mag volgende week maandag al voor de echo. Dan ben ik volgens mijn eigen berekening 10+3 weken zwanger. Ben zooo bang dat ik geen kloppend hartje zie, zeker na al die verhalen die je hier soms op zp leest, over missed abortion enzo. Denk dat dit wel een veelvoorkomende angst is. Hoop natuurlijk dat alles goed is maandag
Kim en Joco, heel erg verdrietig nieuws... Sterkte dames... Ik hoop dat jullie het verdriet een plekje kunnen geven, en dat jullie daarna snel weer zwanger mogen worden. Hier: Vandaag op mijn werk verteld. Vanavond gaat het grote nieuws op facebook, en dan weet iedereen het zo ongeveer wel. Niemand verwacht het (onze gezamenlijke vierde), dus dat is wel grappig. Ik krijg toch overwegend enthousiaste reacties, daar ben ik wel blij om. Misselijkheid wordt hier wat beter... Om plaats te maken voor ontzettend gevoelige boobies. Grappig, bij mijn eerste zwangerschap kwamen die gevoelige borsten als eerste, en nu dus pas véél later... Zou dat komen omdat mijn borsten al wel wat gewend waren? (15 maanden bv gegeven).
@JoCo82: heel veel sterkte toegewenst. Wat een klote bericht. En vooral zo niet tactvol gebracht. @Maartje78: gefeliciteerd! @Kruimel1: wat fijn dat bij jou de echo ook goed was. @Mrs Hair: ik heb het inmiddels aan mijn baas ook verteld. Facebook en overige collega's wachten we mee tot de echo volgende week. Fijn dat je enthousiaste reacties hebt. Borsten: hier hetzelfde verhaal, alleen geen BV gegeven. Bij de 1ste wist ik het al ruim een week door mijn gevoelige boobies, nu ook pas later last van. De lijst zal ik vanavond bijwerken als ik thuis ben, op het werk krijg ik een hele vreemde lijst met HTML-codes te zien.
@ Joco - wat ontzettend rot voor jullie. Heel veel sterkte. Hopelijk zijn jullie snel opnieuw en gezond zwanger... @ Maartje78, Kruimel 1 - gefeliciteerd met jullie goede echo's! @ Mrs Hair - het is toch jullie keuze om voor een vierde kindje te kiezen? Het is niet de 10e... Ik ben blij dat mensen (terecht) positief reageren. @ vertellen - wij wachten de echo van aankomende maandag nog af en dan gaan ook wij het vertellen. Ik vind het met name spannend om het aan mijn bazen te vertellen... Facebook wachten we nog even mee tot het weekend erop zodat we wat mensen eerst nog persoonlijk op de hoogte kunnen stellen. @ klachten - de misselijkheid wordt ook bij mij minder (gelukkig). Met vlagen heb ik er nog wel last van maar ik slik geen pilletjes meer. Ik ben alleen wel nog erg moe maar kan slecht slapen (frustrerend). Verder gaat het echt wel ok
afgelopen weekend hebben wij het onze ouders verteld! gelukkig reageerde ze super blij en enthousiast!! maar ze waren waren wel verrast!! hadden het totaal niet zien aankomen! de rest krijgt het over 2 weken te horen....!
@joco Wat een ontzettend klote nieuws, bij mij waren ze gelukkig wel wat tactvoller.. Lig nu nog in het ziekenhuis, 3,5 uur geleden de ingreep gehad en is me toch wel tegengevallen.. Heb nog veel pijn en mag nog niet naar huis, misschien straks en anders morgen..
Blijf vanacht in het ziekenhuis, vanavond nog een echo gehad en er zit een groot stolsel die eruit wil en dit veroorzaakt pijn, soort naweeën.. Dit was niet vaak zo na curettage, dus dikke pech.. Heb morfine gehad, dus dat helpt gelukkig goed.. Slaap lekker allemaal
zo ik ook weer even terug heb nog wat gemist!!! wij vertellen het echt pas na 13 weken... gisteren erg veel moeite gedaan om het te verbergen mijn dikke buik hadden de verjaardag van mijn vader zit mijn tante naast me zegt ineens ben je zwanger??? ik zeg ben ik zwanger??? hoezo??? zegt ze ik zie het aan je.. ontkennen heeft geen zin maar ik zal mijn mond houden pfftttt ze hebben het al door *zucht* ik kan s'nachts steeds slechter slapen hou inmiddels mijn man ook wakker door mijn gedraai ik moet weer even wennen aan een buik hebben jullie daar ook zo'n last van dat je niet lekker ligt ik heb echt al een enorme buik... zijn trouwens bezig met het huis als het goed is horen we het deze week nog of we het huis krijgen en dat hoop ik zo erg...
nooit verwacht dat ik op zo'n fijne manier van de baby spullen van Maartje Marije af zou komen... lig ik gisteren avond eindelijk in bed manlief al neidig... draai ik me net om word er gebeld manlief helemaal pissig wie belt er nu s'nachts op zijn ze achterlijk??? ik zeg euhmm schat neem jij hem even hij ligt aan jou kant... was het mijn beste vriendin ik zeg tegen mijn man dit gaat even duren ga maar slapen ik ga straks wel in de logeer kamer slapen eerst even bellen mijn beste vriendin helemaal overstuur ik ben tante geworden... ik zeg je bent wat??? hoe??? jahh zegt ze Joyce heeft een baby toen was ik even stil... zegt ze ben je er nog??? ik zeg jahh ik ben er nog maar hoe kan dat dan??? jahh zegt ze wij weten het ook niet gisteren avond laat belde mijn moeder op of ik naar het zh kon komen daar waren ze er net achter dat ze 9 maanden zwanger was Joyce blijft zeggen dat ze het niet wist maar ze mag naar huis met de kleine maar waar halen we ineens baby spullen vandaan.. ik zeg opgelost!!! kom over een half uurtje dan kan je alles meenemen.. moet je dat niet eerst overleggen??? ik zeg komt goed je weet niet hoe blij je me maakt ik ben nu alles kwijt wij kopen wel nieuw.. dus ik zeg kom zo maar het is goed.. ik terug de slaapkamer in ligt mijn man te slapen oeps hij was al boos... dus ik een beetje uitgelegd werd die nog kwaaier en dat doe je niet wij krijgen ook een kleine hebben de spullen zelf nodig ik help niet!!! ik zeg prima dan ga ik mijn eentje dat bedje uit elkaar halen en naar beneden tillen toen was die ineens goed en snel wakker hihi.. dus alle spullen weg vannacht tot half 2 bezig geweest maar ik ben er vanaf en wij krijgen nieuwe er zat voor mij toch een herinnering aan... straks verder met spulletjes zoeken omdat alles nog nieuw is willen ze er wel voor betalen naja dat zien we dan wel... ik ben er blij mee...
goedemorgen dames, een poosje niet langs geweest hier, dus een heleboel gemist waarschijnlijk Heb net mijn eerste echo gehad, hij kon gelukkig uitwendig en heb een schitterend ukkepukkie met kloppend hartje gezien. Bij metingen kwamen ze op 9 weken 4 dagen, dus 3 dagen verschil. Hou het nu nog even op de 25ste en kijk wat vk gaat aanhouden. Helemaal happy hier dus, was er behoorlijk zenuwachtig voor
@kim, wat vervelend dat de curettage zo is verlopen! Heel veel sterkte toegewenst. @joco, voor jou ook natuurlijk! @vertellen, mijn vader ligt met acute leukemie in het ziekenhuis. Ik was zo blij dat ik het al verteld had voordat ze daar achter kwamen. Hier in mijn omgeving weten ook veel mensen het al, omdat ik naast heel verdrietig om mijn vader ook heel gelukkig met mijn zwangerschap ben. Deze zwangerschap voelt echt als een wonder omdat het mijn familie toch ook iets heel moois geeft, naast de vervelende dingen die in het ziekenhuis gebeuren. Ook mijn vader zegt heel duidelijk dat hij iets heel moois heeft om voor te vechten. Wij hopen dan ook (net als iedereen natuurlijk) op een hele mooie echo komende maandag. Ik duim voor jullie ook voor mooie echo's.
Antwoord, wow, bijzonder verhaal! Wel fijn dat je op deze manier van jullie spulletjes afkomt Rensie, gefeliciteerd met jullie goede echo, mooie foto! Ik ben aanstaande maandag aan de beurt en ben behoorlijk zenuwachtig.
@ soeee ik ben er ook erg blij mee... kan ik weer nieuwe spulletjes halen gaan toch voor wat heel anders heb vanmorgen nogmaals een gesprek gehad met manlief.. die vannacht niet aan te spreken was te boos... maar toen hij mij vanmorgen ineens in tranen zag (wat zelden gebeurt) schrok die flink en begreep me uiteindelijk beter en gaat nu ook volledig akkoord dat we wat anders halen en dit dus door verkopen ben er zo blij mee!!! gelukkig hebben mijn man en ik bijna nooit problemen en een flinke donderbui daar klaart de lucht vaak van op hihi las vanmorgen weer iets over vreemdgaan enzo ik zou dat dus echt nooit kunnen maar jahh wij zijn ook happy met elkaar...
Hier gaat t morgen op Facebook, na vertellen aan mijn baas. Die is nu ziek, maar ga het toch echt niet langer uitstellen hoor Dan maar per telefoon
@kriumel1 ik wil het ook al graag vertellen (van de week zei ik nog wij houden onze mond dicht) heb het even moeilijk heb vanmorgen vroeg een t-shirtje gekocht met I love my dad he is my hero wil ik een foto van maken en op fb gooien kijken hoe snel ze het doorhebben maar mijn man wil echt nog zwijgen brrrr ben maar snel van fb af gegaan kan ik het ook niet verklappen hihi...
16-30 September 2013 - 34 Mama's ♥ ♥ De mama's en uitgerekende datum ♥ Smitje, 31 jaar, 1e kindje, 16-09-2013 uitgerekend Emm82, 30 jaar 1e kindje, 16-09-2013 uitgerekend Hamtaro, 33 jaar, 2e kindje, 17-09-2013 uitgerekend Raymoont, ?? jaar, ? kindje, 17-09-2013 uitgerekend eerstekeermama, 30 jaar, 2e kindje, 17-09-2013 uitgerekend Roosje3, 29 jaar, 1e kindje, 18-09-2013 uitgerekend Mizz Bunny, 30 jaar, 1e kindje, 19-09-2013 uitgerekend Hoop1980, 32 jaar, 2e zwangerschap, 19-09-2013 uitgerekend imp, 29 jaar, 1e kindje, 19-09-2013 uitgerekend Amanda, 27 jaar, 2e kindje, 20-09-2013 uitgerekend Denise1980, ?? jaar, 1e kindje, 20-09-2013 uitgerekend baby s, ?? jaar, ?? kindje, 20-09-2013 uitgerekend Ash, 22 jaar, 1e kindje, 21-09-2013 uitgerekend Birshit, 19 jaar, 1e kindje, 21-09-2013 uitgerekend Kruimel1, 38 jaar, 1e kindje, 22-09-2013 uitgerekend Lief82, 32 jaar, 1e kindje, 22-09-2013 uitgerekend Mummy28, 28 jaar, 2e kindje, 23-09-2013 uitgerekend Noukytje, 28 jaar, 1e kindje, 23-09-2013 uitgerekend missS85, 27 jaar, 1e kindje, 24-09-2013 uitgerekend antwoord, 26 jaar, 2e kindje, 24-09-2013 uitgerekend Loesje83, 29 jaar, 1e kindje, 25-09-2013 uitgerekend Beccie86, 26 jaar, 3e kindje, 25-09-2013 uitgerekend Rensie, 31 jaar, 3e kindje, 25-09-2013 uitgerekend ansvdlee, 28 jaar, 3e kindje, 25-09-2013 uitgerekend EYA, 27 jaar, 2e kindje, 27-09-2013 uitgerekend soeee, 21 jaar, 1e kindje, 27-09-2013 uitgerekend 19Vivian86, 26 jaar, 1e kindje, 28-09-2013 uitgerekend Mrs Hair, 28 jaar, 2e kindje, 29-09-2013 uitgerekend Charise, 25 jaar, 1e kindje, 29-09-2013 uitgerekend Marlies30, 30 jaar, 1e kindje, 29-09-2013 uitgerekend penr, 30 jaar, 2e kindje, 29-09-2013 uitgerekend Maartje78, 34 jaar, 2e kindje, 30-09-2013 uitgerekend lilly90, 22 jaar, 1e kindje, 30-09-2013 uitgerekend ♥ Afspraken, controle & echo's ♥ Maartje78, 25-02-2013, 2e echo Charise, 26-02-2013 echo in het ziekenhuis Rensie, 27-02-2013, 1e echo in ZH Kim1903, 27-02-2013, intake VK 19Vivian86, 01-03-2013, intake VK, 1e echo antwoord, 01-03-2013, echo beccie86, 01-03-2013, 3de echo EMM82, 04-03-2013, termijnecho beccie86, 04-03-2013, intake Ash, 04-03-2013, termijnecho soeee, 04-03-2013, intake VK en echo Maartje78, 05-03-2013, intake VK Mizz Bunny, 05-03-2013, gyn EYA, 05-03-2013, termijnecho (1e echo) Birshit, 06-03-2013, termijnecho Mizz Bunny, 07-03-2013, termijnecho eerstekeermama, 09-03-2013, termijnecho rensie, 11-03-2013, controle VK Mrs Hair, 13-03-2013, echo VK JoCo82, 19-03-2013, controle VK EYA, 20-03-2013, controle VK imp, 21-03-2013, 2e echo en controle VK Emm82, 04-04-2013, geslachtsbepaling Emm82, 22-04-2013, 20-weken echo ☆Sterren mama's☆ Joco82, 30 jaar, 1e kindje, 20-09-2013 uitgerekend Kim1903, 27 jaar, 1e kindje, 21-09-2013 uitgerekend ShyGirl, 35 jaar, 2e kindje, 23-09-2013 uitgerekend
Ik heb de lijst bijgewerkt, als ik iets ben vergeten laat het me even weten. @antwoord: wat een verhaal zeg... Maar fijn dat de lucht geklaart is tussen jou en je man en jullie straks met nieuwe spulletjes, nieuwe herinneringen kunnen gaan maken.
@ AEY erg he maar ik denk dat het vandaag mijn geluksdag is want we hebben een mail en telefoontje gehad we hebben het huis waarvan ik een mail had gekregen van mijn vriendin daar kunnen we al vrij snel in met een week of 5 we hebben gewoon een koophuis een eigen huis ik ben zo blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1