Hoe is het met de rest van de dames?? Hier een erg beweeglijk kleintje die erg reageert op papa's stem. Zodra mijn vriend binnenkomt en begint te praten beweegt mijn buik alle kanten op. Verder begint mijn buikje nu echt te komen en zijn we druk met de babykamer bezig. Tussendoor nog naar zwangerschapscursus wat erg gezellig is. Morgen de glucosetest, ben benieuwd wat daar uitkomt.
@Mizz Bunny: ik durf het bijna niet te zeggen, maar het gaat hier lekker. Op wat vermoeidheid na, mag ik absoluut niet klagen. Hier ook lekker beweeglijk en goede respons inderdaad. Buikje begint ook lekker te groeien. Begint ook lekker bol te staan. Verder heb ik ondertussen wat kleertjes gekocht. Verder gaan we over een paar weken de kamer van onze dochter inrichten, daarna kan ik pas beginnen met de babykamer. Gelukkig hoeven we daar niet veel aan te doen aangezien we toen alles neutraal hebben gehouden.
Hier gaat het ook prima. We hebben de stress van een paar weken redelijk achter ons kunnen laten, nu nog een paar weken te gaan tot de 30 weken herhalings GUO. Bij mijn vorige zwangerschap zat ik nu al thuis vanwege ernstige bekkenklachten, maar dat gaat nu verbazingwekkend goed! Ik hou goed rekening met wat ik doe (niet te veel dus ), maar dat lijkt echt te helpen. Baby voelen: Hij beweegt niet veel of vaak, maar áls hij beweegt is het heel krachtig. Mijn hele buik beweegt mee, en ik kan de schopjes echt aan de buitenkant zien. Leuk weer hoor
Tja ik moest om 9 uur in zh zijn. Eerst bloed geprikt voor ijzer en antistoffen ivm rhesus c en toen bloedsuiker bepaald. Was 4.9 dus mocht drankje opdringen. Pfff wat was dat smerig zeg. Moest het opdrinken onder de neus van de verpleegkundige. Mocht daarna naar huis, niets eten of drinken en als ik zou overgeven moest de hele test opnieuw. Tegen 11:00 uur moest ik terug zijn voor controleprik. Bleek toen dat ze 's ochtends niet genoeg bloed hadden afgenomen om ijzer en rhesus te bepalen dus werd opnieuw bloed geprikt in mijn arm. Heb daardoor ook geen uitslag gehad die hoor ik dinsdag bij de vk.
Wat vervelend! En stom ook, want ze hadden die tweede keer makkelijk ook je bloedsuiker kunnen bepalen, dat is kwestie van één druppeltje bloed, en daar staan de ijzer en rhesus los van. En hoe willen ze de uitslag aan je VK geven dan? Vreemd verhaal.. Ik hoop voor je dat het allemaal gewoon goed is. Als ik tijd heb ga ik morgen, en anders ga ik begin volgende week. Ik verwacht dat de GTT niet goed is, ik heb dacht ik 80% kans om weer zwangerschapsdiabetes te krijgen. Tot nu toe gaat het nog wel goed, ik prik regelmatig dagcurves. Ben benieuwd...
Heb dinsdag direct nadat ik thuis was van bloedprikken even zelf mijn suiker getest, had nog een set van mijn werk thuis liggen. Bloedsuiker was toen 5.5. Dus in 2,5 uur gestegen van 4.9 naar 5.5 dus volgens mij zit het wel goed.
Die van mij was vandaag ook weer goed. Had ik niet verwacht, over een week of drie weer maar een keertje gaan... bij mn dochter was ik 29 weken zwanger toen de GTT niet goed was.
Zo gisteren weer bij de vk geweest. Heb geen zwangerschapsdiabetes maar wel hypoglykemie. Het omgekeerde dus, te lage suikers. Ik moet nu elke 2 uur blijven eten en hoef in elk geval dat vieze drankje nbiet nogmaals te doen zoals het nu lijkt. Verder geen anti-stoffen gevonden. Enige min-puntje was dat mijn hb 6.6 was. Dus nu moet ik weer extra bloedonderzoek daarvoor hebben om uit te zoeken wat daarvan de oorzaak is. Kleine is verder erg beweeglijk waardoor de vk niet goed kon voelen hoe het lag. Dus lekker even naar de baby mogen kijken. Nu lekker eerst een weekje op vakantie.
Ik kom me ook even melden. Kom het topic nu pas tegen. Maar goed. Ik ben 26 jr en in verwachtiging van ons eerste kindje. Uitgerekende datum is 27 september. Super spannend allemaal. Tot nu toe heb ik een probleemloze zwangerschap, geen kwaaltjes en ook niet gehad. We weten of we een jongentje of een meisje krijgen. We zijn druk bezig om het kamertje af te maken, (dat wil zeggen de meubels staan al, nu nog schilderen, ach ja, omgekeerde volgorde maar wat maakt het eigenlijk uit. Ik ben van plan om door te werken tot 36 weken, en dan hebben we een mooie nazomer en kan ik nog een paar weekjes lekker in de tuin genieten van mijn dikke buik en boek.
Hoi Babystuf, welkom! Je bent net zo ver als ik, uitgerekend op 27 september dus? Optimistisch van je, om te rekenen op een mooie nazomer , ik hoop met je mee Mogen we ook weten of jullie een jongen of een meisje krijgen, of houd je het nog lekker geheim? EYA houdt de lijst bij, als je je gegevens even op een rijtje zet, vult zij de lijst voor je aan.
16-30 September 2013 - 37 Mama's ♥ ♥ De mama's en uitgerekende datum ♥ Emm82, 30 jaar 1e kindje, 16-09-2013 uitgerekend Hamtaro, 33 jaar, 2e kindje, 17-09-2013 uitgerekend Raymoont, ?? jaar, ? kindje, 17-09-2013 uitgerekend eerstekeermama, 30 jaar, 2e kindje, 17-09-2013 uitgerekend Roosje3, 29 jaar, 1e kindje, 18-09-2013 uitgerekend Hoop1980, 32 jaar, 2e zwangerschap, 19-09-2013 uitgerekend imp, 29 jaar, 1e kindje, 19-09-2013 uitgerekend MICH18, 21 jaar, 2e kindje, 20-09-2013 uitgerekend Mizz Bunny, 30 jaar, 1e kindje, 20-09-2013 uitgerekend Amanda, 27 jaar, 2e kindje, 20-09-2013 uitgerekend Denise1980, ?? jaar, 1e kindje, 20-09-2013 uitgerekend baby s, ?? jaar, ?? kindje, 20-09-2013 uitgerekend Pauwlien, 26 jaar, 1e kindje, 20-09-2013 uitgerekend Birshit, 19 jaar, 1e kindje, 21-09-2013 uitgerekend Kruimel1, 38 jaar, 1e kindje, 22-09-2013 uitgerekend Lief82, 32 jaar, 1e kindje, 22-09-2013 uitgerekend Wolchu, ?? jaar, ?? kindje, 22-09-2013 uitgerekend Mummy28, 28 jaar, 2e kindje, 23-09-2013 uitgerekend Noukytje, 28 jaar, 1e kindje, 23-09-2013 uitgerekend Ash, 23 jaar, 1e kindje, 24-09-2013 uitgerekend missS85, 27 jaar, 1e kindje, 24-09-2013 uitgerekend antwoord, 26 jaar, 2e kindje, 24-09-2013 uitgerekend ansvdlee, 28 jaar, 3e kindje, 24-09-2013 uitgerekend Loesje83, 29 jaar, 1e kindje, 25-09-2013 uitgerekend Rensie, 31 jaar, 3e kindje, 25-09-2013 uitgerekend Patricia1989, 24 jaar, 1e kindje, 25-09-2013 uitgerekend Sammiejj91, 21 jaar, 1e kindje, 26-09-2013 uitgerekend soeee, 21 jaar, 1e kindje, 27-09-2013 uitgerekend Mrs Hair, 28 jaar, 2e kindje, 27-09-2013 uitgerekend Babystuf, 26 jaar, 1e kindje, 27-09-2013 uitgerekend EYA, 27 jaar, 2e kindje, 28-09-2013 uitgerekend 19Vivian86, 26 jaar, 1e kindje, 28-09-2013 uitgerekend Maartje78, 34 jaar, 2e kindje, 28-09-2013 uitgerekend Beccie86, 26 jaar, 3e kindje, 29-09-2013 uitgerekend Charise, 25 jaar, 1e kindje, 29-09-2013 uitgerekend Marlies30, 30 jaar, 1e kindje, 29-09-2013 uitgerekend penr, 30 jaar, 2e kindje, 29-09-2013 uitgerekend lilly90, 22 jaar, 1e kindje, 30-09-2013 uitgerekend mijngeluk1992, 21 jaar, 1e kindje, 30-09-2013 uitgerekend De mama's die een jongetje verwachten zijn blauw gekleurd en roze voor een meisje. ♥ Afspraken, controle & echo's ♥ EYA, 03-07-2013, 3D-pretecho EYA, 05-07-2013, controle VK ☆Sterren mama's☆ Joco82, 30 jaar, 1e kindje, 20-09-2013 uitgerekend Kim1903, 27 jaar, 1e kindje, 21-09-2013 uitgerekend ShyGirl, 35 jaar, 2e kindje, 23-09-2013 uitgerekend
@Babystuf: welkom, je staat erbij op de lijst. Laten we inderdaad hopen op een mooie nazomer, maar van mij hoeft het niet te warm te zijn hoor. Dan krijg ik ook niets meer gedaan. @Mizz Bunny: fijne vakantie. Heb je veel last van je lage suikers en bloeddruk?
Ik weet zelf niet of we een jongentje of een meisje krijgen. Ik vind het er een beetje bijhoren om het niet te weten (al ben ik wel super nieuwschiering, haha. Het ene ''testje'' zegt een jongentje en andere een meisje. We zullen zien...
Hey Meiden, Sorry dat ik zo weinig reageerde maar ik ben Mama geworden ze is helemaal compleet en ze doet het prima Zoe sorry ik kan de puntjes niet vinden doet het prima... ze is wat groter voor haar leeftijd zo gezegd en ze heeft nu alleen nog maar zo'n buisje onder haar neus als extra steun voor het ademen voor de rest doet ze het onwijs goed.. ik ben ook wel super trots helaas heb ik de 28 weken niet meer vol kunnen houden. ze is met 27+4 geboren maar ze leeft nog en doet het volgens alle artsen beter dan verwacht dus waarom ik nu weeen had weten de artsen ook niet.. Voorlopig blijft ze natuurlijk nog in Rotterdam. als alles goed gaat mag ik snel naar huis maar Rotterdam is zo ver weg van ons elke dag ander half uur rijden dus we gaan kijken of we in het Ronald Macdonald huis kunnen blijven.. voor de rest ben ik nog ontzettend onzeker volgens mijn Man lijkt ze op haar grote zus ik kan het helaas niet bevestigen omdat ik Maartje Marije nooit heb gezien... __________________
@ Antwoord: Gefeliciteerd!! Wat onwijs heftig, maar wat fijn dat je Zoë bij je mag houden. Ik wens je ondanks deze hele heftige kraamtijd heel veel geluk met je dochtertje, en dat je ook hele mooie momenten mag beleven.
@antwoord: gefeliciteerd met jullie dochter Zoë. Wat fijn om te horen dat ze het goed doet ondanks haar te vroege geboorte. Het zal zeker een zeer heftige tijd zijn/worden, maar hopelijk met veel mooie momenten en veel geluk voor jullie saampjes.
Antwoord: Gefeliciteerd en super zeg dat ze het al zo goed doet, zo jong! Ik hoop dat je er ondanks deze heftige periode toch snel van kan gaan genieten! En dat je idd daar kan blijven scheelt je veel tijd die je extra met haar kan doorbrengen. Babystuf welkom!
Hey Meiden, Thanks zit het gewoon met tranen in mijn ogen allemaal te lezen jullie hebben me de laatste tijd zoveel steun bezorgd door bepaalde berichten enzo.. vandaag heeft ze een mindere dag een beetje een terugval. dus ze hebben besloten haar weer aan de beademing te leggen zodat ze een beetje kan uitrusten dit is nog te vermoeiend voor haar dus een stapje terug maar het is net wat de arts zegt zo ga je er 3 vooruit en dan weer 1 achteruit ik moet gewoon doorgaan! Mijn man kwam gisteren avond met Foto's van Maartje Marije die heb ik eigenlijk nooit gezien.. wist niet dat hij ze had maar hij durfde ze niet te laten zien vlak na de bevalling en ik heb er eigenlijk nooit naar gevraagd hij was bang voor een terugval... Ik heb ze gisterenavond uitgebreid bekeken en als Mensen Zoe zien en een opmerking maken over Maartje Marije kan ik nu ook zeggen jahh ze lijken echt op elkaar! ergens doet het me pijn. maar aan de andere kant Zoe is er nu en die heeft mij nodig Maartje Marije kijkt gewoon hoe goed haar Zusje het doet bij ons...
Hey Meiden, Sorry ik zit het verkeerd te typen dit was voor een ander topic naja het maakt ook niet uit...