@ Happyglow: Ik lees in een ander topic dat jij ook 1 cm hebt en gestript bent. Hoe gaat het verder met je nu? Jij ook succes!
pff niet dus, ze was wat gelig dus nu 24u onder de lamp morgen weer bloed testen hopelijk dan wel goed. Ze Willen nog niet van ons af, hier effe dipje... het wordt bij jullie ook spannend !! Zet hem op meiden!
@ Maartje: Oh, daar word je niet blij van ... Sterkte hoor, komt allemaal goed! Voor je het weet ben je lekker thuis en kan je écht aan je kraamtijd beginnen.
Fijn dat je nu naar huis mag Maartje! Nou ik ben al de hele dag (voor)weeen aan het wegpuffen en ben sinds vanmorgen delen van mijn slijmprop aan het verliezen. Hopen dat dit het nu is hoor! hahahaha Maarja zegt niets, ben al 2 weken voorweeen aan het wegpuffen al moet ik zeggen dat ze nu wel iets pijnlijker zijn als ze komen maar nog steeds komen ze zo onregelmatig dat het niet lijkt op echte weeen... Hopen dat dit wel het voorwerk is en dat ik snel die kleine vast mag houden. Hoe is het met jou Mrs Hair?
Hier alles rustig helaas. Af en toe een harde buik, en verlies ook wel stukjes slijmprop. Maar voelt absoluut niet alsof ik al snel ga bevallen Ik ben er best wel emo over, ik had zó gehoopt dat ik deze keer niet ingeleid moest worden.
@Maartje: wat fijn dat je naar huis mag. Kun je lekker op je gemak thuis elkaar leren kennen en genieten van de rust. @happyglow: spannend, hopelijk zet het echt door. @Mrs Hair: wat balen zeg dat het niet echt doorzet. Je hebt nog een paar dagen voor de inleiding, dus hopelijk zet het nog door. Succes dames.
Hier ook niet hoor! Vanmiddag serieuze voorweeen opgevangen en even leek het erop dat het door zou zetten maar na een warm bad gingen ze weg en zijn ze niet meer terug gekomen. Wel veel harde buiken maar totaal niet pijnlijk meer... helaas
@ Happyglow: Hoe ging jouw nacht? @ Andere dames: Alles nog rustig? Ik heb tussen 1.00 en 3.00 wel wat serieuze krampen gehad, maar tussendoor kon ik lekker doezelen. En vanmorgen werd ik wakker van de wekker. Zonet wel mijn slijmprop verloren. Zegt weinig ben ik bang, heb hem bij Liesbeth ook een dag of twee vóór de inleiding verloren.
Bij mij rommelt het nog net zoals het de afgelopen weken gerommeld heeft helaas. Zo af en toe idd een pijnlijke kramp tussendoor waarvoor ik echt even moet concentreren en dan issie weer weg om uren weg te blijven... Niets serieus nog dus... Ook geen delen slijmprop meer verloren sinds gistermiddag dus of hij is er helemaal uit of de rest komt nog (tijdens het bevallen) Bij de vorige 2 heb ik geen slijmprop gezien namelijk, kwam tijdens de bevalling. Hoe is het bij jou?
@happyglow en Mrs Hair: wat vervelend, al dat voorwerk wat niet doorzet. Hier is alles rustig, vanochtend controle bij VK gehad. Was allemaal weer prima. Voel me de laatste paar dagen ook weer wat beter, ben bang dat ik overtijd zal gaan lopen. Maar ach, we zullen zien.
pff happyglow en mrs hair, hoop dat het bij jullie vandaag echt aan de gang gaat! eya fijn dat je je weer beter voelt!! Hier heerlijk aan het genieten van Febe, begin zelf ook wat mobieler aam het worden maar moet nog veel op bed en rusten had toch redelijk wat bloed verloren. Maar Febe ligt lekker naast me in de cosleeper, wat een uitvinding!! Ze was aangekomen nu dus groeit goed ! __________________
Wat fijn dat Febe het zo goed doet en ja heerlijk he zo'n Co-Sleeper. Lekker dichtbij en toch veilig! Ik hoop ook dat het bij ons doorzet maar helaas denk ik niet dat dit het geval is... Het is de hele nacht rustig geweest en geen hevige voorwee meer gehad sinds gister. Ze zijn weer terug naar de harde buiken die vrijwel pijnloos zijn dus hoop dat ze wat voorwerk doen alvast voor als het echte werk zometeen begint. dan komt de VK binnen en zegt ze vrolijk na een uurtje "goh al 5 cm!" hihi (we blijven het positief bekijken!) Sterkte Mrs Hair!! Ik hou steeds dit topic in de gate om te kijken hoe het met je gaat! EYA: Fijn dat je je al wat beter voelt! Ik voel me ook een beetje beroerd en zo zijn er wat meer hier in de omgeving dus denk dat het heerst...
Hier een hectische middag, pff... Proeflessen ballet voor de meisjes, allerlei boodschappen die gedaan moesten worden, klossen ophalen... Manlief heeft morgen nog een grote opdracht, waar ik vreselijk van baal. Geeft me een naar onbestemd gevoel dat hij ver weg is
@Mrs Hair: voor jou komt het nu echt dichtbij. Morgen ben je al aan de beurt als het vandaag niet alsnog vanzelf start. Hopelijk kom je vandaag de dag goed door.
@ Eya: Dank je wel! Ik heb nog wat kleine dingetjes geregeld, er staat een grote pan vijgencompote te pruttelen (súper lekker en erg handig na de bevalling straks ), en ik zit nu met de laptop en een boekje op de bank. Wel gek om vanmorgen mijn kleine meisje uit te zwaaien, die naar opa en oma vertrok. De volgende keer dat ik haar zie, is ze niet meer mijn kleinste meisje, maar grote zus. Best emo
@Mrs Hair: dat is inderdaad even een emo momentje. Wel fijn dat je nu op je gemak nog wat dingen kunt doen. Lijkt me straks ook zo emo en speciaal om mijn kleine meisje als grote zus te zien. Zo benieuwd hoe ze dan gaat reageren aangezien ze het nog niet allemaal begrijpt (20 mnd). Ze begint wel echt door te krijgen dat er iets aan de hand is, maar beseft zich natuurlijk niet wat het inhoudt.