16 - 30 september 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Artife, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Nou idd!

2. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hopelijk zet ze een beetje tempo erachter!

3. Sonja1979

Sonja1979 Actief lid

29 dec 2013
    152
    0
    0
    Ede
    Kan vandaag nog terecht. Om 12:45 krijg ik een echo

4. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Pfff ik ook hoor, vooral de afgelopen dagen. Komt ook wel door dit forum. Best al redelijk wat negatief nieuws voorbij zien komen.
    Mja bij ons zag het er keurig uit met 7 weken, dus ik duim gewoon voor een goed vervolg.

Ik mag gelukkig maandag al.. Maar het lijkt wel een eeuwigheid te duren..

:)

5. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend!! ik ga voor je duimen hoor!!

6. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    Hi!

Hier is 'ie dan! Er waren mooiere plaatjes bij tijdens de echo (armpjes en beentjes beter zichtbaar en ook het hoofdje duidelijker), maar wat boeit het! Helemaal in love met kleine spruit!

image.jpg

@sonja1979; het is vast niks, maar better save than sorry! Spannend. Veel succes

@hier; manlief heeft een ernstige keelontsteking en je weet hoe mannen zijn. Daar komt bij dat dochterlief haar zoveelste oorontsteking en inmiddels loopoor heeft. Werd vanochtend wakker met een temp van 39.0
    Vandaag maar weer naar de dokter. Vandaar dat ik gisteren niets kon posten. Te druk met zustertje spelen!

7. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Sonja: spannend! Ik duim voor je!

Kim: proficiat! Mooi plaatje! En beterschap voor je thuisfront!

Hier: pfff... ik slaap 's nachts slecht! Ik val om 21.00 uur om van de slaap, ga dus naar bed en vervolgens slaap ik tot 2.30 om vervolgens tot 4.30 wakker te liggen.... Bah! En dan tegen de tijd dat ik weer echt slaap gaat natuurlijk de wekker. Herkenbaar voor jullie?

8. Sonja1979

Sonja1979 Actief lid

29 dec 2013
    152
    0
    0
    Ede
    Bedankt meiden, ik hou jullie op de hoogte.

Kim: wow, mooi hoor. Super dat alles goed was. En beterschap met het thuisfront.

9. Shirley23

Shirley23 Lid

18 feb 2014
    30
    0
    6
    NULL
    Leiden
    @mvroosenmuffin Dankjewel! :)

@Kim wat super leuk die echo foto! Super!

@Sonja ooh dat is zeker schrikken, hopelijk is het allemaal goed!

10. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    Nog een half uurtje en dan me eerste echo!!!
    Ben wel zenuwachtig nu!!

11. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    SPANNEND!!!!! Hopelijk een mooie echo!!:D

Kim! Mooi hoor!!! Leuk heh die echo haha was ook helemaaaal verliefd :)

Nog meiden die naar de 9 maanden beurs gaan?

12. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    @Bibi: Spannend!!! Heel veel succes en lekker van genieten! Laat je straks weten hoe het gegaan is?

@9-maandenbeurs: Ik wil heel graag gaan, maar met de ziekenboeg thuis vraag ik me af of het gaat lukken!

@hier: In mijn eerste zwangerschap heb ik pré-eclampsie gehad vanaf week 32, daarna een spoedkeizersnee in week 37 na een dramabevalling en het wegvallen van het hartje van dochterlief. Gelukkig helemaal goed gekomen. Na bevalling werd mijn bloeddruk weer normaal gelukkig. Gisteren tijdens controle bij gyn (na de echo) een bloeddrukmeting (nou ja... 3) gehad en tot 3 keer toe een hoge bloeddruk van 166-88
    Ik hoop dat het door de spanning kwam. De gyn maakte zich nog 'niet direct' ongerust, maar volgende week wel opnieuw meten. Ik merkte dat ik me erg gejaagd en gespannen voelde tijdens de echo, dus ik denk dat dat zeker invloed heeft gehad.

Voor de lijst:

26-09: Intake afdeling gyneacologie ziekenhuis + 3e echo
    12-03: Nekplooimeting bij prenataal screeningscentrum

Straks nog even de geslachtsbepalingsecho inplannen. Ook weer zo leuk!

Benieuwd naar de echo's van de andere dames!

xx

13. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Sonja wel fijn dat je even langs mag komen. Hopelijk een geruststelling.

Kim Maakt niets uit hoe je beelden van de echo eruit zien. Als alles maar goed is toch!?

Annemarie wanneer krijg je de uitslag van de bloedtest?

Echo iedereen veel succes en plezier vandaag bij de echo. Ik mag vanavond ook. Zit echt in spanning. Lekker ff m'n gedachten verzetten en maar ff soppen in huis.

14. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    ahh ben zo blij dat ik niet de enige ben..... was al bang dat het een gevalletje 'ik voelde het al aan' ging worden....
    Merk dat ik op mijn werk meer afleiding heb maar kan echt ff helemaal panisch worden tussendoor

Kim mooie echo!!! ik zei toch, duidelijk gevalletje kwaaltjes die komen en gaan en goede zwangerschap

Bibi hoe was het??

Annemie al meer info??

Sonja spannend maar 9 van de 10 keer is bruin verlies niks hoor! Fijn dat je straks al mag spieken!

15. Sonja1979

Sonja1979 Actief lid

29 dec 2013
    152
    0
    0
    Ede
    @bibi: hopelijk een mooie echo voor jou!

9-maandenbeurs: nee, ik heb echt geen geduld om een hele dag een slentergang aan te nemen om vervolgens met een volle tas oud papier (want daar eindigt het uiteindelijk) thuis te komen. Vorig jaar ben ik geweest met een vriendin, en aangezien de kleine toen niet eens in de planning stond heb ik me er echt aan geërgerd haha.

Overigens hebben ze weer gebeld van de vk-praktijk. De afspraak is verzet naar 17:00. Ze had nl geen echo gepland maar alleen hartje luisteren, en de echo was toch wel noodzakelijk. Heel fijn, want ik moest om 17:00 uur beginnen met werken, dus dat ook weer moeten verzetten... Dat word dus nog een paar uurtjes duimen draaien...

16. Miracle3

Miracle3 Actief lid

17 jan 2014
    317
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Annemie: wat een kl*te nieuws!! Wat een teleurstelling en verdriet voor jou!! Hopelijk is het geen bbz... Heel veel sterkte en een dikke knuf!

@ Sonja: altijd schrikken bruinverlies! Hopelijk is er niks aan de hand. Ik heb het deze zwangerschap en mn eerste zwangerschap ook gehad bruin-, roze- en bloedverlies, maar tot nu toe niets aan de hand. En de eerste is gewoon een gezond ventje geworden.
    Maar spannend blijft het altijd, zoiets! Sterkte vanmiddag en hopelijk gewoon een mooi beebje te zien!

Meiden met een echo vandaag: succes en ik duim voor goede berichten!

Ben nu ff druk, dus reageer vanavond wat uitgebreider.

17. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    Hoihoi!!

Alles zag er goed uit!!
    Hartje zien knipperen!!
    Helemaal in love!!

Ben tot zover 3 oktober uitgeteld en dan klopt ook met me eisprong( klein beetje illegaal hier:p)
    Heb paar x gedroomd over een tweeling en dacht ze ook even te zien dat ze achter elkaar verstopt zaten,maar tot nu toe is het er 1!!

Ze had het over een inwendige echo maar ik zei probeer eerst maar gewoon, nou gelijk duidelijk in beeld hoor onze ukkepuk!!

18. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat een opluchting! Wat fijn! Gefeliciteerd :D En ik gok dat je wel illegaal mag blijven bij de groep, ondanks dat je 3 oktober uitgerekend bent hahaha :D

19. Sonja1979

Sonja1979 Actief lid

29 dec 2013
    152
    0
    0
    Ede
    Oh wat fijn bibi, gefeliciteerd!

20. Shirley23

Shirley23 Lid

18 feb 2014
    30
    0
    6
    NULL
    Leiden
    - Wat vervelend Sonja dat je nog langer moet wachten.. hopelijk gaan de uurtjes snel voorbij voor je! ;)

- 9 Maandenbeurs ga ik Zaterdag heen met een vriendin, ben er nog nooit geweest maar het is met de trein maar half uurtje rijden vanuit hier dus ga even een kijkje nemen of ze daar nog iets leuks hebben.. :p

- Bibi24 super dat het er allemaal goed uitzag!

Ik ben ook de dagen aan het aftellen voor de echo maar het lijkt nu nog niet op te schieten... *ongeduldig* ;)

Deel Deze Pagina